Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Begin Forum - Topic #53364 - Ik Weet Het Gewoon Niet
|
Pagina 2 van 5
|
Dit topic is 4364 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Royal Club |
25-11-2008 10:16 |
Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: 2SLOW4ME
ik heb met derbi's opgemerkt (rij al +- 20.000 km derbi) dat het zo rond de 15dkm een revisie nodig heeft (ori setup, hij rijd nog wel dan, maar schakelen dat geeft zo nu en dan problemen, niet in zijn vrij willen, een harde klap in zn 1 uit zn 6 schieten etc.., dus kan nog wel tot de 25dkm, maar daar gaat het rijplezier niet egt op vooruit..
met am6 heb ik eigelijk geen ervaring, wel heb ik een vriendin met een MH am6.. en dat ding is egt in 1 woord afchuwelijk.. het schakelen is kut (10 keer trappen voordat hij in zn 6 is) en ook zijn MH onderdelen bijna niet te krijgen.. am6 onderdelen wel.. maar kapwerk, tellers, etc etc. niet..
MH heeft ook geen dealer meer voor zover ik weet
btw, niet zo pussy zijn, mn am6 schakelt soepel
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
niekmtx |
25-11-2008 10:19 |
Posts: 471 |
en ik ken iemand die heeft een mh met 70cc en yasuni uitlaat en die verjaagt hem helemaal maar heeft nooit problemen.. Alleen tandwielen.. T verschilt gewoon per apparaat
|
|
Brommerloos |
|
2SLOW4ME |
25-11-2008 10:20 |
Posts: 1944 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]
MH heeft ook geen dealer meer voor zover ik weet
btw, niet zo pussy zijn, mn am6 schakelt soepel
Ag,, kan ook gewoon aan het vermogen van mijn linker poot liggen ..
Maar dat ding was ook wel bijna aan zn eind, km stand was 25dkm, en stond vast.. had ong 10.000 dkm met zware setup gereden (100+ km), en daarna dus std. maar denk niet dat hij daar erg veel op vooruit is gegaan..
|
|
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do.. |
|
mrgforce |
25-11-2008 11:15 |
Posts: 572 |
ik zal voor de honda gaan! heb zelf veel tomosjes en citta's gehad en nog wat scooters maar wist niks van schakels af! heb marktplaats in de gaten gehouden en zal daar van allerlei soorten schakels voorbij komen! maar de mtx-sh/mtx-r bleef ik tog kijken.... ik had er toen niet heel veel verstand van enzo maarja het is wel een duitser!heb hem gekocht en altijd veel plezier mee! rijd goed, fijn op de weg, zit rechtop,aanschaf en onderdelen redelijk goedkoop! in vergelijking met een uitlaat van een derbi xtreme of en die van een mtx of nsr mb mt enz... scheelt ook al! plus dat het knutselen dr aan leuk is! en een grote voordeel is dat de BFers hier dr aardig verstand van hebben! dus je hebt onderdelen zat en kennis zat! en veel rij en cross plezier!
|
|
|
|
Ozz |
25-11-2008 11:36 |
Posts: 1259 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mrgforce
ik zal voor de honda gaan! heb zelf veel tomosjes en citta's gehad en nog wat scooters maar wist niks van schakels af! heb marktplaats in de gaten gehouden en zal daar van allerlei soorten schakels voorbij komen! maar de mtx-sh/mtx-r bleef ik tog kijken.... ik had er toen niet heel veel verstand van enzo maarja het is wel een duitser!heb hem gekocht en altijd veel plezier mee! rijd goed, fijn op de weg, zit rechtop,aanschaf en onderdelen redelijk goedkoop! in vergelijking met een uitlaat van een derbi xtreme of en die van een mtx of nsr mb mt enz... scheelt ook al! plus dat het knutselen dr aan leuk is! en een grote voordeel is dat de BFers hier dr aardig verstand van hebben! dus je hebt onderdelen zat en kennis zat! en veel rij en cross plezier!
Zo mag ik het horen :P
Nu alles wat hij zget vam MTX in NSr veranderen :P
|
|
They Wanna Kill Rock and Roll Because they know it's make us Horny, man!!!! |
|
-wokkel- |
25-11-2008 14:23 |
Posts: 1129 |
ach iedere brommer heeft zijn voor en nadeel. ik rijd zelf zundapp en mtx en ik moet vaak sleutelen maar de rieju van mijn zusje rammelt harder dan mijn zundapp en ook daar liep het achterwiel lager dr uit. Iedere brommer heeft zijn voor en nadelen, als je ze opvoerd gaan ze allemaal sneller kapot en het ligt er maar net aan hoe je er mee om gaat. En hoe de vorige eigenaar ermee om ging. dus gewoon kiezen wat je het fijnste vind rijden, het mooiste vind en hoeveel geld je eraan uit wil geven.
wat wel weer zo is, is dat honda wel uber mannelijk is okee en soms een beetje beun
|
|
|
|
Ozz |
25-11-2008 14:26 |
Posts: 1259 |
wat wel weer zo is, is dat honda wel uber mannelijk is okee en soms een beetje beun
Niet ene beetje beun hoor:P Heel erg beun vaak XD
En Superman mannelijk XD
|
|
They Wanna Kill Rock and Roll Because they know it's make us Horny, man!!!! |
|
mtx-bart |
25-11-2008 14:49 |
Posts: 816 |
eerst maar eens deze vraag, wil je een buikschuiver, een crosser of een supermotard?
|
|
|
|
BrommertJacco |
25-11-2008 14:58 |
Posts: 2328 |
MT5, MTX ofzo mss kijk daar es naar
Maar dan moet je wel opletten dat je een goede heb, want er zijn er toch nogal veel afgetrapt.
anders:
-Derbi senda
-Derbi gpr
-aprilia rs
-Yamaha DT
Veel geluk met zoeken!!
|
|
Modderfokker |
|
YZ50crosser |
25-11-2008 15:17 |
Posts: 2241 |
yamaha dtr/dtx bedoel je
dt is oud
Dit bericht is gewijzigd door MT5_Bartjuh op 25-11-2008 om 15:18 uur.
|
|
www.bxteamlg.tk |
|
BrommertJacco |
25-11-2008 15:18 |
Posts: 2328 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MT5_Bartjuh
yamaha dtr/dtx bedoel je
dt is oud
Dit bericht is gewijzigd door MT5_Bartjuh op 25-11-2008 om 15:18 uur.
jah die bedoel ik :P
|
|
Modderfokker |
|
mr mike |
25-11-2008 15:25 |
Posts: 754 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: 2SLOW4ME
ik heb met derbi's opgemerkt (rij al +- 20.000 km derbi) dat het zo rond de 15dkm een revisie nodig heeft (ori setup, hij rijd nog wel dan, maar schakelen dat geeft zo nu en dan problemen, niet in zijn vrij willen, een harde klap in zn 1 uit zn 6 schieten etc.., dus kan nog wel tot de 25dkm, maar daar gaat het rijplezier niet egt op vooruit..
met am6 heb ik eigelijk geen ervaring, wel heb ik een vriendin met een MH am6.. en dat ding is egt in 1 woord afchuwelijk.. het schakelen is kut (10 keer trappen voordat hij in zn 6 is) en ook zijn MH onderdelen bijna niet te krijgen.. am6 onderdelen wel.. maar kapwerk, tellers, etc etc. niet..
Ik sluit me aan bij royal...
Am6 is helemaal niet kut, je moet er aan wennen.. Verder is MH een mooie brommer, maar toch zou ik (en heb ik ook gedaan) voor een Yamaha tzr gaan
PS: dat schakelen betreft... Ik weet niet hoe jij schakeld maar volgens mij moet je er niet op trappen om naar zijn 6 te gaan...
|
|
Schakelmeeting 3: http://nl.youtube.com/watch?v=2Kh35viKOeg |
|
rolo91 |
25-11-2008 16:34 |
Posts: 31 |
ik heb een aprilia rs50 (2008 model dus am6) het rijd heerlijk ik dacht ook dat het schakelen eerst wat moeilijker ging maar het valt mee ik had daarvoor een aprilia rs50 af1 futura die had 4 versnellingen en ik vind 6 versnellingen leuker ik zou voor een aprilia gaan nooit spijt van en honda heeft kleine banden dat vind ik jammer
|
|
|
|
Banaan |
25-11-2008 16:38 |
Posts: 5725 |
|
|
|
|
Moto_FuriaDirk |
25-11-2008 16:44 |
Posts: 334 |
Is allemaal weer helemaal eigen smaak, ik heb ook een MH Furia en heb stuk gereden op een TZR vond ik helemaal geen ruk aan.
Gpr idem...
Enige race-achtige model dat ik wel lekker vond rijden was een NSR
|
|
Je moeder aan de poeder |
|
Dit topic is 4364 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 2 van 5
|
|