Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - honda ns1 of mbx blok

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1123 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #53716 - honda ns1 of mbx blok
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 930 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mt125 athena 19-12-2008 19:49 Print topicpost

Posts: 216
hoe zie ik het verschil in een honda ns1 of honda mbx blok

 

-wokkel- 19-12-2008 19:51 Print reply

Posts: 1129
cilinders zijn zowiezo anders.
 
supermotaaah 19-12-2008 20:00 Print reply
Posts: 3082
en je schakelt toch andersom?
 
:|
mtx-motard 19-12-2008 20:00 Print reply

Posts: 14947
ns1 heeft pen 13, dat houd in dat de pen van de zuiger 13 mm diameter is. dat kun je opmeten.

mbx heeft pen 12

en verder kun je het zien aan de onsteking, ns1 is totaal anders.(veel kleine spoelen)
en ns1 heeft een stekker van neutraalschakelaar als ik me niet vergis
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
mtx-motard 19-12-2008 20:01 Print reply

Posts: 14947
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: supermotaaah
en je schakelt toch andersom?

nee
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
supermotaaah 19-12-2008 20:02 Print reply
Posts: 3082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
[...]

nee


ok
 
:|
mtx-motard 19-12-2008 20:03 Print reply

Posts: 14947
en ns1 heeft standaard 4kleps carbon membraan. en een D-poort (venturie) in de carburateur. wat een mbx niet heeft.

Dit bericht is gewijzigd door mtx-motard op 19-12-2008 om 20:07 uur.
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
mr200r 21-12-2008 1:45 Print reply
Posts: 5122
Bloknummers.
 
mr200r

Dit topic is 930 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved