Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - hoogst aant RPM..

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1072 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #53220 - hoogst aant RPM..
Pagina 3 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 8050 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

2SLOW4ME 16-11-2008 13:11 Print reply

Posts: 1944
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ice Ap rs50
[...]


omdat het een bidalot is, en volgens velen is dat mega snel, alleen heeft bijna niemand er ervaring mee


ag,, om nou zo'n dure cil te kopen zonder te weten wat ik krijg is ook nii zo slim (naar mijn mening iig..)
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
Ice Ap rs50 16-11-2008 13:15 Print reply

Posts: 7149
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 2SLOW4ME
[...]


ag,, om nou zo'n dure cil te kopen zonder te weten wat ik krijg is ook nii zo slim (naar mijn mening iig..)


vind ik ook, de polini is zeker snel, die cilinders zijn echt de top in de 50cc
 
GTI - GTD - BMW
2SLOW4ME 16-11-2008 13:17 Print reply

Posts: 1944
dan weet k genoeg,.. thanks allemaal
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
DTbakbrommer 16-11-2008 16:18 Print reply
Posts: 173
wtf, lees mijn eerste post nog eens, en ga dan even nadenken... ik heb ook 50 cc imitatie cilinders onder mijn bak gereden, op datzelfde dt/rd blok, en reed daar 60 mee (240 kilo!!!) (maar met 60 cc net even wat meer power) die 50 cc cilinder heb ik gekocht voor 50 euries, inclusief zuiger...


wat ik dus eigenlijk wil zeggen: waarom zo fucking veel geld uitgeven aan een merkcilinder als de imitatiecilinders ook goed zijn? ik vind 150 euro verschil in cilinders (heb even op de sites gekeken wat een polini of een imitatie kost) echt fucking veel, en vraag me af zoveel geld uitgeven echt zoveel meer lol geeft....

 
met 350 kilo 65 km/h.... 60cc en een 4bak for life:D
Frysk 16-11-2008 17:14 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DTbakbrommer
wtf, lees mijn eerste post nog eens, en ga dan even nadenken... ik heb ook 50 cc imitatie cilinders onder mijn bak gereden, op datzelfde dt/rd blok, en reed daar 60 mee (240 kilo!!!) (maar met 60 cc net even wat meer power) die 50 cc cilinder heb ik gekocht voor 50 euries, inclusief zuiger...


wat ik dus eigenlijk wil zeggen: waarom zo fucking veel geld uitgeven aan een merkcilinder als de imitatiecilinders ook goed zijn? ik vind 150 euro verschil in cilinders (heb even op de sites gekeken wat een polini of een imitatie kost) echt fucking veel, en vraag me af zoveel geld uitgeven echt zoveel meer lol geeft....




sommigen willen sneller dan met een imitatie cilinder
 
giggitybyte
PraatPaal 16-11-2008 17:23 Print reply

Posts: 7977
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]



sommigen willen sneller dan met een imitatie cilinder


En iets minder vast- en warmloop gevoelinge cilinders
 
DTbakbrommer 17-11-2008 11:31 Print reply
Posts: 173
ja sorry, weet het nou eenmaal graag beter, altijd immitatie gereden, nooit vastlopers gehad, gewoon ff rustig aan doen als je dat ding nog moet afstellen, je kunt horen wat er gebeurd... altijd zo gedaan, met yamaha blokken, met zundapp blokken, met honda blokken, nooit gezeik gehad, altijd hard gereden, trek met 60 cc dt blok tegenwoordig m'n koppeling volledig doormidden, dus ik doe blijkbaar iets erg goed met die IMMITATIE cilindertjes... veel plezier met geld uitgeven

Dit bericht is gewijzigd door DTbakbrommer op 17-11-2008 om 11:32 uur.
 
met 350 kilo 65 km/h.... 60cc en een 4bak for life:D
kenny77 17-11-2008 12:15 Print reply

Posts: 29286
Dt 2 plaats koppelingen gaan na een tijdje altijd slippen, met immi platen.
Maar mijn 60cc tje immi liep ook best wel goed inderdaad.
 
dirktimmer 17-11-2008 12:23 Print reply

Posts: 1737
17k rpm met een eigen "getuned"yamaha dt immitatie cilindertje. heel leuk geluid, speling op elk lager in het blok, wilde ook niet meer stationair draaien
 
Derbi-Olaf 17-11-2008 13:01 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dirktimmer
17k rpm met een eigen "getuned"yamaha dt immitatie cilindertje. heel leuk geluid, speling op elk lager in het blok, wilde ook niet meer stationair draaien

reed het überhaupt nog wel ?
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
PraatPaal 17-11-2008 14:35 Print reply

Posts: 7977
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DTbakbrommer
ja sorry, weet het nou eenmaal graag beter, altijd immitatie gereden, nooit vastlopers gehad, gewoon ff rustig aan doen als je dat ding nog moet afstellen, je kunt horen wat er gebeurd... altijd zo gedaan, met yamaha blokken, met zundapp blokken, met honda blokken, nooit gezeik gehad, altijd hard gereden, trek met 60 cc dt blok tegenwoordig m'n koppeling volledig doormidden, dus ik doe blijkbaar iets erg goed met die IMMITATIE cilindertjes... veel plezier met geld uitgeven

Dit bericht is gewijzigd door DTbakbrommer op 17-11-2008 om 11:32 uur.



 
2SLOW4ME 17-11-2008 15:42 Print reply

Posts: 1944
mijn ori cilinder is gaaaarrr.. ik heb hem met een hamer gedemonteerd de vorige keer .. en hij had warmloper gehad.. + dikke krassen in de wand. je kwam zowat klaar als je 60 reed.. niet normaal hoe erg dat trilde.. zuiger heb ik ook gesloopt daarvan probeerde mn vliegwiel los te krijgen door een schroevendraaier onder de zuiger te stoppen .. hoppa,, en dan heb je opeens 2 stukjes.

Mja,, 17000met een dt
hoe hard liep dat.. (als het sowiezo vooruit kwam.. aangezien je zij dat je speling op je lagers had )
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
Henk-88 17-11-2008 17:27 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PraatPaal
[...]


En iets minder vast- en warmloop gevoelinge cilinders



DTbakbrommer heeft een punt dat ik met hem deel, Praatpalus.

M'n TSX draait al een tijdje zonder probs 103 km/h ( @ 14k rpm) met een DMP-cilinder.
Het zit 'm misschien in de zorgvuldigheid waarmee je afstelt maar dat is voor mij niet eens zeker omdat ik geen negatieve berichten over de onbetrouwbaarheid van de DMP-cilinders gehoord heb tot nu toe.

Dit bericht is gewijzigd door Henk-88 op 17-11-2008 om 17:28 uur.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
PRO TUNING 17-11-2008 17:33 Print reply

Posts: 4000
Volgens mij rijdt iedereen hier met opgevoerde KM en toerentellers
 
Viertakt 17-11-2008 17:36 Print reply

Posts: 3586
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING
Volgens mij rijdt iedereen hier met opgevoerde KM en toerentellers


Van malossi hyper racing, jeweet.
 
Viertakt uber alles.

Dit topic is 8050 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved