Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Uiterlijk Forum - Topic #53083 - Project: RD opknappen/ verbeteren.
|
Pagina 9 van 19
|
Dit topic is 38110 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
kenny77 |
10-7-2009 15:41 |
|
kenny77 |
11-7-2009 21:00 |
Posts: 29286 |
De RD leeft.
hij starte verrassend snel.
Hij loopt alleen nog niet lekker, maarja er is nu ook nog niks afgesteld, alleen op het laatst een beetje stationair afgestelt.
http://www.youtube.com/watch?v=7UWMe_Jw5xk
daarna de ontsteking iets versteld, maar werd nog niet echt beter.
( de hond van mij oma nog vergast. , omdat hij met zijn snuffert achter de uitlaat ging staan )
http://www.youtube.com/watch?v=hjI401usZaA
En toen nog de sobw uitlaat erop gebeund.
Maar werd nog niet echt beter.
http://www.youtube.com/watch?v=IRsLGWT9mqY
Ik ga hem voor de rest eerst nog verder opbouwen zodat hij helmaal rij klaar is en als het dan eens een keer mooi weer is, met de afstelling aan de slag.
Edit: op de eerste 2 filmpjes zit de originele aangepaste uitlaat erop.
Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 11-7-2009 om 21:02 uur.
|
|
|
|
kenny77 |
17-7-2009 18:19 |
Posts: 29286 |
|
|
|
|
Joel_koningslust |
17-7-2009 18:48 |
Posts: 14514 |
wat is dat voor blokje dan?
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
kenny77 |
17-7-2009 18:51 |
Posts: 29286 |
Is de italjet cilinder op een dt50 blokje.
|
|
|
|
Joel_koningslust |
17-7-2009 18:53 |
Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Is de italjet cilinder op een dt50 blokje.
past dat ook een beetje?
btw. al je zulke cilinderkop wilt bouw je er toch een dt175 blok onder. das nog mooier. en sneller als de polini
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
kenny77 |
17-7-2009 18:57 |
Posts: 29286 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]
past dat ook een beetje?
btw. al je zulke cilinderkop wilt bouw je er toch een dt175 blok onder. das nog mooier. en sneller als de polini
Past vrij redelijk, slag van het italjet blokje is iets groter.
En de spoel kanalen van de italjet cilinder zijn iets kleiner als de dt50 blok.
Maar tapeindes en het borings gat zijn gewoon het zelfde.
Ik ben nu een ophoog plaatje aan het maken en dan zondag eens proberen.
Zo'n dt175 blok zou ook wel grappig zijn, maar daarvan is het onderblok weer een stukje groter, ik denk dat er dan weer aan het frame moet worden gelast, maar hij is net gespoten.
|
|
|
|
Joel_koningslust |
17-7-2009 19:03 |
Posts: 14514 |
dt175 inhoud in dt50 carters
hoeveel cc is die andere cilinder die je hebt?
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
kenny77 |
17-7-2009 19:09 |
|
Joel_koningslust |
17-7-2009 19:15 |
Posts: 14514 |
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
kenny77 |
17-7-2009 23:30 |
Posts: 29286 |
|
|
|
|
Derbi-Olaf |
17-7-2009 23:35 |
Posts: 14999 |
|
|
Heeft een SOHC in z'n broek! |
|
kenny77 |
17-7-2009 23:38 |
Posts: 29286 |
Mijn vader kwam met het idee.
Toen ik het ging vergelijken paste het inderdaad vrij eenvoudig erop.
Persoonlijk vind ik dit ook wat mooier, ziet wat voller uit.
|
|
|
|
stevoo |
19-7-2009 18:47 |
Posts: 689 |
vind het er echt veel mooier uitzien zo netjes!
|
|
MembraaNN beunhaas!! |
|
Joel_koningslust |
19-7-2009 19:17 |
Posts: 14514 |
ziet er echt super uit
hoefde je niks aan de spoelkanalen aan te passen?
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Dit topic is 38110 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 9 van 19
|
|