bdw al een tijdje terug dat ik hans c uit m hier gezien heb? te druk met werken bij z'n loonwerker ofzo? of doet hij niks meer met z'n mt'tje en verplaatst hij zich nu continu in zijn bmw-koekblik-op-vier-wielen door het leven?
nee, ff sereneus, hij was toch bezig z'n mt'tje met 125 eurocil enzo op te knappen, een en mb en volgens mij nog een mt op te knappen voor de verkoop?
Hij heeft eergisteren ofzo nog gezegd dat ie laats een hele tijd met z'n MT rond aan het crossen was, maar volgens mij heeft ie het idd erg druk met z'n werk.
En z'n kampbak doet het ook weer.
een 2de radiateur heeft geen nut (in iedergeval er achter niet) je kan hem er naast doen (denk niet dat dat past), wat je wel kan doen is een auto radiateur er op zetten deze zijn wat breder (hangt van soort auto af) dus zal eerder passen dan een 2de en heeft heeft meer effect dan 2achter elkaar, denk dat een autoradiateur ongeveer 20% better koelt dan je huidige....
RS VAN AF 99 GEZOCHT MAIL ME ALS JE ER 1 TEKOOP HEBT
Ja natuurlijk zijn 2 rad beter, omdat je dan een groter koeloppervlak hebt, maar een ventilator met een grote luchtverplaatsing is ook zeer effectief, mss dat het inderdaad afremd ja, maar je hebt volgens mij wel een constantere koeling en dat is ook belangrijk.
ventilator is alleen nuttig als je niet echt heel hard vooruit gaat en toch veel toeren draait (bv. stadsverkeer of crossen). M'n nsr bouw ik om op de weg mee te rijden, waardoor dit niet nodig is.
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)