Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Derbi gpr: welke cilinder?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 615 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #53136 - Derbi gpr: welke cilinder?
Pagina 3 van 11
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 8409 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

kenny77 10-11-2008 9:19 Print reply

Posts: 29286
volgens mij allebei niet, hebben allebei fluitpoorten.

edit: te laat.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 10-11-2008 om 9:20 uur.
 
Joel_koningslust 10-11-2008 9:34 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: .puch_chopper
[...]


pro-race heeft 2 grote uitlaatpoort en 2 fluitpoorten.
het is wel een erg hoogtoerig cilinder maar dat kun je zelf beslissen dmv de hoeveelheid voetpakkingen die je ertussen hebt zitten.

ik had er vrij veel tussen zitten en hij draaide dik 15.000



toerental laten verschillen door meer of minder pakkingen? bedoel je niet gewoon de squis goed afstellen. straks duwt de ts er 15 pakkingen tussen ofzo omdat hij denkt datie dan sneller is
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
.puch_chopper 10-11-2008 9:40 Print reply

Posts: 7851
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]



toerental laten verschillen door meer of minder pakkingen? bedoel je niet gewoon de squis goed afstellen. straks duwt de ts er 15 pakkingen tussen ofzo omdat hij denkt datie dan sneller is


nee nee zo bedoel ik het niet, maar dan komt de uitlaatpoort(en) wat hoger. het reed niet erg fijn en squish stond ook erg brak toen
 
von hirkebosj 10-11-2008 10:15 Print reply

Posts: 271
@ joel
hahah hijs niet artelijk hoor :P
maargoed.. je hebt er idd hier af en toe een paar bij XD
 
Joel_koningslust 10-11-2008 10:24 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: von hirkebosj
@ joel
hahah hijs niet artelijk hoor :P
maargoed.. je hebt er idd hier af en toe een paar bij XD



dr zijn er hier meeeer dan genoeg die zoiets doms direct zouden doen
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
von hirkebosj 10-11-2008 10:26 Print reply

Posts: 271
klopt.. maar om effe ontopic te blijven.
welke cilinder zou hier het beste geschikt zijn..
 
Joel_koningslust 10-11-2008 10:26 Print reply

Posts: 14514
naar mijn mening een pata negra of een manston 2

maar die slijten allebei ook weer flink natuurlijk
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Derbi GPR Roy 10-11-2008 10:47 Print reply

Posts: 708
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
naar mijn mening een pata negra of een manston 2

maar die slijten allebei ook weer flink natuurlijk


haha slijtage maakt me niks uit. ik rij toch niet meer zo veel.
volgens mij heeft een mhr team 80 echt wel een vlinderpoort
en hij heeft veel koppel. maar ik twijfel nog steeds. het moet een krachtige cilinder zijn en moet zeker genoeg toeren draaien. minimaal 14000. hij word zowiezo getuned en het carter er op aangepast
 
Royal Club 10-11-2008 10:47 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi GPR Roy
[...]


haha slijtage maakt me niks uit. ik rij toch niet meer zo veel.
volgens mij heeft een mhr team 80 echt wel een vlinderpoort
en hij heeft veel koppel. maar ik twijfel nog steeds. het moet een krachtige cilinder zijn en moet zeker genoeg toeren draaien. minimaal 14000. hij word zowiezo getuned en het carter er op aangepast


team heeft geen vlinder

en waarom word het sowieso getuned, waarom ga je niet eerst ongetuned rijden?

Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 10-11-2008 om 10:48 uur.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
von hirkebosj 10-11-2008 10:52 Print reply

Posts: 271
omdat ie nu toch al mhr heeft
en omdat ie gewoon ram gestoord is met zijn "straat setupje" :P
maargoed dat hij weet wie t zegt he
 
Joel_koningslust 10-11-2008 10:59 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: von hirkebosj
omdat ie nu toch al mhr heeft
en omdat ie gewoon ram gestoord is met zijn "straat setupje" :P
maargoed dat hij weet wie t zegt he


maar tussen mhr en een getunede mhr team zit echt een enorm verschil
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Royal Club 10-11-2008 11:00 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: von hirkebosj
omdat ie nu toch al mhr heeft
en omdat ie gewoon ram gestoord is met zijn "straat setupje" :P
maargoed dat hij weet wie t zegt he


gewone mhr is opzich niet veel aan.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Derbi GPR Roy 10-11-2008 11:04 Print reply

Posts: 708
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


gewone mhr is opzich niet veel aan.


nee idd, daarom wil ik een team, en omdat ik nu niet veel rij en een goeie baan heb kan ik het me veroorloven hem te laten tunen dus waarom zou ik dat niet doen ?
 
Royal Club 10-11-2008 11:06 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi GPR Roy
[...]


nee idd, daarom wil ik een team, en omdat ik nu niet veel rij en een goeie baan heb kan ik het me veroorloven hem te laten tunen dus waarom zou ik dat niet doen ?


omdat als je het direct door 1 of andere sjaak laat bewerken, je niet weet of het nou beter of slechter is geworden vergeleken met toen de cilinder onbewerkt was.

 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Derbi GPR Roy 10-11-2008 11:09 Print reply

Posts: 708
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


omdat als je het direct door 1 of andere sjaak laat bewerken, je niet weet of het nou beter of slechter is geworden vergeleken met toen de cilinder onbewerkt was.



klopt, maar ik laat dat door Twins doen en dat zijn echt geen prutsers
 

Dit topic is 8409 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 11
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved