Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - MK of Homoet

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 575 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #5321 - MK of Homoet
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1550 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

erikrulezz 31-8-2002?18:55 Print topicpost
Posts: 382
ik heb een nsr met ori cilinder en ik wil weten welke uitlaat het beste is. ik heb nu een proma maar daarmee trekt ie nie zo hard. een metrakit is volgens mij beter maar hoeveel beter? is er iemand die ze allebij heeft gehad? want als het maar een paar km scheelt kan ik denk ik beter een homoet kopen denk ik. dat scheelt 35 euro.
 

Nikoz 31-8-2002?19:25 Print reply
Posts: 819
homoet = poep vergeleken met tecno bij mij dan 70 malossi echt tecno trekt veeel beter homoet heeft wel iets meer vermogen onderin. dus ik zou voor de MK gaan of beter haal je gewoon een tecno als het om het geld gaat
 
mito maaaster
erikrulezz 31-8-2002?19:47 Print reply
Posts: 382
ja maar techno? en proma zijn allebij 70 cc uitlaten. dus die doen het beter op 70cc als een homoet. techno geeft volgens mijn het zelfde resultaat als proma: trekt pas bij de 6000 toeren.
 
Blorn 31-8-2002?20:19 Print reply

Posts: 13825
proma een 70cc uitlaat????
 
NSR JunK 31-8-2002?20:17 Print reply

Posts: 2339
ik heb proma,techno en nu MK onder mn NSR gehad dus ik kan het weten

euhm je hebt de orginele cilinder? dan loopt die met die proma 65/70 en als die over de 80 gaat dan heb je een belgische GE2 cilinder erop zitten

maar ik ga er ff vanuit dat je die NL orginele erop hebt dus je gaat met proma 65/70

als je een techno onder je orginele hangt zal die echt heel weinig met je proma verschillen die techno zal zelfs minder presteren,

proma is 50cc uitlaat
techno is 70cc uitlaat

als je dan toch voor die techno gaat (verry cheap) dan word je powerband nog korter heel kort..... rijd niet fijn

wat die MK op je orginele zal doen weet ik niet presies want die heb ik nooit op mn orginele getest, zeer waarscheinlijk word je top bijna NIETS hoger, volgens mij ook al laat je een uitlaat op maat maken voor die orginele zal die nog niet harder lopen dan een KM of 70, ik denk alleen dat je door die MK meer kracht zal krijgen ik heb op mn 50snel (eurocilindro) een relaxt lange powerband, en die was met proma en techno toch echt korter, misschien dat je met die MK meer kracht krijgt en hem hierdoor zwaarder kunt vertanden, dan moet je toch wel de 70 redelijk kunnen halen denk

maar waarom 124 euro uitgeven aan zon klein verschil? koop dat een 70 immi+techno ben je bijna even duur en rij je relaxt 90 zonder zuper veel toeren te hoeven draaien 50ccsnel is so vet nog niet
 
Jan van Elderen 31-8-2002?23:44 Print reply

Posts: 555
Quote:
Originally posted by: nikoz?

homoet = poep vergeleken met tecno bij mij dan 70 malossi echt tecno trekt veeel beter homoet heeft wel iets meer vermogen onderin.




Wat is het nou?
Je spreekt jezlef tegen

Vermogen onderin = trekkracht
Dus met een techon heb je minder kr8 onderin, maar meer trekkr8
 
*blurk*
Blukaap 1-9-2002?00:10 Print reply

Posts: 10006
Homoet rijdt onderin de toeren prettiger en tecno rijdt bovenin de toeren harder (en levert dus waarschijnlijk een hogere top op).

Maaruh, met 6000 toeren 'pas' iets doen is al vrij snel hoor .
Dat wordt alleen maar erger als je verder op gaat fokken.

Je hebt dat ding van Mark toch wel gezien op de BM ?
 
Bastila is lief
-Zeroed in- 1-9-2002?09:47 Print reply

Posts: 3255
welke mark?!?!?
ja noem me achterlijk.

 
vdberg 1-9-2002?09:47 Print reply
Posts: 23
ik ken ook wel iemand die heeft een proma bocht van een nsr onder zijn mt5 gesleuteld en er een andere demper er op gezet staat wel vet
 
vdberg 1-9-2002?09:49 Print reply
Posts: 23
vergeten er zat een 70cc onder
maar dat ding wel wel brullen :n :n
 
Sneks 1-9-2002?10:21 Print reply
Posts: 2499
Quote:
Originally posted by: NSR JunK?

proma is 50cc uitlaat




euhm, proma is 80cc uitlaat hoor, je hebt wel een 50cc proma uitlaat maar die is (bijna) niet te koop.
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Baasbas 1-9-2002?12:01 Print reply
Posts: 2176
die is gewoon bij Dekker te koop hoor.. en de 80 versie ook en alle 2 de versies zijn ook nog voor MB en voor NSR te krijgen...
 
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik
Sneks 1-9-2002?13:04 Print reply
Posts: 2499
sorry hoor, maar bij mb50 is dit de enige proma uitlaat die er bij staat
proma gp 68.48


dit is een proma 80, geen 50 proma. 50 proma heeft andere expansie, demper, en geen losse flens

[This message is edited by Hans F. on 1-9-2002 13:11]
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Saknet 1-9-2002?13:58 Print reply

Posts: 10355
ach boeiu hij past toch onder een 50 dus nie zeuru

wie hem nou onder een 50cc zou stoppen dat is een 2e vraag,..
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
solidsjakie 1-9-2002?14:37 Print reply

Posts: 2291
ik heb ook een proma ondr me nsr, met een charmo 70cc ofzow, trekt al leuk, met lekke kop en onder de 7000 toeren. Ik rijd er niet meer mee totdat er een andere kop opzit, maar alstie dan is ingereden kan ik volges mij feestuh!
Duz gewoon een imi 70 hale, dan hebbie trek + top.
 
NSR JunK 1-9-2002?15:02 Print reply

Posts: 2339
dus dan heb ik 2maand met een 80cc uitlaat op mn orginele gereden :n maf dat die dan nog redelijk presteerd, alleen vat ik niet waarom ze dan bij een 80uitlaat 50 flens leveren..........

en ik ben het wel met sjaakie met zn NSR eens koop gewoon een 70 immi is goedkoper dan een goede 50snel en dan koop je er nog een techno pijp bij en dan ben je klaar....... ik heb wel spijt van mn 50snel... moet veeeeel te veel toeren draaien om leuk te rijden weinig kracht enz enz als je hem net hebt ingereden en je bent nog niets gewend tja dan is het wel een leuke cilinder maarja de lol gaat er wel hard af.....
 

Dit topic is 1550 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved