Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 80cc Dt50r membraam

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 941 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #53758 - 80cc Dt50r membraam
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3926 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

kenny77 22-12-2008 18:14 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yzanthoondt
ik heb hier een als het goed is een originele cilinder liggen en die is de breedte 49.48 en de diepte 98.46


Dan zou de slag ongeveer 41.4 zijn.

Met een booring van 55mm kom je dan op 98.36 echte cc zijn.
Moet net kunnen dus.
De polini en zeta dus
 
- Kevin - 22-12-2008 18:15 Print reply

Posts: 8086
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Ja, maar ik weet niet of die cilinder 110cc echte zijn.


daarom moet ik de boring van de originele 80cc cilinder weten , dan kom ik achter de slag en dan kan ik met de boringen van de post van jou kijken of dat echte cc zijn.


110cc malossi 57,5mm 216.92
110cc polini 55mm 221.97
110cc zeta 55mm 170.98

die bedoelde ik ook, ik ben de slag aan het zoeken maar die kan ik niet vinden want dan kun je hem gewoon in een formule toepassen.
 
kenny77 22-12-2008 18:16 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: - Kevin -
[...]


110cc malossi 57,5mm 216.92
110cc polini 55mm 221.97
110cc zeta 55mm 170.98

die bedoelde ik ook, ik ben de slag aan het zoeken maar die kan ik niet vinden want dan kun je hem gewoon in een formule toepassen.


We hebben hem net gevonden.
 
yzanthoondt 22-12-2008 18:18 Print reply

Posts: 470
oke en zelf mn cilinder gaan tunen wordt niks want ik heb er 2 dus ik zou het kunneen proberen

 
yamahadt50.webs.com haters groet je met de midelvinger!
- Kevin - 22-12-2008 18:22 Print reply

Posts: 8086
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
We hebben hem net gevonden.


Ja, ik zag het, de Malossi komt uit op 0,0007854 x 57,52 x 41,4 = 107,5 CC, net ietsje te veel dus .

De Polini heb ik ook wel eens gezien en zag er redelijk snel uit, van de Zeta heb ik geen idee.
 
yzanthoondt 22-12-2008 18:26 Print reply

Posts: 470
ik vond op www.mopshop.de

de polini cil voor 220.78¤
de malossi voor 158.80 ¤
en parmakit voor 129.11¤
 
yamahadt50.webs.com haters groet je met de midelvinger!
kenny77 22-12-2008 18:30 Print reply

Posts: 29286
Die polini licht hier bij een brommerwinkel hier in de buurt, in de vetrine.
en ziet er leuk uit ja.
 
- Kevin - 22-12-2008 18:31 Print reply

Posts: 8086
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yzanthoondt
ik vond op www.mopshop.de

de polini cil voor 220.78¤
de malossi voor 158.80 ¤
en parmakit voor 129.11¤


Als je hieraan wilt voldoen:

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yzanthoondt
sorry wel boven de 10 maar niet boven de 100cc



Dan valt de Malossi af. De Polini is erg mooi en vrij snel, naar mijn bescheiden mening, van de Parmakit heb ik geen idee hoe en wat, misschien Kenny wel.
 
yzanthoondt 22-12-2008 18:33 Print reply

Posts: 470
maatr wat zou het koste om me cilinder helemaal te laten tunen dan de uitlaatpoort is nou 24.65mm en er zit ook een soort geultje bvoven in

 
yamahadt50.webs.com haters groet je met de midelvinger!
kenny77 22-12-2008 18:35 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: - Kevin -
[...]


Als je hieraan wilt voldoen:

[...]


Dan valt de Malossi af. De Polini is erg mooi en vrij snel, naar mijn bescheiden mening, van de Parmakit heb ik geen idee hoe en wat, misschien Kenny wel.


Nee ook niet, ik weet eigenlijk ook niet zo veel van die cilinders af.
Maar de polini heb ik geloof ik wel eens een keer in mijn handen gehad bij een oldtimer beurs.


Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 22-12-2008 om 18:35 uur.
 
kenny77 22-12-2008 18:37 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yzanthoondt
maatr wat zou het koste om me cilinder helemaal te laten tunen dan de uitlaatpoort is nou 24.65mm en er zit ook een soort geultje bvoven in



Als je hier een poortmap plaats kunnen we je vast wel helpen.
En kijken of er wat aan de uitlaatpoort te doen is.
Maar als je het laat doen zullen ze er waarschijnlijk wel meer uit kunnen halen, omdat zij ook de spoelpoorten kunnen aanpassen.

 
yzanthoondt 22-12-2008 18:38 Print reply

Posts: 470
oke een poortmap maak je toch door een papiertje in de cilinder te doen en dan inkrassen met een potloot ofzo
 
yamahadt50.webs.com haters groet je met de midelvinger!
kenny77 22-12-2008 18:42 Print reply

Posts: 29286
yzanthoondt 22-12-2008 18:46 Print reply

Posts: 470
oke ik ben er nu mee bezig
 
yamahadt50.webs.com haters groet je met de midelvinger!
stevoo 22-12-2008 19:41 Print reply

Posts: 689
okeeeee maar dus ander membraam zal niet/niet veel helpen ?

gr.steven
 
MembraaNN beunhaas!!

Dit topic is 3926 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved