Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Nieuwe Zeta Liquid Cooled

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1070 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #5366 - Nieuwe Zeta Liquid Cooled
Pagina 1 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Volgende pagina >
Dit topic is 4010 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

MBX OWNER 4-9-2002?03:55 Print topicpost
Posts: 179
Zo k wilde ff meededelen dat k na een zoektocht van 5 jaar eindelijk weer een nieuwe Zeta 70 cc cilinder Liquid Cooled voor me MT heb gevonden.
Me oude is namelijk 5 jaar terug kapot gegaan, waarna er een Malossi-70 op is gekomen.

Verder wil ik even duidelijk maken dat deze cilinder NIET sneller is dan een:
70-Malossi
70-Polini
Voor MT, dat veel mensen denken!!!

Verder zal deze Zeta op een hoog niveau worden getuned, waardoor hij wel sneller zal zijn dan de bovengenoemde cilinders.

Zodra het klaar is laat ik meer weten wat betreft het rijden en topvermogen.
Laters

 

wipe-out 4-9-2002?09:51 Print reply

Posts: 7672
heb je die nieuw gekocht in een winkel, of heb je die ergens bij toeval tweedehands gevonden?
 
frankarnhe 4-9-2002?13:01 Print reply
Posts: 1213
Quote:

Zeta 70 cc cilinder Liquid Cooled voor me MT heb gevonden.
Verder wil ik even duidelijk maken dat deze cilinder NIET sneller is dan een:
70-Malossi
70-Polini
Voor MT, dat veel mensen denken!!!



dat is toch dezelfde als 70lc voor nsr/mbx?

Bij mij was zeta toch duidelijk krachtiger dan 70malossi. En die zeta had al zo'n 15000 gereden de, zuiger ongeveer 3000, terwijl die malossi bijna nieuw was.

 
Martijn 4-9-2002?13:03 Print reply
Posts: 10000
lag denk ik gewoon op straat....

en wat voor blok hebbie dan onder je mt??? dat er een LC op kan??? de enige lcblokken zijn toch van nsr, mtx sh, en mbx tohc??

maar van mbx past toch niet op mt?? of hebbie zelffix projectje gedaan?? (die blokken van nsr enzo zijn toch allemaal et zelfde?)
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
MBX OWNER 4-9-2002?13:20 Print reply
Posts: 179
De cilinder was nieuw ja, nooit mee gereden.

Is duidelijk niet hetzelfde als voor NSR/MBX, tis het bekkende "Doosje" deze cilinder, is helemaal vierkant.

Het zijn de enige cilinders die indertijd ooit zijn gemaakt, die Liquid cooled zijn.
Kan gewoon zo op je MT/MB blok.

MBX en MT cilinders zijn niet uitwisselbaar nee.

En Zeta en is zeker weten minder snel, k heb ze alle 3 in de praktijk uitgetest, opgemeten en berekend etc.
Uitlaat bij Polini en Malossi cilinders is erg belangrijk.

 
mikey 4-9-2002?13:29 Print reply
Posts: 2392
en was volges jij dan de beste uitlaat voor mallosi 70cc voor MT?
 
* Mental Militia * SuPeRmOtArD's Rule * fairings are for homosexuals *
User 927 4-9-2002?13:58 Print reply

Posts: 6405
Nee die lag zomaar in het fietsenhok, ja een of andere idioot had em wel vastgamaakt aan een brommer, dus hij moest em wel ff loshalen... Gek eigenlijk he, wie laat er nou zo'n mooi dinkie zomaar liggen
 
mikey 4-9-2002?14:09 Print reply
Posts: 2392
h?h? dies goed
dan vind ik ook wel veel onderdelen, zelfs hele brommers voor niks
 
* Mental Militia * SuPeRmOtArD's Rule * fairings are for homosexuals *
Martijn 4-9-2002?16:00 Print reply
Posts: 10000
hoe zit dat dan?? wordt alleen je cil gekoeld of ook je kop?? en je carter dus niet iig....want het past er zo op...

dus je mot ook een radiateurtje hebben....logisch
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Blorn 4-9-2002?16:16 Print reply

Posts: 13825
Quote:
Originally posted by: Martijn Ts?...

hoe zit dat dan?? wordt alleen je cil gekoeld of ook je kop?? en je carter dus niet iig....want het past er zo op...

dus je mot ook een radiateurtje hebben....logisch
nsr carter word ook niet gekoeld hoor
 
-Zeroed in- 4-9-2002?16:18 Print reply

Posts: 3255
ik wil pics.
 
De Schout 4-9-2002?16:09 Print reply
Posts: 5327
'k ken die cilindrs wel ja, zijn helemaal vierkant, beetje raar gezicht. bij ons op school stond er wel eens een mb met zo'n cilinder maar die trok ook de aandacht van de polite is nouw dus weg :a

[This message is edited by De schout on 4-9-2002 16:23]
 
tune tweak fiddle bang bummer
Zoetahmeerdah [Marcel] 4-9-2002?17:17 Print reply

Posts: 5996
je heb geen waterpompje zoals bij een nsr, een zundapp heeft dat ook niet, maar is ook watergekoeld,...gewoon cilinder direct op de radiaTEUR aangesloten,

als het water nou warm word gaat het omhoog, door dat het gekoeld word door de radiateur zakt het weer naar beneden

die laatste zin weet ik niet 100% zeker
 
ik haat mensen
Rene 4-9-2002?17:23 Print reply
Posts: 2573
kun je dan ook gewoon een nsr cilinder + kop
op een mtxsh zetten zonder die koelingskap
over te zetten??

of is de stroomsnelheid dan te laag ofzo?
 
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals
De Schout 4-9-2002?17:34 Print reply
Posts: 5327
dees is tem toch of nie???


[This message is edited by De schout on 4-9-2002 17:37]
 
tune tweak fiddle bang bummer
-Zeroed in- 4-9-2002?18:21 Print reply

Posts: 3255
woooooooooooow dat valt inderdaad erg op ja.
 

Dit topic is 4010 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved