Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - TSX 70cc Malossi tunen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1107 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #5360 - TSX 70cc Malossi tunen
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
Dit topic is 2928 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

TSX-R 6-9-2002?23:19 Print reply
Posts: 209
hoi, wa ik dus nie snap, waarom zou je een 70cc malossi nog tunen, ik bedoel van.....net of iemand je dan nog bij kan houden...ik heb meer dan 110 gehaald met een 70cc malossi(wel heel goed afgesteld met goede uitlaat etc...klonk als crossmotor, zonder koppeling schakelen etc...)
dus waarom zou je zoiets nog tunen..?
 
Sneks 6-9-2002?23:25 Print reply
Posts: 2499
Quote:
Originally posted by: Jeroen (scooterkiller)?Engel

Dubbele voetpakking is dus nodig bij een malossi cilinder want anders gaan de poorten niet volledig open en komt de zuiger tegen de kop aan, dat je het ff weet.

uitlaat poort ga ik zoizo bijwerken en de rest ook trouwens ik was alleen benieuwd of iemand tips heeft hoever je kan gaan met uit vrezen (hoogte, breedte van de poorten om het maximale uit de cilinder te halen).



Anders pas je je cil. kop effe aan OK!!!

Zomaar loos gaan frezen (wat jij hier aangeeft te willen gaan doen) is GEEN tunen, maar (waarschijnlijk) het verneuken van je cilinder. Ga i.p.v. dat te doen op zoek naar een goede uitlaat, ontsteking, en laat je kop opmaat maken. Daar valt (waarschijnlijk) veel meer winst in vermogen te halen dan een beetje zonder goede berekeningen en calculatie's te gaan vijlen!!

[This message is edited by Hans F. on 6-9-2002 23:28]
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
scooterkiller 7-9-2002?00:03 Print reply

Posts: 2987
ik vijl er niet zomaar wat vrezen aan mn cilinder want ik werk namelijk in een van de beste brommer zaken van amsterdam, maar misschien dat iemand ervarig heeft met een malossi tsx cilinder, hulp is altijd meegenomen.

ik ben nu opzoek naar een binnenrotor onsteking die ik op mn tsx kan zetten maar dat is nogal zoeken geblazen, misschien dat iemand een tip heeft.

uitlaten genoeg maar geen een die nou echt me helpt boven de 85km/h te komen.

dus daarom ga ik mn cilinder tunen alle kleine beetjes helpen (hoop ik).

 
BIERTJUH!!!!!!!!
scooterkiller 7-9-2002?00:09 Print reply

Posts: 2987
Quote:
hoi, wa ik dus nie snap, waarom zou je een 70cc malossi nog tunen, ik bedoel van.....net of iemand je dan nog bij kan houden...ik heb meer dan 110 gehaald met een 70cc malossi(wel heel goed afgesteld met goede uitlaat etc...klonk als crossmotor, zonder koppeling schakelen etc...)


Zou je mij dan eens willen vertellen wat je precies aan je tsx gedaan hebt dat je de 110km/h haalt want dat klinkt nogal interesant.

ik ben heel benieuwd.


 
BIERTJUH!!!!!!!!
Martijn 7-9-2002?00:25 Print reply
Posts: 10000
of zn teller is kapot...of het is echt heel vaag...maar t klinkt onmogelijk...

op dat andere suzuki forum ook....ik zet mn setup neer...al die gasten wooooow met die setup moet je minstens 120 kunnen...ik zo...hoe dan...hmmm opeens geen replys meer...

stelletje korken daar...
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
scooterkiller 7-9-2002?01:32 Print reply

Posts: 2987
ze weten blijkbaar niet waar ze over lullen.


 
BIERTJUH!!!!!!!!

Dit topic is 2928 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved