Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - nsr50r importeren

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 914 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #53231 - nsr50r importeren
Pagina 3 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 13683 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

konterbonker 16-11-2008 19:08 Print reply
Posts: 460
OK, dan plaatsen we die ring wel bij de cilinder....en die kleinere sproeier als het te veel sputtert. Zal nog steeds niet gezond zijn, want teveel lucht, maar is alleen maar voor keuring.

Ja, die occassions in Spanje zien er allemaal tip top uit. Zal wel door het goede weer daar komen natuurlijk.

Mmmm online onderdelen. Waarom type je eigenlijk niet in:
www.translate.google.com
kies Dutch - Spanish
Type in: Online motorfietsen onderdelen.
Selecteer de spaanse vertaling.
Open spaanse google: www.google.es
En dan is het gewoon ff zoeken.

Wacht ff. Ik zal eens kijken:
vertaling is: partes de motocicletas en Internet
Of: Uitlaat Honda NS-1 = salida Honda NS-1

Dan heb ik hier een turbo kit uitlaatje voor je...en gelijk een online shop. Ga zelf ook nog ff browsen daarzo:
http://www.motopieza...2r341aktfhcm6jfppr37

Zo hellepe we elkaar de winter door.


 
BUURTJE 16-11-2008 19:38 Print reply

Posts: 762
Och och wat een mooi spul! Ik hoop dat het gaat lukken en ik hou het allemaal in de gaten, heel veel succes!
 
Yamaha TZR50 '08 Sports White
konterbonker 16-11-2008 19:42 Print reply
Posts: 460
lol, ze hebben daar ook nog fatsoenlijke kuipen voor NSR ed. te koop. De meeste die je hier rond ziet rijden zien er niet meer uit!


 
Viertakt 16-11-2008 19:55 Print reply

Posts: 3586
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: konterbonker
OK, dan plaatsen we die ring wel bij de cilinder....en die kleinere sproeier als het te veel sputtert. Zal nog steeds niet gezond zijn, want teveel lucht, maar is alleen maar voor keuring.



Echt schadelijk is het niet, want als jij een prop/ring in je uitlaat plaatst, kan hij minder gassen afvoeren en daarom ook minder gassen aanzuigen.
 
Viertakt uber alles.
bobboiten 16-11-2008 20:05 Print reply

Posts: 2771
Dit lijkt me ZO gruwlijk... ben helemaal weg van de NSR50R. Hij lijkt heel erg veel op de NSR125 (die ik over 2 jaartjes wil gaan halen ) Ga dit ckkr volgen en hoop op meer foto's
 
Haal eruit wat erin zit | Live by the day & enjoy each one
konterbonker 16-11-2008 22:03 Print reply
Posts: 460
ja natuurlijk, kan het dan minder aanzuigen ook. Je hebt gelijk Viertakt. Maar die kleinere sproeier ontkom ik denk ik niet aan. Moet de helft van de kracht wegnemen.
 
Joel_koningslust 16-11-2008 22:05 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bobboiten
Dit lijkt me ZO gruwlijk... ben helemaal weg van de NSR50R. Hij lijkt heel erg veel op de NSR125 (die ik over 2 jaartjes wil gaan halen ) Ga dit ckkr volgen en hoop op meer foto's



nsr50r lijkt meer op nsr 250 naar mijn mening
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
rik hulkenberg 16-11-2008 22:14 Print reply

Posts: 10029
succes ermee
zorg dat de papieren erbij zitten
heel belangrijk

ben dit jaar in Ierland op vakantie geweest zie je ook heel veel van dit soort honda's rondrijden echt wel mooie dingen
 
Frysk 17-11-2008 0:48 Print reply

Posts: 34930
Bedankt, heb oa een gianelli uitlaat gevonden
 
giggitybyte
konterbonker 17-11-2008 11:34 Print reply
Posts: 460
zo ff een update zo tussen het werk door.

Gisteren hotelletje geboekt.
Miriam...de leuke spaanse studente die mijn zoon de nsr50r verkoopt belt nog even met het overschrijvingskantoor vandaag. Het schijnt dat je daar ter plekke een verkoopcontractje met z'n tweeen afsluit.

We hebben er zelf ook eentje gemaakt NL-Spaans. Kan nooit kwaad iets te veel papier te hebben. Papieren zijn Papes....dus "muchos papes por favor!". Ook halen we daar het exportcontract. De vraag is verder nog wel hoe met de originele papieren. Die schijnen vernietigd te moeten worden daar. Dat zal wel via een kras erdoor of hoek eraf knippen gaan, maar kopieen hebben we. We moeten iig wat officieels hebben waar gegevens van frame ed op staat en dat komt goed. Kosten van hele papiergedoe nog geen 50 euri. Ik zal naderhand ff een kostenoverzichtje opstellen.

Uiteindelijk komt er ook iets goeds uit dat achterlijke Tibia wandelspelletje wat m'n zoon pleegt te spelen. Een kennis uit dat spel, ook bromfietsrijdster (wederom een jonge dame) woont daar, spreekt goed engels en zal er op vrijdagochtend bij zijn en komt donderdagavond ook in hotel een vorkje meeprikken...nou, dat wordt nog eens gezellig. Wilde dames daar in Spanje?! Mijn zoon vind het opeens nog leuker om erheen te gaan. Nou ja, het zal wel net als met brommers ook voor dames gelden: Wat je van ver haalt is lekker.
 
mr200r 17-11-2008 14:04 Print reply
Posts: 5122
De orginele spaanse papieren worden ingenomen bij NL keurig,dus
ff een copie van maken.
Hoeveel km is de rit in zijn totaal?
Rijd u tol of secondair?
Ik maak ook regelmatig een reisje,daarom vindt ik het intressant.
Ik ben vorig weekend nog geweest (winterbanden limiet staat in duitsland op half november.
Dadelijk bevalt het zo goed in spanje,dat je blijft.
 
mr200r
konterbonker 17-11-2008 14:43 Print reply
Posts: 460
Originele papieren worden ingenomen bij NL keuring? Dat zal wel. Het zal het exportdocument waarschijnlijk worden. Maar Kopie van originele papieren of nietig gemaakte originelen en verkoopcontract (van Spaanse DGT of/en wat we zelf opgesteld hebben) zullen we zeker bij de hand houden.

De DGT is trouwens de organisatie daar waar alle overschrijvingen (en in ons geval, exportdoc) geregeld worden. Je gaat daar niet naar het postkantoor voor overschrijving.

Het is in de buurt van Barcelona en dat is bijna 1500km!! Donderdagochtend rond 02:00 gaan we rijden. We zullen zoveel mogelijk foto's nemen en na terugkomst zaterdagmorgen kan ik de interessantste hier dan plaatsen. Dan ook een afspraak maken bij RDW. Heb gezien dat er momenteel geen wachttijden in Amsterdam zijn.
 
bulteman 17-11-2008 14:46 Print reply

Posts: 1956
honda maakt nog steeds brommers

hm cre 50
 
Als het regent in September, valt kerst in December.
konterbonker 17-11-2008 14:52 Print reply
Posts: 460
Nou, de NSR50R niet meer hoor.
Ik dacht eerst tot 2000, maar nu heb ik gezien dat ze ze tot 2003 bij Honda Montesa bouwden.

Zijn dus wel een stuk jonger dan, ik meen, 1995. Toen de NSR50F hier voor het laatst verkocht werd. De NSR50R is nooit in NL verkocht zover ik weet.
 
Derbi-Olaf 17-11-2008 15:40 Print reply

Posts: 14999
ik weet het niet zeker hoor, maar ik heb ergens gehoord dat je papieren nodig hebt uit het land van herkomst om een brommer in te voeren.
op die papieren staat een constructie-snelheid, deze mag niet meer dan 45 km/h bedragen, anders zou je hem niet kunnen invoeren als brommer, enkel als lichte motorfiets.
Nogmaals: Ik heb dit ooit gehoord, en ben dus nergens zeker van.
 
Heeft een SOHC in z'n broek!

Dit topic is 13683 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved