Aangezien mijn kenteken laatst is ingevorderd van de Derbi vanwege een te hoge topsnelheid, en ik nu dus verplicht 55km/pu moet snorren met de 6bak, en gezien het feit dat ik heel veel rijd en daarom denk aan een zuinigere brommer, liefst 4t, wil ik jullie bij deze enkele dingen vragen over de Sachs MadAss.
Waar te beginnen?
Ik reed de afgelopen 4 jaar gemiddeld 16.000km per jaar, dit betekend dus dat ik een brommer zoek die geschikt is voor veel kilometers en lange afstanden.
De MadAss is een 4t. Een 4t staat er natuurlijk om bekend dat ze aardig slijt vast zijn.
- Is dit ook te zeggen van de kwaliteit van de Sachs motorblokken? Zijn het originele Honda motorblokken of de bekende immitatie blokken? Hoe zit het met de kwaliteit hiervan?
Naast een goede motor is het natuurlijk ook zaak, bij het rijden van lange afstanden, dat de zithouding oké is.
Ikzelf ben 1.88m lang.
- Hoe is de zithouding van een MadAss voor iemand van 1.88m lang? Krijg je snel last van je polsen doordat je ietswat naar voren zit? Hoe zit het zadel? Hoe zit je met je voeten? Kortom; heeft de brommer een goede zitpositie?
Omdat de Sachs bij mij zal fungeren als een brommer voor dagelijksgebruik, moet hij ook goed te berijden zijn met iemand achterop.
- Kan je goed zitten met iemand achterop, op de MadAss?
Dit waren voorlopig wel even mijn vragen mbt de Sachs.
Het hele peppie en kokkie verhaal is nu af.
Ik hoop dat jullie met onderbouwde argumenten kunnen komen.
Alvast bedankt hé!
|