Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Suzuki TSX keuringklaar maken, help!

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1050 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #53122 - Suzuki TSX keuringklaar maken, help...
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2938 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

kees_tsx 9-11-2008 21:11 Print reply

Posts: 551
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pixl
[...]


Wat denk jij maat
Hij gaat echt wel weer naar de 80 na de keuring hoor
Euro-begrenzertje komt er wel op.


Der bestaat geen euro-begrenzer voor tsx

 
just_pelmke 9-11-2008 21:12 Print reply

Posts: 1349
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kees_tsx
[...]


Der bestaat geen euro-begrenzer voor tsx



zou een euro begrenzer misschien universeel kunnen zijn?
 
86 cc rs XD ---- trek limburgse wijsheid nooit in twijfel
Tommyofzo 9-11-2008 21:12 Print reply

Posts: 6934
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kees_tsx
[...]


Der bestaat geen euro-begrenzer voor tsx



 
thunderbird - Forum en Sales Moderator 9-11-2008 21:14 Print reply

Posts: 7728
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: just_pelmke
[...]


zou een euro begrenzer misschien universeel kunnen zijn?

kijk anders ff op die site van hun, daar staat tsx niet bij.

tsx heeft bobine en cdi in een, vandaar.
ik dacht trouwens dat het op een of andere manier wel kon, maar hoe weet ik niet.
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
Joel_koningslust 9-11-2008 21:15 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: thunderbird
[...]

kijk anders ff op die site van hun, daar staat tsx niet bij.

tsx heeft bobine en cdi in een, vandaar.
ik dacht trouwens dat het op een of andere manier wel kon, maar hoe weet ik niet.


dan moet je de bobine en cdi scheiden. oftewel losse cdi en losse bobine erop
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
mtx-motard 9-11-2008 21:16 Print reply

Posts: 14947
ring in de uitlaat
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
Blijhoofd 9-11-2008 21:30 Print reply

Posts: 7378
gaat wel alleen heb je een zwaardere condensator nodig, die zet je paralel op het draadje wat van de ontsteking na de bobine/cdi gaat en verbind je met de massa van het frame
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
kees_tsx 9-11-2008 21:34 Print reply

Posts: 551
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: just_pelmke
[...]


zou een euro begrenzer misschien universeel kunnen zijn?


Jah oke, bedoelde eigenlijk meer dat het niet past op een tsx


 
Pixl 9-11-2008 21:50 Print reply

Posts: 3125
Dan maar een ringetje in de uitlaat
Werkt ook wel ;d
En anders maar een andere uitlaat/opnieuw afstellen.
 
So fuckin' what!?
Frysk 9-11-2008 21:52 Print reply

Posts: 34928
Moet je met prop evengoed
 
giggitybyte
Makrolon 9-11-2008 22:31 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: thunderbird
[...]

kijk anders ff op die site van hun, daar staat tsx niet bij.

tsx heeft bobine en cdi in een, vandaar.
ik dacht trouwens dat het op een of andere manier wel kon, maar hoe weet ik niet.

Die begrenzer zet je op de draad van de ontstekingsspoel naar de cdi, dus dat maakt niets uit.
 
KTM 525 EXC Supermoto
riccardot 9-11-2008 23:00 Print reply

Posts: 1096
Der staat duidelijk op de site dat hij niet past op suzuki schakels, maargoed. De eurobegrenzer zit zo simpel in elkaar..

Ik denk dat je een honda cdi + bobine ook gewoon op tsx kunt zetten?
 
bierbundelhonda 10-11-2008 1:11 Print reply

Posts: 3396
ik zou een begrenzer niet aan durven

Wel prop in de uitlaat

en prop in de luchtfilter dat hij minder lucht aanzuigt

als ze die begrenzer tegenkomen ben je niet blij :P

kan je als nog naar huis met een brommer zonder kenteken

was bij een vriend van mij ook :P
 
GEZOCHT :HONDA MTX80 LC 6bak !!!!!!!
timmer_dirk 10-11-2008 9:44 Print reply
Posts: 10
je kunt zon eurobegrenser er niet opbouwen.

"normale" electronische ontsteking werkt met 2 draden, 1 vanaf de ontstekingsspoel, die leverd constant stroom (wordt opgeslagen in de cdi) en 1 draad vanaf de pulsgever, zodra die een puls geeft word de stroom uit de cdi losgelaten.

TSX werkt met 1 draad, die geeft constant, bijvoorbeeld 50 volt, op het moment dat hij de vonk moet geevn geeft hij even een piekje van bijvoorbeeld 60 volt. Daar kan de eurobegrenser niet mee omgaan.

Misschien kan het zoals blijhoofd zegt met een elektronische schakeling ernaast, maar die zul je dan goed moeten berekenen/bouwen..

EDIT: je kunt er natuurlijk een HPI opzetten! gewoon eurobegrenser en lichtspoel erop, klaar

Dit bericht is gewijzigd door timmer_dirk op 10-11-2008 om 9:45 uur.
 
thijs88 10-11-2008 12:12 Print reply
Posts: 3
kun je misschien nog beter internet in de gaten voor een tsx frame met kenteken papieren erbij! waarschijnlijk ben je dan goedkoper uit. heb zelf een tsx frame met papieren gekocht voor ¤200. met keuren en klaarmaken ben je waarschijnlijk meer geld kwijt

 

Dit topic is 2938 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved