Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Project snel DT80 blokje

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1067 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #53693 - Project snel DT80 blokje
Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 5843 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

- Kevin - 18-12-2008 22:33 Print reply

Posts: 8086
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dirk_yz
jij altijd met je brommer

bedoel ik eigenlijk niet, maar gewoon met een gat in het ori luchtilter kapje werkt eigenlijk hetzelfde als powerfilter




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
gedraag je eens


Dit is veel beter dan wat jij hierboven zegt.
 
Dirk_yz 18-12-2008 22:36 Print reply

Posts: 313
zo'n filter zuigt water en zand en andere troep, ofniet?
 
Derbi-Olaf 18-12-2008 22:37 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dirk_yz
zo'n filter zuigt water en zand en andere troep, ofniet?

in de ori behuizing niet
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
- Kevin - 18-12-2008 22:37 Print reply

Posts: 8086
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dirk_yz
zo'n filter zuigt water en zand en andere troep, ofniet?


Vertel mij eens waarom.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
in de ori behuizing niet


Zonder ook niet, als je hem goed in de olie zet.

Dit bericht is gewijzigd door - Kevin - op 18-12-2008 om 22:37 uur.
 
Joel_koningslust 18-12-2008 22:37 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dirk_yz
zo'n filter zuigt water en zand en andere troep, ofniet?


nee hoor

die wat kevin heeft is een echte qualiteit k&n filter. qualiteit ligt zelfs nog hoger dan twinair ofzo



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: - Kevin -
[...]


Vertel mij eens waarom.


vast omdat hij wel iets weg heeft van zon goedkoop powerfiltertje van n tientje. maar iemand die weet waar hij over praat weet wel dat dit qualiteit is

Dit bericht is gewijzigd door Joel_koningslust op 18-12-2008 om 22:38 uur.
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Derbi-Olaf 18-12-2008 22:38 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: - Kevin -
[...]


Vertel mij eens waarom.

[...]


Zonder ook niet, als je hem goed in de olie zet.

Dit bericht is gewijzigd door - Kevin - op 18-12-2008 om 22:37 uur.

hij zal het dan wel zuigen, maar niet naar binnen , je blok in
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
- Kevin - 18-12-2008 22:39 Print reply

Posts: 8086
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
nee hoor

die wat kevin heeft is een echte qualiteit k&n filter. qualiteit ligt zelfs nog hoger dan twinair ofzo


Precies .

Kijk eens goed wat er op die mooie glimmende sticker staat Dirk_yz


 
4takker 18-12-2008 22:43 Print reply

Posts: 2395
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dirk_yz
zo'n filter zuigt water en zand en andere troep, ofniet?


dan heb je een viltertje van 10 pleuro die gemaakt is van kippengaas

zoon k&N zijn goede dingen ik rij er al 3 jaar me rond het heele jaar door en nog nooit een gaare cilinder gehad door dat ding
 
Never drive faster then your guardian angel can fly
Dirk_yz 18-12-2008 22:44 Print reply

Posts: 313
mij is altijd wijsgemaakt dat ingeoliede twinair schuimfilters en ori luchtfilterbox het beste waren. ik dacht idd dat het zo'n filter van een 10tje was.

nog nooit gezien, zo'n filter van k&n
 
PraatPaal 19-12-2008 0:49 Print reply

Posts: 7977
stage6 schuimfilter doet het ook prima, dan wel geolied uiteraard
 
Royal Club 19-12-2008 0:51 Print reply

Posts: 60390
ik vind die dingen wel wat goedkoop ogen, ze zijn volgensmij ook niet zo fijnmazig, om het zo maar ff te noemen, als een twin air volgensmij...
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Henk-88 19-12-2008 3:39 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dirktimmer
Ik weet dat ze bij sprintscooters langere drijfstangen nemen, dit heeft volgens mij hetzelfde effect als een hogere cilinder & zuiger toch?



Hogere zuiger alleen lijkt mij


Btw langere drijfstang kan toch minder toeren aan?
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
dirktimmer 19-12-2008 13:58 Print reply

Posts: 1737
nee ze gebruiken echt langere drijfstangen, en betalen ook nog eens 400 euro voor zon kruaks, dus zal wel ergens nut voor hebben.

de autisa heeft een hogere zuiger, en natuurlijk dezelfde slag, je krijgt dan volgens mij in theorie meer koppel.

Maargoed, autisa blek lecht geschikt voor het tunen dus is eigenlijk van de baan.

Kan iemand mij vertellen welke blowdown er ongeveer geld voor een max vermogen bij +- 9000 rpm?

Ik ga trouwens voor 24 mikuni, die heb ik nieuw liggen, ik weet dan al ongeveer welke sproeier, gasnaald, gasbuis etc erin moet. (yamaha yz80 carburateur)

Dit bericht is gewijzigd door dirktimmer op 19-12-2008 om 14:01 uur.
 
dirktimmer 19-12-2008 19:38 Print reply

Posts: 1737


Oude (originele malossi) poortmap


En de nieuwe poortmap, cilinder heeft nu blowdown van 30.





Dit bericht is gewijzigd door dirktimmer op 19-12-2008 om 19:45 uur.
 
dirktimmer 19-12-2008 21:22 Print reply

Posts: 1737
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yamahadt1986
het is een mooie site past dat ook allemaal op dt en rd blokjes enzo en cillinders kon ik niet vinden of hebben ze die niet.

PS ben ook niet goed in deze taal



Hebben alleen ysr cilinders, die passen op belgische dt blokjes. en ook op het yz50 blokje.!
 

Dit topic is 5843 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved