Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Technical Forum - Topic #53220 - hoogst aant RPM..
|
Pagina 3 van 6
|
Dit topic is 8163 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
2SLOW4ME |
16-11-2008 13:11 |
|
Ice Ap rs50 |
16-11-2008 13:15 |
Posts: 7149 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: 2SLOW4ME
[...]
ag,, om nou zo'n dure cil te kopen zonder te weten wat ik krijg is ook nii zo slim (naar mijn mening iig..)
vind ik ook, de polini is zeker snel, die cilinders zijn echt de top in de 50cc
|
|
GTI - GTD - BMW |
|
2SLOW4ME |
16-11-2008 13:17 |
Posts: 1944 |
dan weet k genoeg,.. thanks allemaal
|
|
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do.. |
|
DTbakbrommer |
16-11-2008 16:18 |
Posts: 173 |
wtf, lees mijn eerste post nog eens, en ga dan even nadenken... ik heb ook 50 cc imitatie cilinders onder mijn bak gereden, op datzelfde dt/rd blok, en reed daar 60 mee (240 kilo!!!) (maar met 60 cc net even wat meer power) die 50 cc cilinder heb ik gekocht voor 50 euries, inclusief zuiger...
wat ik dus eigenlijk wil zeggen: waarom zo fucking veel geld uitgeven aan een merkcilinder als de imitatiecilinders ook goed zijn? ik vind 150 euro verschil in cilinders (heb even op de sites gekeken wat een polini of een imitatie kost) echt fucking veel, en vraag me af zoveel geld uitgeven echt zoveel meer lol geeft....
|
|
met 350 kilo 65 km/h.... 60cc en een 4bak for life:D |
|
Frysk |
16-11-2008 17:14 |
Posts: 34928 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: DTbakbrommer
wtf, lees mijn eerste post nog eens, en ga dan even nadenken... ik heb ook 50 cc imitatie cilinders onder mijn bak gereden, op datzelfde dt/rd blok, en reed daar 60 mee (240 kilo!!!) (maar met 60 cc net even wat meer power) die 50 cc cilinder heb ik gekocht voor 50 euries, inclusief zuiger...
wat ik dus eigenlijk wil zeggen: waarom zo fucking veel geld uitgeven aan een merkcilinder als de imitatiecilinders ook goed zijn? ik vind 150 euro verschil in cilinders (heb even op de sites gekeken wat een polini of een imitatie kost) echt fucking veel, en vraag me af zoveel geld uitgeven echt zoveel meer lol geeft....
sommigen willen sneller dan met een imitatie cilinder
|
|
giggitybyte |
|
PraatPaal |
16-11-2008 17:23 |
Posts: 7977 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]
sommigen willen sneller dan met een imitatie cilinder
En iets minder vast- en warmloop gevoelinge cilinders
|
|
|
|
DTbakbrommer |
17-11-2008 11:31 |
Posts: 173 |
ja sorry, weet het nou eenmaal graag beter, altijd immitatie gereden, nooit vastlopers gehad, gewoon ff rustig aan doen als je dat ding nog moet afstellen, je kunt horen wat er gebeurd... altijd zo gedaan, met yamaha blokken, met zundapp blokken, met honda blokken, nooit gezeik gehad, altijd hard gereden, trek met 60 cc dt blok tegenwoordig m'n koppeling volledig doormidden, dus ik doe blijkbaar iets erg goed met die IMMITATIE cilindertjes... veel plezier met geld uitgeven
Dit bericht is gewijzigd door DTbakbrommer op 17-11-2008 om 11:32 uur.
|
|
met 350 kilo 65 km/h.... 60cc en een 4bak for life:D |
|
kenny77 |
17-11-2008 12:15 |
Posts: 29286 |
Dt 2 plaats koppelingen gaan na een tijdje altijd slippen, met immi platen.
Maar mijn 60cc tje immi liep ook best wel goed inderdaad.
|
|
|
|
dirktimmer |
17-11-2008 12:23 |
Posts: 1737 |
17k rpm met een eigen "getuned"yamaha dt immitatie cilindertje. heel leuk geluid, speling op elk lager in het blok, wilde ook niet meer stationair draaien
|
|
|
|
Derbi-Olaf |
17-11-2008 13:01 |
|
PraatPaal |
17-11-2008 14:35 |
Posts: 7977 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: DTbakbrommer
ja sorry, weet het nou eenmaal graag beter, altijd immitatie gereden, nooit vastlopers gehad, gewoon ff rustig aan doen als je dat ding nog moet afstellen, je kunt horen wat er gebeurd... altijd zo gedaan, met yamaha blokken, met zundapp blokken, met honda blokken, nooit gezeik gehad, altijd hard gereden, trek met 60 cc dt blok tegenwoordig m'n koppeling volledig doormidden, dus ik doe blijkbaar iets erg goed met die IMMITATIE cilindertjes... veel plezier met geld uitgeven
Dit bericht is gewijzigd door DTbakbrommer op 17-11-2008 om 11:32 uur.
|
|
|
|
2SLOW4ME |
17-11-2008 15:42 |
Posts: 1944 |
mijn ori cilinder is gaaaarrr.. ik heb hem met een hamer gedemonteerd de vorige keer .. en hij had warmloper gehad.. + dikke krassen in de wand. je kwam zowat klaar als je 60 reed.. niet normaal hoe erg dat trilde.. zuiger heb ik ook gesloopt daarvan probeerde mn vliegwiel los te krijgen door een schroevendraaier onder de zuiger te stoppen .. hoppa,, en dan heb je opeens 2 stukjes.
Mja,, 17000met een dt
hoe hard liep dat.. (als het sowiezo vooruit kwam.. aangezien je zij dat je speling op je lagers had )
|
|
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do.. |
|
Henk-88 |
17-11-2008 17:27 |
Posts: 26703 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: PraatPaal
[...]
En iets minder vast- en warmloop gevoelinge cilinders
DTbakbrommer heeft een punt dat ik met hem deel, Praatpalus.
M'n TSX draait al een tijdje zonder probs 103 km/h ( @ 14k rpm) met een DMP-cilinder.
Het zit 'm misschien in de zorgvuldigheid waarmee je afstelt maar dat is voor mij niet eens zeker omdat ik geen negatieve berichten over de onbetrouwbaarheid van de DMP-cilinders gehoord heb tot nu toe.
Dit bericht is gewijzigd door Henk-88 op 17-11-2008 om 17:28 uur.
|
|
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?' |
|
PRO TUNING |
17-11-2008 17:33 |
Posts: 4000 |
Volgens mij rijdt iedereen hier met opgevoerde KM en toerentellers
|
|
|
|
Viertakt |
17-11-2008 17:36 |
Posts: 3586 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING
Volgens mij rijdt iedereen hier met opgevoerde KM en toerentellers
Van malossi hyper racing, jeweet.
|
|
Viertakt uber alles. |
|
Dit topic is 8163 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 3 van 6
|
|