Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - mt, 50cc of 70cc?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 933 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #53582 - mt, 50cc of 70cc?
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 895 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Stannoman 10-12-2008 18:15 Print topicpost
Posts: 69
Ik heb mijn mt5 bij motoimport staan en wil er waarschijnlijk een gereviseerd blok op laten leggen. voorheen reed ik met 70cc en zo heb ik hem ook afgeleverd, maar nu weet ik niet of ik er een 70cc onder zal laten leggen (dus weer) of 50cc.

Van de ene kant wil ik wel weer 70cc omdat hij dan weer goed hard rijd, en em niet helemaal hoef om te bouwen voor 50cc, want dat kost allemaal weer een boel waarshcijnlijk.

Maar van de andere kant; wat doen de wouten als ze erachter komen dat je met 70cc rondrijd??


 

steef ts70xk 10-12-2008 18:19 Print reply

Posts: 3244
al hij niet te hard loopt op roller is er geen probleem
 
riccardot 10-12-2008 18:23 Print reply

Posts: 1096
En bij een ongeval waarbij andere partijen bij betrokken zijn heb je mogelijk een probleem. In principe ben je met 70cc onverzekerd.

Dit bericht is gewijzigd door riccardot op 10-12-2008 om 18:24 uur.
 
stephan777 10-12-2008 18:27 Print reply

Posts: 7259
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: riccardot
En bij een ongeval waarbij andere partijen bij betrokken zijn heb je mogelijk een probleem. In principe ben je met 70cc onverzekerd.

Dit bericht is gewijzigd door riccardot op 10-12-2008 om 18:24 uur.



als je brommer opvoert is die al onverzekerd.
 
-Bassie- 10-12-2008 18:44 Print reply

Posts: 6617
is het uberhoupt wel verstandig dat te laten doen bij motorport??
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
S1lv3r 10-12-2008 18:45 Print reply

Posts: 5213
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stephan777
[...]



als je brommer opvoert is die al onverzekerd.


Maar dat hoeft niet gelijk voor problemen te zorgen.. Met 70cc is de kans gewoon groter om onverzekert verklaart te worden.
 
Markjo 10-12-2008 18:58 Print reply

Posts: 1061
heb ik nog nooit meegemaakt trouwens...
 
iemand wat te draaien/frezen/stralen? -->PM! groeten Mark. check m'n projecten
MTRudolf 10-12-2008 19:19 Print reply

Posts: 2464
ik zou heeeeel snel je brommer op gaan halen en het of zelf doen of ergens anders !

ik heb die gasten gezien hoe ze een blok in elkaar slaan met un hamer (wat volgens hun reviseren is )

stelletje beunhazen zijn het:P

maar 70 of 50 meot je zelf weten ik rijd altijd op een 70 rond en vind het wel lekker rijden.
Kan beter met het verkeer mee enzo

Alleen geen imi 70 pakken zijn zo snel hun kracht kwijt en hun compressie.
 
bulteman 10-12-2008 21:05 Print reply

Posts: 1956
ik zou ook niet je brom laten maken enzo bij motoimport.

alleen nog maar narigheid over gehoord dat ze gereviseerde dingen verkopen dat helemaal niet gereviseerd zijn enzo

maar als je toch niet te stoppen bent,, 70cc kan goede keuze zijn voor jou, bij veel cilinders van mt staat ook op de buitenkant 49,9cc zodat het op het eerste gezicht ook niet opvalt
 
Als het regent in September, valt kerst in December.
S1lv3r 10-12-2008 21:47 Print reply

Posts: 5213
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bulteman
ik zou ook niet je brom laten maken enzo bij motoimport.

alleen nog maar narigheid over gehoord dat ze gereviseerde dingen verkopen dat helemaal niet gereviseerd zijn enzo

maar als je toch niet te stoppen bent,, 70cc kan goede keuze zijn voor jou, bij veel cilinders van mt staat ook op de buitenkant 49,9cc zodat het op het eerste gezicht ook niet opvalt


Is alleen bij imitatie cilinder zo voor zover ik weet. Neem je een merk cilinder, staat er sowieso geen 49ccm op.
 
Saknet 10-12-2008 22:22 Print reply

Posts: 10355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MTRudolf
ik zou heeeeel snel je brommer op gaan halen en het of zelf doen of ergens anders !

ik heb die gasten gezien hoe ze een blok in elkaar slaan met un hamer (wat volgens hun reviseren is )

stelletje beunhazen zijn het:P

maar 70 of 50 meot je zelf weten ik rijd altijd op een 70 rond en vind het wel lekker rijden.
Kan beter met het verkeer mee enzo

Alleen geen imi 70 pakken zijn zo snel hun kracht kwijt en hun compressie.

ik gebruik altijd een windturbine om carters weer dicht te blazen, deed mn vader vroeger ook met zn kreidler waarmee hij een grasbaanrace gewonnen heeft.
[/sarcasme]

nix mis met de hamer methode, zolang je je verstand gebruikt.

Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 10-12-2008 om 22:23 uur.
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Moto_FuriaDirk 10-12-2008 23:35 Print reply

Posts: 334
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Saknet
[...]


nix mis met de hamer methode, zolang je je verstand gebruikt.



je zegt het precies goed.
 
Je moeder aan de poeder
ikkejw 10-12-2008 23:38 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MTRudolf
Alleen geen imi 70 pakken zijn zo snel hun kracht kwijt en hun compressie.



ik rij al jaren met dezelfde 70 imi, nooit geen problemen mee gehad.
 
Preserve nature - Always wear a helmet
bulteman 11-12-2008 16:32 Print reply

Posts: 1956
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: S1lv3r
[...]


Is alleen bij imitatie cilinder zo voor zover ik weet. Neem je een merk cilinder, staat er sowieso geen 49ccm op.



nou, ik heb toch egt een malossi waar 49,9 op staat hoor. airsal heeft het ook, maar dat is beetje zooi

 
Als het regent in September, valt kerst in December.
S1lv3r 11-12-2008 16:42 Print reply

Posts: 5213
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bulteman
[...]



nou, ik heb toch egt een malossi waar 49,9 op staat hoor. airsal heeft het ook, maar dat is beetje zooi



Zal wel een imitatie fast arrow zijn. Echte malossi staat het niet op (oude type malossi iig niet).
 

Dit topic is 895 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved