hoi,
ik had dus gistere gereden nou ging allemaal goed ik zet em in de garage, en wil hem dus de volgende morgen weer starten want we gingen de kicker maken maar :p hij start dus niet :n :n ik dus rennen door mijn straat ongeveer 10 rondjes dus ik draai mijn bougie er uit ikke kijken of tie vonkte niet dus :( ik dus de tank eraf geschroeft met alle gevolgen van dien(sleutels kwijt enz. je kent dat wel :n ) ikke naar de bobine gekeken :n zat de bougiekabel natuurlijk los dus ik hem er weer vast gemaakt ikke starten en ja tatatatata!!!!!!! hij vonkte ikke was dus klaar(dacht ik)ik zet hem in de garage kom uurtje later terug :n :n :n benzine whahaha lekker plas eronder ikke benzine kraan dichtgedraaitwas de vlotternaald natuurlijk weer blijven hangen ikke dus schudden met da ding werkte weer ikke ging ff rijden eerst ff in zijn 1 dat ging goed bochie om in zijn 2 vroooeeeeeemmmmmmmmmmmmzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzakte die in vlotternaald bleef weer hangen ikke carburateur eraf nieuwe vlotternaald gekocht want de garage begint nu onderhand lekker te stinken dus ik de carburateur schoongemaakt enz. enz. erop geschroef start ik hem :p :p :p je raad het al geen vonk meer :p :p dus ik ga maandag ff weer alles nakijken en doormeten maar weten jullie misschien wat het kan zijn dan weet ik een beetje waar ik moet kijken of zoeken of meten natuurlijk
nee de kabel hek al bekeken die is nog goed en in de bobine zit ie ok nog goed vast dus dat kan het niet zijn maar kan het zo zijn dan de bobine gewoon niet goed meer is en door dat al dat gedouw van die draad erin dat ie weer goed is geschoten van binnen en toen ik ging rijden dat ie toen weer :p was. ene hoe duur kost zo'n bobine?? want dan meet ik hem morgen ff door en dan zie ik het gauw genoeg
ow ja en als ik dat kapje van de bougie eraf heb en die bij de kop hou van de cilinder doet ie ook niks
[This message is edited by honda_mbiloss van vugt on 1-9-2002 08:57]