Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - carterhelften

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 945 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #53445 - carterhelften
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 1637 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Royal Club 30-11-2008 20:37 Print reply

Posts: 60390
senda R

voor 50euro zou ik het kopen. is geen geld
wel eerst ff checken op scheuren
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
derbiilove 30-11-2008 20:41 Print reply
Posts: 88
heb m een bod gedaan van 40 (schrale hollanders). mede ook omdat ik niet zeker zou weten of het zou passen.

 
Royal Club 30-11-2008 20:43 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: derbiilove
heb m een bod gedaan van 40 (schrale hollanders). mede ook omdat ik niet zeker zou weten of het zou passen.



past wel.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
bulteman 30-11-2008 20:44 Print reply

Posts: 1956
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: derbiilove
heb m een bod gedaan van 40 (schrale hollanders). mede ook omdat ik niet zeker zou weten of het zou passen.



ook als het niet zou passen is het zowieso geen miskoop

voor de cilinder kun je waarschijnlijk al 50 euro vragen
 
Als het regent in September, valt kerst in December.
derbiilove 30-11-2008 20:46 Print reply
Posts: 88
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bulteman
[...]


ook als het niet zou passen is het zowieso geen miskoop

voor de cilinder kun je waarschijnlijk al 50 euro vragen


ja zoeits d8 ik ook al ist niks flikker ik m gewoon hier op t forum voor een paar tientjes meer
 
2SLOW4ME 30-11-2008 20:55 Print reply

Posts: 1944
ik heb ook in mn gpr 01 een gilera gp50 blok.. dat eerst in een senda zat.. (heeft dus al een aardige leidensweg achter de rug).
just click and play.
kijk er wel ff bij uit dat bijv. een gpr krukas niet in een senda blok past. (is mij verteld voor De Jager Scooters, kreeg daar ook een krukas mee waar Derbi Gpr met een bouwjaar -zal wel iets van 2000/2001 zijn geweest-).
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
Derbi-Olaf 30-11-2008 20:57 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 2SLOW4ME
ik heb ook in mn gpr 01 een gilera gp50 blok.. dat eerst in een senda zat.. (heeft dus al een aardige leidensweg achter de rug).
just click and play.
kijk er wel ff bij uit dat bijv. een gpr krukas niet in een senda blok past. (is mij verteld voor De Jager Scooters, kreeg daar ook een krukas mee waar Derbi Gpr met een bouwjaar -zal wel iets van 2000/2001 zijn geweest-).

bij mijn weten zijn die krukassen gewoon gelijk, hele blok is hetzelfde op het startsysteem na.

 
Heeft een SOHC in z'n broek!
derbiilove 30-11-2008 20:58 Print reply
Posts: 88
ok, thanx for the tip... kan trouwens morgen wel ff bellen met de jager.. die lui weten het miss wel. (zijn in iig meer gespecialiseerd dan die beunbromboeren hier)
 
Joel_koningslust 30-11-2008 20:58 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

bij mijn weten zijn die krukassen gewoon gelijk, hele blok is hetzelfde op het startsysteem na.



nop

krukas van gpr is anders

maar een gpr as past wel in een senda blok. maar de senda koppeling geloof ik kan er weer niet op

Dit bericht is gewijzigd door Joel_koningslust op 30-11-2008 om 20:59 uur.
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
derbiilove 30-11-2008 21:01 Print reply
Posts: 88
kan ook nog een setje carters (compleet zonder cil) met een 1000km oude rito krukas derin voor 100 eu.
dit is wel een gpr blok maar wel weer wat duurder...
 
-simon- 30-11-2008 21:02 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

bij mijn weten zijn die krukassen gewoon gelijk, hele blok is hetzelfde op het startsysteem na.



koppelings kant is anders.
senda heeft daar volgens mij ook een stuk consisch en gpr niet.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Joel_koningslust 30-11-2008 21:03 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: derbiilove
kan ook nog een setje carters (compleet zonder cil) met een 1000km oude rito krukas derin voor 100 eu.
dit is wel een gpr blok maar wel weer wat duurder...


je kunt beter dat blok van 50euro nemen dan en dan alles overbouwen en reviseren

ben je totaal ongeveer hetzelfde kwijt, en dan weet je iig zeker dat de lagers enzo vernieuwd zijn
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Derbi-Olaf 30-11-2008 21:03 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


nop

krukas van gpr is anders

maar een gpr as past wel in een senda blok. maar de senda koppeling geloof ik kan er weer niet op

Dit bericht is gewijzigd door Joel_koningslust op 30-11-2008 om 20:59 uur.

ow, oké, dat wist ik dan weer niet, had ooit wel al eens zoiets opgevangen wat is dan het exacte verschil? en waarom?
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
derbiilove 30-11-2008 21:05 Print reply
Posts: 88
lagers en keerringen zijn mijn probleem niet heb ik genoeg van liggen gesponsord door mijn baas..
 
Joel_koningslust 30-11-2008 21:09 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

ow, oké, dat wist ik dan weer niet, had ooit wel al eens zoiets opgevangen wat is dan het exacte verschil? en waarom?


volgends mij is de krukas van een gpr aan die kant ietsjes korter als senda
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.

Dit topic is 1637 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved