ik vroeg me af of er een yamaha 80cc lc 2 blok op dtr 1990 kon zonder veel problemen?
zoals de blok ophanging is die het zelfde ?
bij de 80 lc zit de uitlaat links kan dat bij dtr of is het makelijker om de radiator links te plaatsen ?
is het makelijk om radiator ergens te plaatsen ?
krijg je nog ergens anders problememen mee ?
gr. steven
ps. zijn 80cc lc cillinders sneller als lucht gekoelde van 80cc MX ?
Dit bericht is gewijzigd door stevoo op 1-12-2008 om 18:44 uur.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Woutjuh
80 LC zal niet sneller zijn, enkel de koeling is veranderd, tenzij het een ander jaar is, en dus andere cilinder hebben gebruikt.
80lc cilinder is veeel anders dan 80mx blok. en is ook veel sneller
met een 80mx cilinder haal je mischien net 90. met een lc2 heb ik snelheden boven de 110 gehaald
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
80 cilinde ris sneller, ook bij zelfde bouwjaar. spoelers zijn groter, inlaat groter.
80lc blok hangt op 2 punten vcast.
Voorste ophangputn komt overeen met ori 50ac ophangpunt, tandwiel is dan ook al uitgelijnd (je zit wel met 520 vtw naar 420 atw)
Achterste ophangpunt dus verlassen.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: dirktimmer
80 cilinde ris sneller, ook bij zelfde bouwjaar. spoelers zijn groter, inlaat groter.
80lc blok hangt op 2 punten vcast.
Voorste ophangputn komt overeen met ori 50ac ophangpunt, tandwiel is dan ook al uitgelijnd (je zit wel met 520 vtw naar 420 atw)
Achterste ophangpunt dus verlassen.
uitlaat rechtsom bouwen, rad links plaatsen!
kan er geen 420 tw voor van DT Mx ?? zijn anders zekker ? kwa ophaning van het asje
Dit bericht is gewijzigd door stevoo op 1-12-2008 om 19:30 uur.
hey ik heb het ook sinds kort , een lc2 blok in mijn yamaha dt50 mx
echt superr
je moet de uitlaat aanpassen en frame voor achterste ophangings punt want het blok is breder een cm ofzo en de radiateur paste niet bij mij
maar ik raad het je aan te doen
yamahadt50.webs.com haters groet je met de midelvinger!
Quote:Oorspronkelijk gepost door: yzanthoondt
hey ik heb het ook sinds kort , een lc2 blok in mijn yamaha dt50 mx
echt superr
je moet de uitlaat aanpassen en frame voor achterste ophangings punt want het blok is breder een cm ofzo en de radiateur paste niet bij mij
maar ik raad het je aan te doen
hoe heb jij dat dan met die Tand wielen ??
en heb nu ook al een yz80 uitlaat er onder. past die er zo op ?
gr. steven
ps. miss is er bij een dtr wat meer ruimte om radiator te platsten..
voor heb ik een rd tandwiel 16t ofzo en achter 46t van dt en die uitlaat paste er bij mij niet zo op we hebben de bocht verlast http://yamahadt50.we...=17526919&prev=1
yamahadt50.webs.com haters groet je met de midelvinger!