Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - Project: RD opknappen/ verbeteren.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 989 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #53083 - Project: RD opknappen/ verbeteren.
Pagina 4 van 19
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5 ... 17, 18, 19Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 37689 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Joel_koningslust 12-2-2009 23:17 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]


DT zijn over het algemeen wel zuinig.

[...]


Altijd mooi om te hebben.



klopt. is geloof ik een originele poster uit ongeveer 80 ofzo
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
kenny77 21-2-2009 19:41 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]



klopt. is geloof ik een originele poster uit ongeveer 80 ofzo


tof, me vader had laatst ook nog een folder van een motor in een oud boekje gevonde.





nieuw pijpje is toch een heel stuk korter.
 
Joel_koningslust 21-2-2009 19:45 Print reply

Posts: 14514
past hij wel onder de brommer?
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
kenny77 21-2-2009 19:47 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
past hij wel onder de brommer?


Ik hoop het.
de voorbocht loopt alleen wat scherp, en ik ben benieuwd of die met het rem pendaal uitkomt.
Daar had ik met de oude uitlaat ook veel problemen mee. (de rem raakt de uitlaat.)

Maar het lijkt allemaal wel redelijk uit te komen.
 
stevoo 27-2-2009 23:56 Print reply

Posts: 689
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]


Ik hoop het.
de voorbocht loopt alleen wat scherp, en ik ben benieuwd of die met het rem pendaal uitkomt.
Daar had ik met de oude uitlaat ook veel problemen mee. (de rem raakt de uitlaat.)

Maar het lijkt allemaal wel redelijk uit te komen.


ziet er leuk uit dat nieuwe uitlaatje is dit nouw die sbow uitlaat? maar die ouwe zitten wel wat rare hoeken in zeg,,

wat voor carb enzz heb je er nouw op zitten dan ? membraam enz?

maar met rempedaal word idd lastig

Dit bericht is gewijzigd door stevoo op 27-2-2009 om 23:57 uur.

Dit bericht is gewijzigd door stevoo op 27-2-2009 om 23:58 uur.
 
MembraaNN beunhaas!!
kenny77 28-2-2009 0:00 Print reply

Posts: 29286
originele rd50 zitten de zelfde knikken in. (was het ook. )

26mm van cr80 ga ik eens proberen
en 4 kleps membraam van een nsr pas maken.
 
Joel_koningslust 28-2-2009 0:02 Print reply

Posts: 14514
60cc cilinder

lekker oldskool
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
kenny77 28-2-2009 0:03 Print reply

Posts: 29286
63.14cc
 
Joel_koningslust 28-2-2009 0:04 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
63.14cc



in de volksmond 60cc

doet me denken aan de verhalen van mn opa die op zn 24e stoer was omdat hij als enige in het dorp met een "60cc" reed. alle andere waren pussie's want die reden gewoon 50
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
kenny77 28-2-2009 0:07 Print reply

Posts: 29286
zo noemen hem 70cc polini, maar hij is maar 63cc.
Net zo als ze mijn autisa 110cc noemen is maar 93cc

ja inderdaad, vroeger was je de man met 60cc.
 
stevoo 9-4-2009 23:39 Print reply

Posts: 689
jemig. is dat niet wat groot die 26 op een 63cc?? en is die nsr membraam moeilijk pas te maken ??
en zijn rd cillinder koppen beter als dt ?

gr.

ik heb trouwens ook een orginele folder van yamaha maar dan van een dt50r

Dit bericht is gewijzigd door stevoo op 9-4-2009 om 23:42 uur.
 
MembraaNN beunhaas!!
kenny77 9-4-2009 23:46 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stevoo
jemig. is dat niet wat groot die 26 op een 63cc?? en is die nsr membraam moeilijk pas te maken ??
en zijn rd cillinder koppen beter als dt ?

gr.

ik heb trouwens ook een orginele folder van yamaha maar dan van een dt50r

Dit bericht is gewijzigd door stevoo op 9-4-2009 om 23:42 uur.


wel zien wel.
Hij word toch alleen om af en toe een stukje erop te rijden.
(en die carburateur heb ik nog liggen )

NSR membraam ben ik nog even aan het kijken.
stukje uit de cilinder halen , gaatjes komen niet overeen en een moet een ophoogplaat tussen omdat het nsr memraam te "hoog"is.

Zit volgens mij geen verschil in rd en dt koppen.

Zo'n folder is altijd mooi.
 
Royal Club 9-4-2009 23:48 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]


Ik hoop het.
de voorbocht loopt alleen wat scherp, en ik ben benieuwd of die met het rem pendaal uitkomt.
Daar had ik met de oude uitlaat ook veel problemen mee. (de rem raakt de uitlaat.)

Maar het lijkt allemaal wel redelijk uit te komen.

pedaal weglaten.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
kenny77 9-4-2009 23:50 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]

pedaal weglaten.


dan is me goede rem weg.

gaat wel goed komen hoop ik, anders past mijn vader hem wel aan (de uitlaat)
 
kenny77 31-5-2009 0:06 Print reply

Posts: 29286
He he, eindelijk weer eens tijd voor de RD.

vandaag maar weer eens opgebouwd, komt nu wel vaart in.

uitlaat gepast, een beetje gekeken hoe dat met de kuip uitkwam enzo.

ben vanvond nog met een ophoogblokje voor het membraan in de weer geweest, morgen binnenrotor afstellen, cilinder goed monteren, spruitstukje afmaken.

ook morgen frame weer iets aanpassen voor de uitlaat.

wordt als het goed is deze week gespoten met 2k lak.

eenigste grotere werk is de kuip, moet nog veel aan gebeuren, plus een ruitje zoeken.

Ook wil ik de 320mm remschijf van mijn nsr hier op hebben met de cbr600 klauw, maar dat wordt nog lastig, omdat de ophangpunten van de remklauw presies boven de remschijf zitten en er op moment ook geen groter schijf daardoor opkan. :-(





dempertje moet ook nog slijler omhoog komen te staan.
Wordt dus nog even over nadenken.

fotocamara vandaag vergeten, dus slechte telefoon foto's.
 

Dit topic is 37689 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 19
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5 ... 17, 18, 19Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved