Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Begin Forum - Topic #53231 - nsr50r importeren
|
Pagina 9 van 9
|
Dit topic is 13672 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
-simon- |
29-11-2008 16:44 |
Posts: 8211 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: konterbonker
Er valt weinig up te daten.
Korte proefrit, liep 100. Rookte wel wat veel, maar Spaanse dame had alleen ritjes in stad gemaakt alles lage toeren natuurlijk. uitlaat van binnen zeiknat met olie. Zoonlief moet hem maar eens een eind opentrekken op de dijk.
Verder is er geen tijd (zoals vandaag) of klote weer deze tijd van het jaar. Dus nog steeds niet voor RDW klaar te maken.
Onderdelen voor het racer project komen langszaam binnen.
- Voorspatbord doorlopend over voorveren
- Velgrandtape
- Binnenbekleding voor kuip
- achterspatbord
- Monoseat (komt pas januari)
- Een Gianelli uitlaat bedoeld voor Derbi GPR lijkt er precies onder te kunnen passen, gaan we morgen ophalen. Hoe zijn die bij 74cc?
Anyway, als klaar voor RDW, een nieuwe update.
Racerproject zullen we apart draadje over beginnen als we aan het werk gaan....als alles binnen is.
Bedankt voor die tip over nummerbord. Met beugel zullen we het ook wel doen.
en gianelli uitlaat is normaal wel echt een 50cc uitlaat.
denk dat je eigenlijk beter een andere uitlaat voor gpr kunt halen die meer voor 70cc enzo is.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
mtxrijder |
27-12-2008 17:53 |
Posts: 338 |
maar de ns1 is toch precies hetzelfde als een nsr50r. alleen de cilinderinhoudt is anders?
maar nou vind ik wel intersant.
ik wil er ook wel 1
alleen wil er 1 uit frankrijk impoteren(ik heb daar familie wonen)
dus heeft iemand een verkoop site in frankrijk,ebay was niet veel
maar een nsr125 is ook mooi(vooral die voorkant,voorlichten)
dus nou vroeg ik me af. is dit veel groter als de nsr50r of valt dit wel mee?en wat voor blok licht hier onder(is dit zon actac blok?)dus zijn het de ophangpunten als bij een mtx-nsr-mbx enz.
|
|
|
|
Tombrom |
27-12-2008 18:40 |
Posts: 15925 |
gia zal niet leuk lopen op 74cc
enigste uitlaat die ik ken voor gpr als underseat is de pro race.
die is voor 74cc gemaakt. mja hangt ook een prijskaartje aan
|
|
|
|
mtxrijder |
27-12-2008 22:20 |
Posts: 338 |
dan beter zelf maken.. of laten maken.
scholtentechniek.nl
is niet extreem duur
|
|
|
|
mr200r |
27-12-2008 23:05 |
Posts: 5122 |
nsr125 heeft een rc-valve.
Met electrice valve en estart.
Atac blokken zijn mechanisch.
Een NS125r heeft een atacblok en heeft kickstart TC01 is de blok code
|
|
mr200r |
|
konterbonker |
18-1-2009 3:55 |
Posts: 460 |
Foto album gemaakt met de foto's van de honda nsr 50.
Zijn geen nieuwe foto's bijgevoegd, het enige verschil is, is dat hij nu wel een mooie kenteken heeft (vierkante).
Hierbij de link: http://www.brommerforum.nl/gallery/view/4619
|
|
|
|
gerwin88 |
31-1-2009 16:22 |
Posts: 5197 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: konterbonker
Foto album gemaakt met de foto's van de honda nsr 50.
Zijn geen nieuwe foto's bijgevoegd, het enige verschil is, is dat hij nu wel een mooie kenteken heeft (vierkante).
Hierbij de link: http://www.brommerforum.nl/gallery/view/4619
heb je er nog een verslagje van gemaakt hoe het gegaan is?
misschien wel interresant om te weten
|
|
VW rider for live |
|
flip_nsr_80cc |
3-2-2009 0:10 |
Posts: 597 |
wat moet die orgieneel koste met kenteken :P?
|
|
i cant spel, dus zeur niet |
|
Dit topic is 13672 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 9 van 9
|
|