Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Ik Weet Het Gewoon Niet

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 893 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #53364 - Ik Weet Het Gewoon Niet
Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4352 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Royal Club 25-11-2008 10:16 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 2SLOW4ME
ik heb met derbi's opgemerkt (rij al +- 20.000 km derbi) dat het zo rond de 15dkm een revisie nodig heeft (ori setup, hij rijd nog wel dan, maar schakelen dat geeft zo nu en dan problemen, niet in zijn vrij willen, een harde klap in zn 1 uit zn 6 schieten etc.., dus kan nog wel tot de 25dkm, maar daar gaat het rijplezier niet egt op vooruit..
met am6 heb ik eigelijk geen ervaring, wel heb ik een vriendin met een MH am6.. en dat ding is egt in 1 woord afchuwelijk.. het schakelen is kut (10 keer trappen voordat hij in zn 6 is) en ook zijn MH onderdelen bijna niet te krijgen.. am6 onderdelen wel.. maar kapwerk, tellers, etc etc. niet..


MH heeft ook geen dealer meer voor zover ik weet

btw, niet zo pussy zijn, mn am6 schakelt soepel
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
niekmtx 25-11-2008 10:19 Print reply

Posts: 471
en ik ken iemand die heeft een mh met 70cc en yasuni uitlaat en die verjaagt hem helemaal maar heeft nooit problemen.. Alleen tandwielen.. T verschilt gewoon per apparaat
 
Brommerloos
2SLOW4ME 25-11-2008 10:20 Print reply

Posts: 1944
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


MH heeft ook geen dealer meer voor zover ik weet

btw, niet zo pussy zijn, mn am6 schakelt soepel


Ag,, kan ook gewoon aan het vermogen van mijn linker poot liggen ..
Maar dat ding was ook wel bijna aan zn eind, km stand was 25dkm, en stond vast.. had ong 10.000 dkm met zware setup gereden (100+ km), en daarna dus std. maar denk niet dat hij daar erg veel op vooruit is gegaan..
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
mrgforce 25-11-2008 11:15 Print reply

Posts: 572
ik zal voor de honda gaan! heb zelf veel tomosjes en citta's gehad en nog wat scooters maar wist niks van schakels af! heb marktplaats in de gaten gehouden en zal daar van allerlei soorten schakels voorbij komen! maar de mtx-sh/mtx-r bleef ik tog kijken.... ik had er toen niet heel veel verstand van enzo maarja het is wel een duitser!heb hem gekocht en altijd veel plezier mee! rijd goed, fijn op de weg, zit rechtop,aanschaf en onderdelen redelijk goedkoop! in vergelijking met een uitlaat van een derbi xtreme of en die van een mtx of nsr mb mt enz... scheelt ook al! plus dat het knutselen dr aan leuk is! en een grote voordeel is dat de BFers hier dr aardig verstand van hebben! dus je hebt onderdelen zat en kennis zat! en veel rij en cross plezier!
 
Ozz 25-11-2008 11:36 Print reply

Posts: 1259
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mrgforce
ik zal voor de honda gaan! heb zelf veel tomosjes en citta's gehad en nog wat scooters maar wist niks van schakels af! heb marktplaats in de gaten gehouden en zal daar van allerlei soorten schakels voorbij komen! maar de mtx-sh/mtx-r bleef ik tog kijken.... ik had er toen niet heel veel verstand van enzo maarja het is wel een duitser!heb hem gekocht en altijd veel plezier mee! rijd goed, fijn op de weg, zit rechtop,aanschaf en onderdelen redelijk goedkoop! in vergelijking met een uitlaat van een derbi xtreme of en die van een mtx of nsr mb mt enz... scheelt ook al! plus dat het knutselen dr aan leuk is! en een grote voordeel is dat de BFers hier dr aardig verstand van hebben! dus je hebt onderdelen zat en kennis zat! en veel rij en cross plezier!



Zo mag ik het horen :P
Nu alles wat hij zget vam MTX in NSr veranderen :P
 
They Wanna Kill Rock and Roll Because they know it's make us Horny, man!!!!
-wokkel- 25-11-2008 14:23 Print reply

Posts: 1129
ach iedere brommer heeft zijn voor en nadeel. ik rijd zelf zundapp en mtx en ik moet vaak sleutelen maar de rieju van mijn zusje rammelt harder dan mijn zundapp en ook daar liep het achterwiel lager dr uit. Iedere brommer heeft zijn voor en nadelen, als je ze opvoerd gaan ze allemaal sneller kapot en het ligt er maar net aan hoe je er mee om gaat. En hoe de vorige eigenaar ermee om ging. dus gewoon kiezen wat je het fijnste vind rijden, het mooiste vind en hoeveel geld je eraan uit wil geven.



wat wel weer zo is, is dat honda wel uber mannelijk is okee en soms een beetje beun
 
Ozz 25-11-2008 14:26 Print reply

Posts: 1259



wat wel weer zo is, is dat honda wel uber mannelijk is okee en soms een beetje beun



Niet ene beetje beun hoor:P Heel erg beun vaak XD
En Superman mannelijk XD
 
They Wanna Kill Rock and Roll Because they know it's make us Horny, man!!!!
mtx-bart 25-11-2008 14:49 Print reply
Posts: 816
eerst maar eens deze vraag, wil je een buikschuiver, een crosser of een supermotard?
 
BrommertJacco 25-11-2008 14:58 Print reply

Posts: 2328
MT5, MTX ofzo mss kijk daar es naar
Maar dan moet je wel opletten dat je een goede heb, want er zijn er toch nogal veel afgetrapt.
anders:
-Derbi senda
-Derbi gpr
-aprilia rs
-Yamaha DT

Veel geluk met zoeken!!
 
Modderfokker
YZ50crosser 25-11-2008 15:17 Print reply

Posts: 2241
yamaha dtr/dtx bedoel je

dt is oud

Dit bericht is gewijzigd door MT5_Bartjuh op 25-11-2008 om 15:18 uur.
 
www.bxteamlg.tk
BrommertJacco 25-11-2008 15:18 Print reply

Posts: 2328
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT5_Bartjuh
yamaha dtr/dtx bedoel je

dt is oud

Dit bericht is gewijzigd door MT5_Bartjuh op 25-11-2008 om 15:18 uur.

jah die bedoel ik :P
 
Modderfokker
mr mike 25-11-2008 15:25 Print reply

Posts: 754
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 2SLOW4ME
ik heb met derbi's opgemerkt (rij al +- 20.000 km derbi) dat het zo rond de 15dkm een revisie nodig heeft (ori setup, hij rijd nog wel dan, maar schakelen dat geeft zo nu en dan problemen, niet in zijn vrij willen, een harde klap in zn 1 uit zn 6 schieten etc.., dus kan nog wel tot de 25dkm, maar daar gaat het rijplezier niet egt op vooruit..
met am6 heb ik eigelijk geen ervaring, wel heb ik een vriendin met een MH am6.. en dat ding is egt in 1 woord afchuwelijk.. het schakelen is kut (10 keer trappen voordat hij in zn 6 is) en ook zijn MH onderdelen bijna niet te krijgen.. am6 onderdelen wel.. maar kapwerk, tellers, etc etc. niet..


Ik sluit me aan bij royal...

Am6 is helemaal niet kut, je moet er aan wennen.. Verder is MH een mooie brommer, maar toch zou ik (en heb ik ook gedaan) voor een Yamaha tzr gaan

PS: dat schakelen betreft... Ik weet niet hoe jij schakeld maar volgens mij moet je er niet op trappen om naar zijn 6 te gaan...
 
Schakelmeeting 3: http://nl.youtube.com/watch?v=2Kh35viKOeg
rolo91 25-11-2008 16:34 Print reply
Posts: 31
ik heb een aprilia rs50 (2008 model dus am6) het rijd heerlijk ik dacht ook dat het schakelen eerst wat moeilijker ging maar het valt mee ik had daarvoor een aprilia rs50 af1 futura die had 4 versnellingen en ik vind 6 versnellingen leuker ik zou voor een aprilia gaan nooit spijt van en honda heeft kleine banden dat vind ik jammer
 
Banaan 25-11-2008 16:38 Print reply

Posts: 5725
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rolo91
ik heb een aprilia rs50 (2008 model dus am6) het rijd heerlijk ik dacht ook dat het schakelen eerst wat moeilijker ging maar het valt mee ik had daarvoor een aprilia rs50 af1 futura die had 4 versnellingen en ik vind 6 versnellingen leuker ik zou voor een aprilia gaan nooit spijt van en honda heeft kleine banden dat vind ik jammer


2008 model is derbi blok.
 
Moto_FuriaDirk 25-11-2008 16:44 Print reply

Posts: 334
Is allemaal weer helemaal eigen smaak, ik heb ook een MH Furia en heb stuk gereden op een TZR vond ik helemaal geen ruk aan.

Gpr idem...

Enige race-achtige model dat ik wel lekker vond rijden was een NSR

 
Je moeder aan de poeder

Dit topic is 4352 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved