Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - nsr50r importeren

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 982 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #53231 - nsr50r importeren
Pagina 1 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Volgende pagina >
Dit topic is 13662 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

konterbonker 15-11-2008 19:00 Print topicpost
Posts: 460
Hallo allemaal,

Ben Honda liefhebber. Al 27 jaar. Sinds m'n 12e al bezig met brommerhobby en nu net 43. Begonnen met eerste MT (waar je tenminste nog mee kon fietsen!), toen MB. Daarmee zelfs een paar keer op buitenlandse vakantie geweest. Italie en Engeland. Wel met 50 snel. Wat was er toen nog weinig op de markt zeg. Zeker qua uilaten was het behelpen.

Mijn zoon werd 16 en....shit, honda maakt niks meer...nou ja, 4 takt dan...maar dat is leuk voor achterop de camper te hangen. Het werd dus een nsrII tiger zwart. Lekker veel samen sleutelen. NS-1 74cc blok eronder ed. Hij deed het ook alleen en dan ging het wel eens mis, maar ja, zo moet je het leren. Werd verkocht, maar het bleef bij allebei kriebelen.

Nu hebben we een nieuw project. We gaan een NSR50R uit Spanje halen. Lijkt op NS1. Ik heb wel vaker met RDW te maken gehad en dat is echt niet zo moeilijk als ik soms op forums lees. Is gewoon gezond voorbereiden!! Ik dacht de HONDA liefhebbers iets leuks te kunnen laten zien hiermee...en het misschien ook wel te gaan doen. Er is daar in Spanje, waar ze bij Honda Montesa nog lang werden gebouwd, nog zoveel moois te koop! Hopelijk heb je dan iets aan onze ervaring. Wat ik reeds nu weet is dat het fijn is als je daar iemand treft die Engels kan of als je iemand in je omgeving hebt die spaans kent. Donderdag as gaan we erheen om hem op te halen en hopen zaterdagnacht terug te zijn.



 

NilsHonda 15-11-2008 19:08 Print reply

Posts: 306
Zoooo, superstrak ding.

Veel succes ermee.

Dit bericht is gewijzigd door NilsHonda op 15-11-2008 om 19:09 uur.
 
Honda's lekken niet, ze markeren alleen waar ze gestaan hebben.
konterbonker 15-11-2008 19:11 Print reply
Posts: 460
Ja, we zijn er ook een beetje verliefd op.
Zal hier over het proces wel nu en dan wat plaats...of vraag maar
 
MaikelF12 15-11-2008 19:24 Print reply

Posts: 174
Zooo da's een mooierd! Ga dit zeker volgen! Succes!
 
daanmtx 15-11-2008 19:41 Print reply

Posts: 3759
zo die is wel supervet zeg
 
Honda VFR400R
J.wally 15-11-2008 19:46 Print reply

Posts: 2301
eeegt vet
 
Sypie_Honda 15-11-2008 19:47 Print reply

Posts: 13830
WOW echt een super ding

super mooi, hier kan dat nieuwe derbi/appie spul echt niet tegenop
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
driver004 15-11-2008 19:55 Print reply

Posts: 3418
ik wil wel eens weten wat voor ''onderblok'' erop zit

en wat voor cillinder ?

die dingen lopen toch ong 100 ori ??
 
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][
mr200r 15-11-2008 20:07 Print reply
Posts: 5122
Is die nsr50 in spanje een brommer of motor?
Is het een brommer in spanje mag hij gewoon 4.5 kw
op kenteken hebben in nederland
Is de nsr 50 in spanje een motor, gelden de motor regels.
Weet je hoe hij in spanje bekend staat?
Hoeveel neem je er mee terug?
 
mr200r
gerwin88 15-11-2008 20:31 Print reply

Posts: 5197
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: driver004
ik wil wel eens weten wat voor ''onderblok'' erop zit

en wat voor cillinder ?

die dingen lopen toch ong 100 ori ??


ns1 loopt die 80cc is loopt wel zoiets ja.
is het de 50cc versie dan zal die dat niet halen.
 
VW rider for live
driver004 15-11-2008 20:37 Print reply

Posts: 3418
hmm ori 50cc die dingen lopen echt tegen de 100 hoor

gewoon een "beter" onderblok denks
 
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][
just_pelmke 15-11-2008 20:38 Print reply

Posts: 1349

ruilen tegen een Rs?

 
86 cc rs XD ---- trek limburgse wijsheid nooit in twijfel
2SLOW4ME 15-11-2008 20:40 Print reply

Posts: 1944
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mr200r
Is die nsr50 in spanje een brommer of motor?
Is het een brommer in spanje mag hij gewoon 4.5 kw
op kenteken hebben in nederland
Is de nsr 50 in spanje een motor, gelden de motor regels.
Weet je hoe hij in spanje bekend staat?
Hoeveel neem je er mee terug?


Dus als een brommer in een ander land op brommer kenteken staat terwijl daar op het kenteken staat +-5 pk (willekeurig getal).. dan kan ik hem hier ook met 5 pk op kenteken zetten? Ik neem aan dat de 45 km/h op de roller dan nog wle gelden?
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
PraatPaal 15-11-2008 20:56 Print reply

Posts: 7977
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: just_pelmke

ruilen tegen een Rs?



tegen een honda rs
 
just_pelmke 15-11-2008 21:01 Print reply

Posts: 1349
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PraatPaal
[...]


tegen een honda rs


aprilia
als ik een ns1 had gevonde was die er niet geweest.
en achteraf kom je dan zoiets tegen
 
86 cc rs XD ---- trek limburgse wijsheid nooit in twijfel
konterbonker 15-11-2008 21:11 Print reply
Posts: 460
kijk gewoon maar even op deze link. Er staan er genoeg.
Staat zelfs hele nieuwe op voor 1950 euri.

http://motos.coches....&modelo=NSR%2050

Voor RDW geldt 49cc - europese regel voor bromfiets. Deze heeft ook europese goedkeuring. Ja, hij gaat wel een poepie harder dan hier. Zal hem moeten downtunen.

marca: honda
tipo: ac14
denominación comercial: nsr50r
peso en orden de marcha: 110
motor marca: honda
tipo: ac08e
nª cilindrada: 1/49
matricula: c-8264-bbk
 

Dit topic is 13662 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved