Tja, ik vind het eerder gepruts, die aansluiting van radiateur etc.
Maar goed ieder ze eigen mening.
Bart, maar is bij mij ook van die spoeler dat tie gewoon een stukie hoger zit. Als je de cilinder van boven bekijkt en de uitlaatpoort voor je zeg maar, dan is met name de spoeler links onder niet helemaal jovol. Maarja, maakt opzich niet zo uit, moet ff gefixt worden dan bij het tunen. Overigens heeft me andere Z?ta daar weer wat minder last van. Verder is ook de uitlaatpoort verre van symmetrisch en de algehele afwerking is gewoon matig. Ik snap dan ook niet dat veel mensen zeggen dat Zeta het snelst is etc. Maarja....
Maar als je een Blair pijp wilt is niet zo moeilijk om te maken hoor. De prestaties zijn dan best goed, maarja het kan natuurlijk altijd een stuk beter
Maar is goed als je me wat mailt, kan k je ook het 1 en ander zeggen van Blair pijp. (3 stage neem ik aan??)
Timingen en radiussen ben ik ook nog nie echt mee bezig geweest. Maarja, ik zal eerlijk zeggen dat ik nog helemaal nie echt bezig ben geweest met die Zeta. K heb nog zoveel liggen dat eerst af moet
Maaruh Joost, ik denk dat ik in me Zeta Polini zuigers ga knallen. K kan me eigenlijk alleen niet meer herinneren of Polini cilinder Nicasil of Chroom wand heeft. Ik d8 te herinneren nicasil, maar hoor overal dat tie chroomwand hebt. Als het chroomwand is doe ik gewoon Polini zuigertjes in me Zeta en denk dat ik hem dan ook dan rond de 12.000 rpm topvermogen laat draaien...
Bedoel je trouwens met zuiger aanpassen dat je de hoogte op bepaalde plekken anders maak om zo de timingen gelijkte trekken??? Dat ben ik zowiezo niet van plan, de squish is dan een beetje gaar. K wil er gewoon meteen goede squish en timingen in zetten met dezelfde poorthoogtes.
|