Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Tunen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1040 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #53679 - Tunen
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 3280 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Torque 17-12-2008 22:25 Print reply

Posts: 736
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

120 graden voor de spoelers en 180 voor de uitlaat klopte, maar dit lijkt me wel hoogtoerig voor een ori cilinder ? alls goed , en exact met de schuifmaat in de cilinder gemeten?


gilardoni II is aardig hoogtoerig hoor
 
gaat ie dat zeggen
Derbi-Olaf 17-12-2008 22:26 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Torque
[...]


gilardoni II is aardig hoogtoerig hoor

het is de originele cilinder
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
TZR-replica2008 18-12-2008 11:43 Print reply
Posts: 54
Ja maar als jullie van mijn poortmap uitgaan, wat moet ik dan omhoog of omlaag vijlen , en hoeveel ?

Dit bericht is gewijzigd door TZR-replica2008 op 18-12-2008 om 11:43 uur.
 
TZR Rossi 2008
PRO TUNING 18-12-2008 13:51 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TZR-replica2008
De een zegt van niet en de ander van wel? volgens de meeste is het 80mm, ik heb bij mijn ori krukas ff beetje gemeten (niet zuiver want drijfstang zit nog vast) maar kwam tog op 80mm uit


Je hebt dan een AM 6 met afwijkende maten
 
Joel_koningslust 18-12-2008 14:04 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

het is de originele cilinder



am6 heeft een snelle en een langzame ori cilinder

ligt aant bouwjaar geloof ik
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.

Dit topic is 3280 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved