Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - knal uitlaat mtx start niet

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 616 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #53311 - knal uitlaat mtx start niet
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3968 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

70malossi 22-11-2008 21:54 Print reply
Posts: 4176
thats the one, in al de werkplaatsen wara ik ben geweest en of gewerklt heb heetdat ding een bahco
 
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong
Derbi-Olaf 22-11-2008 21:56 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 70malossi
thats the one, in al de werkplaatsen wara ik ben geweest en of gewerklt heb heetdat ding een bahco

ik ben ook al in wat werkplaatsen geweest, nu werk ik bijvoorbeeld in een 4X4 garage. 't Is nog niet voorgekomen dat er merknamen werden gebruikt i.p.v. de correcte benamingen .


het is nu niet dat ik er op uit ben je te naaien ofzo,ik vertel je gewoon even mijn eigen mening, en mijn ervaring.

Dit bericht is gewijzigd door Derbi-Olaf op 22-11-2008 om 21:57 uur.
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
70malossi 22-11-2008 23:39 Print reply
Posts: 4176
Dr.Hans naaien i think not,holmes.
Waar ik kom vragen ze nooit : heb jij de engelse sleutel gezien.
En als er een bout is losgetrilt is t : volgende keer locktite erop.
 
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong
Derbi-Olaf 22-11-2008 23:44 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 70malossi
Dr.Hans naaien i think not,holmes.
Waar ik kom vragen ze nooit : heb jij de engelse sleutel gezien.
En als er een bout is losgetrilt is t : volgende keer locktite erop.

of op moment natrekken , en borgmoertjes gebruiken
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
2t-crosser 23-11-2008 0:02 Print reply

Posts: 756
zal volgende keer gewoon vloeibare pakking zeggen maar iemand een oplossing voor mijn probleem ?

 
Henk-88 23-11-2008 0:29 Print reply

Posts: 26703
Owfok, ja idd.. wat was je probleem ook alweer?
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
2t-crosser 23-11-2008 13:01 Print reply

Posts: 756
heb van mijn brommer de kappen dit weekend eraf gehaald om ze te spuiten maar toen ik ze er gisteren op zette en hem weer probeerde te starten hoorde ik een hele harde floep uit de uitlaat ??? Het lukte ook niet om te starten.
Hij heeft het altijd gedaan, normaal start die ook in 1 keer ?

heb net nieuwe pakking + loctite bij me uitlaatpoort veel zachtere floep maar zit nog ergens fout wat nu checken koppakking voetpakking etc. ?


 
Derbi-Olaf 23-11-2008 13:03 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 2t-crosser
heb van mijn brommer de kappen dit weekend eraf gehaald om ze te spuiten maar toen ik ze er gisteren op zette en hem weer probeerde te starten hoorde ik een hele harde floep uit de uitlaat ??? Het lukte ook niet om te starten.
Hij heeft het altijd gedaan, normaal start die ook in 1 keer ?

heb net nieuwe pakking + loctite bij me uitlaatpoort veel zachtere floep maar zit nog ergens fout wat nu checken koppakking voetpakking etc. ?



ontsteking.
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
2t-crosser 23-11-2008 13:19 Print reply

Posts: 756
oke hoe moet ik dat checken heb gereedschap om ontsteking eruit te halen dus dat is geen probleem maar wat moet ik checken en hoe kan ik het verhelpen. En nog belangerijker, De oorzaak. Want hij vonkt nu wel goed zie hem echt goed.
 
Derbi-Olaf 23-11-2008 13:22 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 2t-crosser
oke hoe moet ik dat checken heb gereedschap om ontsteking eruit te halen dus dat is geen probleem maar wat moet ik checken en hoe kan ik het verhelpen. En nog belangerijker, De oorzaak. Want hij vonkt nu wel goed zie hem echt goed.

ik zou eens je vliegwiel eraf trekken, en dan controleren of je spietje nog heel is, en of hij nog op tijd staat (merktekens moeten overeenstemmen.)
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
jimbob 23-11-2008 13:23 Print reply

Posts: 635
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 2t-crosser
oke hoe moet ik dat checken heb gereedschap om ontsteking eruit te halen dus dat is geen probleem maar wat moet ik checken en hoe kan ik het verhelpen. En nog belangerijker, De oorzaak. Want hij vonkt nu wel goed zie hem echt goed.


Misschien CDI/Bobine kapot, ik had t zelfde, je zag m goed vonken, maar het verschil tussen 200 en 50 vonken per seconden kun je niet zien.
 
2t-crosser 23-11-2008 13:28 Print reply

Posts: 756
kan het ook dat er water tussen de cdi zit want ik had hem ervoor afgespoeld met water

 
2t-crosser 23-11-2008 13:31 Print reply

Posts: 756
en hoe kan ik checken of de cdi / bobine nog werkt

 
Derbi-Olaf 23-11-2008 13:40 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 2t-crosser
kan het ook dat er water tussen de cdi zit want ik had hem ervoor afgespoeld met water


ploft 'ie nu die droog is dan nog steeds?
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
2t-crosser 23-11-2008 14:22 Print reply

Posts: 756
ja, maar zal zo de tank eraf halen en alles goed droog spuiten met de compressor. Heb hem twee dagen geleden afgespoten.
 

Dit topic is 3968 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved