Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - IS-tuning

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 881 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #5328 - IS-tuning
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 694 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

smurfie 31-8-2002?21:38 Print topicpost
Posts: 430
heeft iemand hier ervaring met IS-tuning? zoja wat vind je van hun werk, en heeft er iemand de beurt van 87,50 aan z'n cil gegeven? want dat wil ik doen en ik ben benieuwd naar de resultaten bij jullie.


 
gilera 125LC werkt!!!

Nick - Administrator 31-8-2002?21:42 Print reply

Posts: 4967
[URL[t]]topics.asp?fid=1[/t]Main Forum[/URL] ---> [URL[t]]topics.asp?fid=3[/t]Technical Forum[/URL]
 
suzukiTS 1-9-2002?00:20 Print reply
Posts: 165
'k heb vorige week mijn 110cc ausita voro zo'n beurt opgestuurt zal wel laten weten wat de resultaten zijn.
 
wipe-out 1-9-2002?00:54 Print reply

Posts: 7672
woeter heeft zijn 80lc daar heen gestuurd. was er wel tevreden over geloof ik.
 
Woeter 1-9-2002?00:56 Print reply

Posts: 2832
ja gebruik de search maar, ik ga het niet WEER allemaal vertellen!!
 
smurfie 1-9-2002?10:42 Print reply
Posts: 430
ik heb gesearched, maar niet kunnen vinden wat jouw resultaten nou zijn, en welke tunebeurt je had laten doen :p dus als je me kan verwijzen naar dat topic? of het nogmaals wil vertellen
 
gilera 125LC werkt!!!
Nasic 1-9-2002?11:17 Print reply
Posts: 890
ze kunnen nooit tot het uiterste gaan, want ze kijken niet naar de rest van je setup. breng hem liever naar een motocrosszaak, in de hoop dat daar zon ouwe rot zit, die echt alles ervan weet. dan krijg je pas een snelle cili
 
Ducati 900SS
suzukiTS 1-9-2002?12:20 Print reply
Posts: 165
als ze tot het uiterste zouden gaan kunenn ze een 50cc 200 laten lopen ofzo dus als ze m zo 120 kunnen laten lopen is toch ook al redelijk de moeite waard niet?

[This message is edited by suzuki TS on 1-9-2002 12:21]
 
smurfie 1-9-2002?12:25 Print reply
Posts: 430
Quote:
Originally posted by: suzuki?TS

als ze tot het uiterste zouden gaan kunenn ze een 50cc 200 laten lopen ofzo dus als ze m zo 120 kunnen laten lopen is toch ook al redelijk de moeite waard niet?

[This message is edited by suzuki TS on 1-9-2002 12:21]


ik ben het helemaal met je eens, en de rest van m'n setup is nog ongewijzigd, dus het is dan 26mm carb, 125cc LC (getuned straks) en nog de standaard gilera pijp (hopen dat die een beetje snel is, maar zal wel niet)
 
gilera 125LC werkt!!!
Sneks 1-9-2002?13:07 Print reply
Posts: 2499
Quote:
Originally posted by: Nasic Siwarn?'Rie-eg-goe'

ze kunnen nooit tot het uiterste gaan, want ze kijken niet naar de rest van je setup.


waar baseer jij dit op? Zij kijken wel naar de rest van je setup, als je zegt "ik heb zo en zo'n uitlaat" vragen zij "lengte? diameter? etc." dus informeer eerst voordat je iets zegt.
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
NSR RULEZZ 2-9-2002?19:52 Print reply

Posts: 4934
hehe nou poepoe dit is al de 20e topic hierover maarja nu i er toch is mooi ff gebruik van maken

ik heb dus een (oude) 70zeta(zat vroeger op een mt van buurjongen die er altijd mee gecrost heeft), Die zit nu dus op mijn mb waar ik ook mee naar de meeting ging, en nou zit ik te denken ik wil sneller want snel was ik op de meeting zeker niet :P dus daarom d8 ik aan tunen en ik dacht meteen ook ff door(((jaja gebeurt niet vaak maar soms krijgen mijn hersenen ineens weer eens leven))) is dat het eigenlijk wel waard?
want:
1.hij is al redenlijk oud en de wand zal dan ook wel niet meer heel mooi meer zijn.
2.En ik heb maar een originele 4bak help dat
en dus MAAR 4 versnellingen

verder ff paar vragies
3. gaat een 70zeta veel sneller door hem te tunen?
4.moet ik dan ook een andere uitlaat kopen(kheb nu een proma80)
5.zuipt i dan ook veel meer?

Of kan ik dat tunen betervergeten en jan heel lief aankijken en er ff aan laten dremelen(als je dat wilt natuurlijk)

Of zou ik eerst eens een redenlijke uitlaat kopen zoals homoet of techno zou dat ook al schelen in snelheid vergeleken met mijn proma??


 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
barry 2-9-2002?20:51 Print reply

Posts: 7387
mijn 70zeta liep 85km/h (liggend) en 80km/h rechtop, ongetuned met 13mm carb

na de uitlaatpoort wat aangepast te hebben, 95km/h maximaal, en recht op 90km/h met 13mm carb

MET 4BAK en tdw v 14-45, rens heeft dus een beetje aan mijn cilinder zitten dremelen, dus vraag het eens aan hem. heeft wel 10km/h gescheeld, de grote verandering was: hij trok veeeeeel harder, dus kon ik er zwaardere vertanding op leggen dus hogere top.
 
He?
NSR RULEZZ 2-9-2002?21:21 Print reply

Posts: 4934
ja maar een 70zeta voor mtx is toch heel anders als voor een mb?
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
-Michiel RS- 3-9-2002?01:33 Print reply
Posts: 2803
op de meeting klonk jouw zeta niet echt 'helder' dus ik zou eerst maar es zuigertje vervangen
 
NSR RULEZZ 3-9-2002?18:46 Print reply

Posts: 4934
ok ik koop wel ff een zuigertje welke kan ik dan het beste kopen een metioor'tje?

en zou het veel verschil maken als ik mijn proma eraf schop en een techno of homoet koop?
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
MBBBBBB 3-9-2002?18:50 Print reply
Posts: 2340
ik vind proma qua uiterlijk al kut, dat is voor mij reden genoeg om een andere te kopen.

prestaties hoor je ook niet vaak dat ze geweldig zijn
 

Dit topic is 694 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved