Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - nsr50r importeren

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1130 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #53231 - nsr50r importeren
Pagina 4 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 13665 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

konterbonker 17-11-2008 15:46 Print reply
Posts: 460
Lezen is ook een kunst.
Lees gewoon ff terug. Staat genoeg over hier in dit topic.

 
Derbi-Olaf 17-11-2008 15:49 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: konterbonker
Lezen is ook een kunst.
Lees gewoon ff terug. Staat genoeg over hier in dit topic.


Inderdaad, wat ik bedoel is dat hij gewoonweg niet ingevoerd zou kunnen worden als brommer als er op die buitenlandse papieren een te hoge constructie-snelheid staat. Ook al zou die op de roller keurig 45 gaan.
Maar ik heb er zelf verder geen ervaring mee dus
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
konterbonker 17-11-2008 15:58 Print reply
Posts: 460
Als er op de buitenlandse papieren meer dan 49cc staat heb je inderdaad een probleem. Volgens mij moet je het dan gewoon uit je hoofd laten...als je tenminst een brommer ipv een lichte motorfiets wilt importeren. De contstructiesnelheid, als die al op buitenlandse papieren staat, boeit totaal niet. Je moet hem bij RDW aanleveren en daar mag tie op de rollerbank (waarmee nu alleen snelheid gemeten wordt) 55 gaan. Buiten mag je natuurlijk nog steeds maar 45. Voor de rest: lees terug in topic.
 
mr200r 17-11-2008 19:47 Print reply
Posts: 5122
Ik vindt het wel intressant,post je a u b een foto van de orginele spaanse papieren(nog nooit gezien).
Verder goede reis toegewenst.
 
mr200r
konterbonker 17-11-2008 22:24 Print reply
Posts: 460
Blijft een mooi beestje:

 
Frysk 17-11-2008 22:31 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: konterbonker
Blijft een mooi beestje:
afbeelding



echt super

zijn volgens mij verder exact hetzelfde als NS1 op KM teller en blok en framenummer na

ze hebben toch ook kleinere remschijven of hebben alleen de japanse dat ?

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 17-11-2008 om 22:32 uur.
 
giggitybyte
Henk-88 17-11-2008 23:00 Print reply

Posts: 26703
Is dat hetzelfde stalen frame als van een NS1?
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Joel_koningslust 17-11-2008 23:01 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
Is dat hetzelfde stalen frame als van een NS1?


jepz
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
TECstar 17-11-2008 23:13 Print reply

Posts: 4664
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


jepz


ik vind ze persoonlijk ook gewoon heeeeeeel erg op ns-1 lijken
kijk bijv ook maar die tank
 
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda
Joel_koningslust 17-11-2008 23:14 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TECstar
[...]


ik vind ze persoonlijk ook gewoon heeeeeeel erg op ns-1 lijken
kijk bijv ook maar die tank



t is ook gewoon een ns1. alleen 50cc blok en andere paint
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
konterbonker 17-11-2008 23:21 Print reply
Posts: 460
Volgens mij is het ook zo dat dit de NS-1 is met 50 blok.....alhoewel ik op sites ook NS-1's aangeboden zag worden, maar die waren allemaal oudere beestjes. De NSR zoals die bij ons werd verkocht staan er ook te koop, maar dan ALLEMAAL met 74cc blok. Dus het NS-1 blok. Kon op het NS-1 blok wat ik hier heb jammergenoeg geen code vinden die het blok definieert.
Inderdaad zijn de tellers anders dan bij NS-1. Een leuk puntje trouwens bij de NSR50R is dat je een lichtje hebt zitten die je verteld of je je standaard wel ingedaan hebt na het starten.
 
gprnick 17-11-2008 23:25 Print reply

Posts: 3360
weet niet zeker maar is dit een ns1 of nsr?

hij staat bij de Renault garage bij mij om de hoek. moet namelijk zeggen dat ik het een erg mooi ding vind



met mijn brommertje op de achtergrond
 
Henk-88 17-11-2008 23:26 Print reply

Posts: 26703
Ik heb nog nooit een standaard gehad volgens mij
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Joel_koningslust 17-11-2008 23:27 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gprnick
weet niet zeker maar is dit een ns1 of nsr?

hij staat bij de Renault garage bij mij om de hoek. moet namelijk zeggen dat ik het een erg mooi ding vind

afbeelding

met mijn brommertje op de achtergrond



dat is een aprilia af1
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Jelle rs50 17-11-2008 23:29 Print reply
Posts: 521
@ gpr nick.
dat is een rs 98' lijtk mij.
edit: was al eerder.

Dit bericht is gewijzigd door Jelle rs50 op 17-11-2008 om 23:30 uur.
 

Dit topic is 13665 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved