Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - iets raars overkomen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 559 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #5329 - iets raars overkomen
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2104 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

vdberg 1-9-2002?12:41 Print reply
Posts: 23
en die scooter loopt ook tot zijn doodpunt, en je hoort die vertanding gieren je oort mijn scooter van een grote afstand aankomen,geen zwaar geluid heb ik maar hoog geluid. wel vet. behalve mijn scooter is niet gebouwd op hoge snelheeden want hij gaat trillen als je volgas houdt
 
DaveTSX 1-9-2002?14:11 Print reply
Posts: 2033
Quote:
Originally posted by: bart@blaah bosma

Waarom vind iedereen toch 80 een hoge snelheid?
Ik vind 95 nog net minimaal wat opschieten.


Wat boeit die snelheid nou, je kan toch niet lang 95 rijden want dat is niet geweldig voor je blokje.
Ik vind het juist vet als ie keihard optrekt, en als ik op lange stukken zoeen 70KM/h kan rijden vind ik het goed.
En dat kan ik
 
http://www.2weird4u.com
Saknet 1-9-2002?14:23 Print reply

Posts: 10355
mijn honda MB blokje rammelt op lage toeren, maar ik kan er zo 3 km mee 95 op de teller rijden
dan ga ik mskien net 85 maargoed..

enne het was meer een reactie om die scootergast een beetje te pesten

ik zat gister bij een kameraad van mij thuis, en toen kwam er ook zon scooter langs met niet een zwaar maar een 'HOOG' geluid.
Nou, op een gegeven moment zaten we allemaal met de handen op de oren zo sneed dat kutsnerpende rotgeluid door onze oortrommelkes.
nee dan hoor ik toch liever schakels rond rijden, scooters klinken altijd zo zenuwachtig ook..

Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 14-8-2009 om 2:11 uur.
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
vdberg 1-9-2002?14:28 Print reply
Posts: 23
als die achter verandting van mallosie er onder zet dan trilt die al een stuk minder en dan rijdt die weer een stukie harder
 
vdberg 1-9-2002?14:47 Print reply
Posts: 23
Quote:
Originally posted by: bart@blaah?bosma

mijn honda MB blokje rammelt op lage toeren, maar ik kan er zo 3 km mee 95 op de teller rijden
dan ga ik mskien net 85 maargoed..

enne het was meer een reactie om die scootergast een beetje te pesten

ik zat gister bij een kameraad van mij thuis, en toen kwam er ook zon scooter langs met niet een zwaar maar een 'HOOG' geluid.
Nou, op een gegeven moment zaten we allemaal met de handen op de oren zo sneed dat kutsnerpende


rotgeluid door onze oortrommelkes.
nee dan hoor ik toch liever schakels rond rijden, scooters klinken altijd zo zenuwachtig ook..

[This message is edited by bart@blaah bosma on 1-9-2002 14:29]


je hoort hem in ieder geval wel aankomen, maar zo geluid heb ik ook weer niet hoor.
je weet wel het verschil tussen een scooter geluid en een schakel,
ik ga nog wel een blaazen met mij sfx
 
mikey 1-9-2002?15:47 Print reply
Posts: 2392
ik ree 78 en o de autoteller naast muij dede ze 110
 
* Mental Militia * SuPeRmOtArD's Rule * fairings are for homosexuals *
Woeter 1-9-2002?16:27 Print reply

Posts: 2832
Quote:
Originally posted by: jeroen-MTX?Jeroen

haha. mijn teller ot mtx, wijkt bijna niets af, ik reed op mn teller 70, en op onze auto teller ongeveer 75, dus das wel goed, ik zou als je het echt wilt weten met de auto met bijv. 100 langs een 80kmh weg flitspaal rijden, dan zie je percies hoeveel afwijking dat ding heeft, met hogere snelheden wijkt ie meer af ok, maar dat boeit niet, dat weet je vrij zeker of die teller klopt, en hoeveel je er af moet halen


hmmm dure manier van uitvinden of je teller werkt zeg!!
 
Rens 1-9-2002?16:35 Print reply

Posts: 6863
Quote:
Originally posted by: honda freak?

als die achter verandting van mallosie er onder zet dan trilt die al een stuk minder en dan rijdt die weer een stukie harder


op een sfx zit het zelfde blok als een kymco, is ook begrenst op de vertanding, alleen de kymco dj is niet begrenst op de cdi
 
achter de maan is alles beter
vdberg 1-9-2002?19:19 Print reply
Posts: 23
jah en er zit nog een tuutje in de luchtfilter, bij een sfx
 
vdberg 2-9-2002?11:52 Print reply
Posts: 23
ze kunnen mij wel flitsen behalve ik krijg de boete nooit binnne, ik heb mijn kenteken plaatjes op de cartercap, en de zwarte letter heb ik geel,

dus ik moet niet bij de roller bank komen want er kloppen nog al wat dingen niet aan mijn scoot
 
vdberg 6-9-2002?12:29 Print reply
Posts: 23
maar hij rijdt hard genoeg om de politie mee te slim aftewezen, en ik kan super hard door de bochten, en over drempels,

 
Rene 6-9-2002?12:53 Print reply
Posts: 2573
Quote:
Originally posted by: honda freak?

als die achter verandting van mallosie er onder zet dan trilt die al een stuk minder en dan rijdt die weer een stukie harder

dan gaattie helemaal fluiten, lijkt het net of er zon kalkoen voorbij komt
 
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals
vdberg 7-9-2002?18:33 Print reply
Posts: 23
wat zou mij doet boeien, als die maar hard rijdt, en als je met een 70cc gaat rijden lijkt het net of eeen scooter zonder demper voorbij komt, en het doet vies zeer in je oren :p :p :p
 
vdberg 7-9-2002?18:36 Print reply
Posts: 23
hey ik kenn iemand met een mt5 en die zette op zijn 70 cc een terug loopt uitlaat van een scooter, het leek net een scooter die voorbij kwam jah het echte geluid
 
Rudy 7-9-2002?18:38 Print reply

Posts: 3471
Quote:
Originally posted by: bart@blaah?bosma

Waarom vind iedereen toch 80 een hoge snelheid?
Ik vind 95 nog net minimaal wat opschieten.


instelling vind ik wel oke
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson

Dit topic is 2104 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved