kenny77 |
10-11-2008 9:19 |
Posts: 29286 |
volgens mij allebei niet, hebben allebei fluitpoorten.
edit: te laat.
Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 10-11-2008 om 9:20 uur.
|
|
|
|
Joel_koningslust |
10-11-2008 9:34 |
Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: .puch_chopper
[...]
pro-race heeft 2 grote uitlaatpoort en 2 fluitpoorten.
het is wel een erg hoogtoerig cilinder maar dat kun je zelf beslissen dmv de hoeveelheid voetpakkingen die je ertussen hebt zitten.
ik had er vrij veel tussen zitten en hij draaide dik 15.000
toerental laten verschillen door meer of minder pakkingen? bedoel je niet gewoon de squis goed afstellen. straks duwt de ts er 15 pakkingen tussen ofzo omdat hij denkt datie dan sneller is
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
.puch_chopper |
10-11-2008 9:40 |
Posts: 7851 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]
toerental laten verschillen door meer of minder pakkingen? bedoel je niet gewoon de squis goed afstellen. straks duwt de ts er 15 pakkingen tussen ofzo omdat hij denkt datie dan sneller is
nee nee zo bedoel ik het niet, maar dan komt de uitlaatpoort(en) wat hoger. het reed niet erg fijn en squish stond ook erg brak toen
|
|
|
|
von hirkebosj |
10-11-2008 10:15 |
Posts: 271 |
@ joel
hahah hijs niet artelijk hoor :P
maargoed.. je hebt er idd hier af en toe een paar bij XD
|
|
|
|
Joel_koningslust |
10-11-2008 10:24 |
Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: von hirkebosj
@ joel
hahah hijs niet artelijk hoor :P
maargoed.. je hebt er idd hier af en toe een paar bij XD
dr zijn er hier meeeer dan genoeg die zoiets doms direct zouden doen
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
von hirkebosj |
10-11-2008 10:26 |
Posts: 271 |
klopt.. maar om effe ontopic te blijven.
welke cilinder zou hier het beste geschikt zijn..
|
|
|
|
Joel_koningslust |
10-11-2008 10:26 |
Posts: 14514 |
naar mijn mening een pata negra of een manston 2
maar die slijten allebei ook weer flink natuurlijk
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Derbi GPR Roy |
10-11-2008 10:47 |
Posts: 708 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
naar mijn mening een pata negra of een manston 2
maar die slijten allebei ook weer flink natuurlijk
haha slijtage maakt me niks uit. ik rij toch niet meer zo veel.
volgens mij heeft een mhr team 80 echt wel een vlinderpoort
en hij heeft veel koppel. maar ik twijfel nog steeds. het moet een krachtige cilinder zijn en moet zeker genoeg toeren draaien. minimaal 14000. hij word zowiezo getuned en het carter er op aangepast
|
|
|
|
Royal Club |
10-11-2008 10:47 |
Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Derbi GPR Roy
[...]
haha slijtage maakt me niks uit. ik rij toch niet meer zo veel.
volgens mij heeft een mhr team 80 echt wel een vlinderpoort
en hij heeft veel koppel. maar ik twijfel nog steeds. het moet een krachtige cilinder zijn en moet zeker genoeg toeren draaien. minimaal 14000. hij word zowiezo getuned en het carter er op aangepast
team heeft geen vlinder
en waarom word het sowieso getuned, waarom ga je niet eerst ongetuned rijden?
Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 10-11-2008 om 10:48 uur.
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
von hirkebosj |
10-11-2008 10:52 |
Posts: 271 |
omdat ie nu toch al mhr heeft
en omdat ie gewoon ram gestoord is met zijn "straat setupje" :P
maargoed dat hij weet wie t zegt he
|
|
|
|
Joel_koningslust |
10-11-2008 10:59 |
|
Royal Club |
10-11-2008 11:00 |
|
Derbi GPR Roy |
10-11-2008 11:04 |
Posts: 708 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]
gewone mhr is opzich niet veel aan.
nee idd, daarom wil ik een team, en omdat ik nu niet veel rij en een goeie baan heb kan ik het me veroorloven hem te laten tunen dus waarom zou ik dat niet doen ?
|
|
|
|
Royal Club |
10-11-2008 11:06 |
Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Derbi GPR Roy
[...]
nee idd, daarom wil ik een team, en omdat ik nu niet veel rij en een goeie baan heb kan ik het me veroorloven hem te laten tunen dus waarom zou ik dat niet doen ?
omdat als je het direct door 1 of andere sjaak laat bewerken, je niet weet of het nou beter of slechter is geworden vergeleken met toen de cilinder onbewerkt was.
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
Derbi GPR Roy |
10-11-2008 11:09 |
Posts: 708 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]
omdat als je het direct door 1 of andere sjaak laat bewerken, je niet weet of het nou beter of slechter is geworden vergeleken met toen de cilinder onbewerkt was.
klopt, maar ik laat dat door Twins doen en dat zijn echt geen prutsers
|
|
|
|