Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Brandstof probleem honda MT

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 539 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #53449 - Brandstof probleem honda MT
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 823 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

han brommer 1-12-2008 14:09 Print topicpost

Posts: 70
hallo, ik heb nu al een tijdje een MT, en net nieuw cilindertje met zuiger erop(70cc eurocilindro)
Maar een weekje terug was ik aan het rijden en hij hield er opeens mee op. Die dag had ik geen tijd meer om er naar te kijken, want ik moest naar school.
dus de volgende dag even kijkje nemen.
en toen zag ik dat de benzine er bij het luchtfilter gewoon weer uit liep.

wat kan dit zijn??

Een jonge bij mij uit de klas had het zelfde probleem, en die zei dat het het membraam zou zijn. Maar toen ik die eraf haalde zag ik niets verkeer.

als dit het probleem wel is, wat moet ik dan vervangen, aleen de klepjes?
en heeft iemand ervaring met carbon membraamklepjes.
( en hoe duur)

alvast bedankt
 

steef ts70xk 1-12-2008 14:13 Print reply

Posts: 3244
zijn dan idd je kleppen die je vervangt weet niet prc hoe duur die zijjn, maar mis staat je vloter niet goed dat het drm overal uitloopt of je vloter pen verxrd om dan heeft hij het ook
 
han brommer 1-12-2008 14:17 Print reply

Posts: 70
Maar eerst liep hij echt heel goed

ook was hij helemaal goed afgesteld
 
Nipo_5 1-12-2008 15:00 Print reply
Posts: 193
Doet de vlotter van je carburateur het wel goed? Anders kan er idd benzine je luchtfilter inlopen...
 
han brommer 1-12-2008 15:23 Print reply

Posts: 70
Dat zal ik zo even nakijken!

En heeft iemand ook ervaring met carbon membraam klepjes
zoals:
- of het veel uitmaakt?
- hoe duur?
- opnieuw afstelle?

alvast bedankt
 
ikkejw 1-12-2008 15:26 Print reply

Posts: 9886
als je stalen kleppen gaar zijn, en je zet er nieuwe carbon kleppen in, ga je dat zeker merken. onderin is ie dan net wat feller op het gas.

de kosten bedragen zo ongeveer een tientje.

en opnieuw afstellen is er eigenlijk niet bij. beetje met de luchtschroef kutten is vaak voldoende.
 
Preserve nature - Always wear a helmet
han brommer 1-12-2008 15:46 Print reply

Posts: 70
En ik geloof dat er ook verschillende diktes voor zijn.
weet iemand wat een goeie dikte is??

Setup: 70cc eurocilindro
12 mm ori carb
schuimfilter
2-kleps membraam

alvast bedankt
 
Saknet 1-12-2008 19:56 Print reply

Posts: 10355
12mm is te klein

heb je nog wel compressie
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
TECstar 1-12-2008 20:03 Print reply

Posts: 4664
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Saknet
12mm is te klein

heb je nog wel compressie


is niet zozeer te klein maar hij knijpt em wel

alsk jou was zouk er 18mm carb ondergooien
 
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda
Saknet 1-12-2008 21:51 Print reply

Posts: 10355
hij heeft een 70cc eurocilindro en een uitlaat en vertanding waarmee die 100km/u gaat met een 4bak, dus dan is 12 te klein

komt bij dat het een MT is geen MB, dus vangt meer wind.

dat ding moet simpelweg te zwaar trekken

Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 1-12-2008 om 21:52 uur.
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.

Dit topic is 823 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved