Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - NSR - krukaskeering eruit ?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 805 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #5368 - NSR - krukaskeering eruit ?
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 657 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Nikoz 4-9-2002?21:25 Print reply
Posts: 819
WAAAA! VET
vriend van mij heeft ook een nsr woont hier in de buurt heeft 70cc hebo eronder met 12mm ! en die kan op achterwiel rijden niet normaal en krijgt em echt zo zonder probs omhoog dus ik denk vaag moet de mijne ook kunnen ging ie op mijn nsr rijden ja hoor zo omhoog echt VET , hij zei je moet ongeveer stapvoets rijden dan koppeling in volgas je voorvering indeuken dan koppeling laten schieten bij 12 k ongeveer en dan springt ie omhoog. heb al paar x geprobeerd kom wel steeds iets hoger beetje lastig met timen enzo maar het gaat me wel lukken
 
mito maaaster
Blorn 4-9-2002?21:33 Print reply

Posts: 13825
hmmm... ook maar eens proberen op die manier
 
Martijn 4-9-2002?21:48 Print reply
Posts: 10000
tering...12k??? als ik dat doe leg ik echt helemaal 3dubbel achterover... die van mij gaat met schietende koppeling met 4k al los...maar ik rij vaak net in de powerband....5/6k toeren...dan rijdt ie best...maar kdoe et niet meer...
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Nikoz 4-9-2002?22:04 Print reply
Posts: 819
ja wel rijden 5 km/u ofso he en het is geen MT maar een nsr :P en dan komt ie HOOG hoor bij 12 k iig bij hem dan flikkerd net niet achterover en als je dan weer gas bij geeft als ie terug zakt vliegt ie gelijk weer omhoog echt super vet
 
mito maaaster
Martijn 5-9-2002?00:33 Print reply
Posts: 10000
nou...volges mij heeft een nsr een ongeveer even lange wielbasis als een tsx...iig niet zo kort als een mt...
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
SkaBla [Pim] 5-9-2002?08:09 Print reply

Posts: 4659
uhh martijn heb jij die rubbers wel in je achterwiel?

 
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D
frankarnhe 5-9-2002?15:20 Print reply
Posts: 1213
Quote:
Originally posted by: nikoz?

ja wel rijden 5 km/u ofso he en het is geen MT maar een nsr :P en dan komt ie HOOG hoor bij 12 k iig bij hem dan flikkerd net niet achterover en als je dan weer gas bij geeft als ie terug zakt vliegt ie gelijk weer omhoog echt super vet


het is wel vet, maar slecht voor je brommer
De nsr van die pertijn heb ik een foto van gezie dat de vorige eigenaar vet op het achterwiel aan het rijde was. Was een wit/rode nsr2
 
Blorn 5-9-2002?16:25 Print reply

Posts: 13825


deze?
 
wipe-out 5-9-2002?16:40 Print reply

Posts: 7672
dat is geen echte wheelie, want daar gebruikt hij het stijgende gedeelte van een verkeersdrempel

niet dat ik beter kan though
 
Pingu 5-9-2002?19:22 Print reply
Posts: 1842
ik vandaag ff geprobeerd, gewoon rustig rijje ja en dan bij 9k late opkome en wop op je achterwiel zonder aan je stuur te snokke kom ook best hoog, maar volgens mij ging daar deze topic niet over fzo
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
Nikoz 5-9-2002?19:27 Print reply
Posts: 819
Quote:
Originally posted by: Pingu?

ik vandaag ff geprobeerd, gewoon rustig rijje ja en dan bij 9k late opkome en wop op je achterwiel zonder aan je stuur te snokke kom ook best hoog, maar volgens mij ging daar deze topic niet over fzo


boeie nu wel hehe mij lukt het ook al steeds beter kom nu al wel stuk hoger je moet echt je voorvering in duwen scheelt een hoop.
 
mito maaaster
frankarnhe 5-9-2002?23:29 Print reply
Posts: 1213
Quote:
Originally posted by: Blorn = Honda Freak?

deze?


ja, das dus echt wel een ECHTE wheely

Heb wel eens gemeeld met een jongen die deze nsr van hem gekocht heeft. Die gast kon het wel goed
Was wel een snel ding
 

Dit topic is 657 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved