Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - Gezocht: Tekening van puch maxi

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 864 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #53247 - Gezocht: Tekening van puch maxi
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 29401 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Terrorstruner 7-12-2008 16:11 Print reply
Posts: 68
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


hoe kom je er bij dat een scooter duurder is in onderhoud ?


nou moet je eens luisteren, in een scooter zitten:

vario koppeling v snaar dure carbrateurs dure cilinders enz

en een puchje is alleen maar een cilinder onsteking en een koppeling

als er wat stuk aan een scooter is dan kan het wel alles wezen
en als er wat stuk aan een puchje is dan is het
of de carbrateur of de onsteking of de cilinder ..


 
Altijd stoppen voor de rode lichtjes
Terrorstruner 5-3-2009 18:27 Print reply
Posts: 68
dankjewel topic gesloten
 
Altijd stoppen voor de rode lichtjes
stephan777 5-3-2009 18:28 Print reply

Posts: 7259
puch is gewoon goedkoop. dus ook goedkoop met onderhouden.
 
Thijsje 5-3-2009 18:30 Print reply

Posts: 1687
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Terrorstruner
[...]


nou moet je eens luisteren, in een scooter zitten:

vario koppeling v snaar dure carbrateurs dure cilinders enz

en een puchje is alleen maar een cilinder onsteking en een koppeling

als er wat stuk aan een scooter is dan kan het wel alles wezen
en als er wat stuk aan een puchje is dan is het
of de carbrateur of de onsteking of de cilinder ..



daarnaast kan aan je puch uiteraard,

koppelingshuis scheuren, krukas vastlopen, drijfstang afbreken (wat je zuiger/cilinder/carters vernield) tandwielen intern willen heeeel soms wel kapot gaan, koppelingen die kapot gaan,

aan je puch kan ook alles kapot, geloof mij.




maar qua onderhoud kannie wel goedkoper zijn ind, nieuwe olie erop, keer nieuwe zuiger/zuigerveertjes , contactpuntjes, condenator, bougie. koppeling wil wel eens slijten, drukplaat en dan kun je alsnog heel veel opnoemen, maargoed.

maargoed
t zal niet veel schelen denks..


Dit bericht is gewijzigd door Thijsje op 5-3-2009 om 18:32 uur.
 
http://www.youtube.com/watch?v=8NcqvivbcB8
kenny77 5-3-2009 18:33 Print reply

Posts: 29286
mij lijkt onderhoud dit:

bougie, olie, luchtvilter, bandjes, ketting/v-snaar, poetsbeurtje. enz
wat om de zo veel km word vervangen.

is voor allebei naggenoeg even duur.

het wordt pas echt duurder, als er iets kapot gaat, maar de gewone onderhoud, lijkt mij nagenoeg even duur.
 

Dit topic is 29401 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved