Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Mikuni TM 24 inschatting sproeier

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1002 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #53224 - Mikuni TM 24 inschatting sproeier
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 2454 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

gprnick 15-11-2008 12:54 Print topicpost

Posts: 3360
Hallo

ik heb voor mijn Manston blok een Mikuni TM 24mm vlakschuif gekocht alleen ben totaal niet bekend met Mikuni. dus zou niet weten welke sproeier maat ik zal moeten hebben. miss kunnen jullie een schatting geven?

Mijn setup is:

Hebo Manston II 70 ( blok lichtelijk bewerkt )
24mm Mikuni TM ( Malossi schuimfilter )
Yasuni r3 uitlaat
Std ontsteking

Dus zou een inschatting kwa sproeiermaat willen voor deze setup.

Mzzl Nick


Dit bericht is gewijzigd door gprnick op 15-11-2008 om 12:55 uur.
 

Sypie_Honda 15-11-2008 12:58 Print reply

Posts: 13830
mwa rond de 150 - 180 oid.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
-simon- 15-11-2008 13:11 Print reply

Posts: 8211
weet iemand mischien ook of die de TM serie ook zo raar is met sproeiers net als bij de kleinere. dat het niet overeen komt met keihin en dellorto. de maten
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Arnoud_MTX-sh 15-11-2008 14:43 Print reply
Posts: 15
ik heb een mikuni 21mm,met 170 sproeier.
 
Tombrom 15-11-2008 15:10 Print reply

Posts: 15925
150-180 met keihin /dellie idd

maar mik heeft andere maten hé
 
PRO TUNING 15-11-2008 15:41 Print reply

Posts: 4000
Hoofdsproeier 220 - 240 maar let op TM 24 is een secundair type
 
Tombrom 15-11-2008 15:48 Print reply

Posts: 15925
wat bedoel je daar mee?
 
gprnick 15-11-2008 16:56 Print reply

Posts: 3360
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING
Hoofdsproeier 220 - 240 maar let op TM 24 is een secundair type


dus laat ik dan maar met een 240 beginnen als hoofdsproeier en dan eventueel naar beneden werken?

en wat bedoel je idd met secundair type?


 
-simon- 15-11-2008 17:59 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING
Hoofdsproeier 220 - 240 maar let op TM 24 is een secundair type


wat houd dat eigenlijk precies in?
ik weet wel dat het er op neerkomt eigenlijk dat de sproeier in mikuni maat heel groot is.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
stevoo 15-11-2008 19:08 Print reply

Posts: 689
weet ook iemand omgeveer de omreken regel van mikuni naar dellie maten ? ik moet mukuni 190 hebben, maar die hebben ze bij de brommerboer hier niet.
wel veel dellie sproeiers maar weet de omreken regel niet
 
MembraaNN beunhaas!!
-simon- 15-11-2008 19:09 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stevoo
weet ook iemand omgeveer de omreken regel van mikuni naar dellie maten ? ik moet mukuni 190 hebben, maar die hebben ze bij de brommerboer hier niet.
wel veel dellie sproeiers maar weet de omreken regel niet


je kunt mikuni of dellorto sproeiers niet zomaar wisselen. vaak is de draad anders en verneuk je er de helezooi mee.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
stevoo 15-11-2008 19:22 Print reply

Posts: 689
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: simon16
[...]


je kunt mikuni of dellorto sproeiers niet zomaar wisselen. vaak is de draad anders en verneuk je er de helezooi mee.


nee was het zelfde draad maar die sproeiers waren dus wel in europese maat en die mikuni japanse maat :S

 
MembraaNN beunhaas!!
Niek de Wildt 15-11-2008 19:24 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stevoo
weet ook iemand omgeveer de omreken regel van mikuni naar dellie maten ? ik moet mukuni 190 hebben, maar die hebben ze bij de brommerboer hier niet.
wel veel dellie sproeiers maar weet de omreken regel niet


maak een eigen topic aan mafkees! of nog beter doe het in het kleine vragen topic (KVT).

verder is de spoed en diameter vaak net wat anders dus zou ik er niet aan beginnen, is ook een heel geklooi, want je weet nooit dingen zeker.

verder is de aanduiding bij de een in hoeveelheid vloeistof per tijd, en bij de ander in diameter, dus niet te vergelijken zomaar.
 
Joel_koningslust 15-11-2008 19:29 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
[...]


maak een eigen topic aan mafkees! of nog beter doe het in het kleine vragen topic (KVT).

verder is de spoed en diameter vaak net wat anders dus zou ik er niet aan beginnen, is ook een heel geklooi, want je weet nooit dingen zeker.

verder is de aanduiding bij de een in hoeveelheid vloeistof per tijd, en bij de ander in diameter, dus niet te vergelijken zomaar.



niks eigen topic

dit soort vraagjes kunnen prima hier of in het kvt. als voor elke scheet een eigen topic aan moet maken zit de database binnen notime vol
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Niek de Wildt 15-11-2008 19:36 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]



niks eigen topic

dit soort vraagjes kunnen prima hier of in het kvt. als voor elke scheet een eigen topic aan moet maken zit de database binnen notime vol


dat zeg ik toch kvt, en der zijn ook al genoeg vragen over geweest, dus hij kon het antwoord ook wel vinden.
 
gprnick 15-11-2008 20:17 Print reply

Posts: 3360
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
[...]


dat zeg ik toch kvt, en der zijn ook al genoeg vragen over geweest, dus hij kon het antwoord ook wel vinden.


plus dat mensen straks mijn vraag verkeerd lezen / begrijpen omdat er zoveel andere vragen tussendoor gesteld worden, en ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag heb...
 

Dit topic is 2454 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved