Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - Project: RD opknappen/ verbeteren.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1014 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #53083 - Project: RD opknappen/ verbeteren.
Pagina 12 van 19
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 17, 18, 19Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 38078 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

yamahadt1986 26-7-2009 18:36 Print reply
Posts: 1713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Ja bij mij 60cctje op de dt had ik 11/48
Dus ik denk wel dat het gaat.


dan kan je wel met je 70cc naar een12/46 gaan denk ik.
die trekt hem er wel zo door.

 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
kenny77 26-7-2009 18:37 Print reply

Posts: 29286
ik moet hem eerst eens afstellen, kijken wat hij dan doet.
 
yamahadt1986 26-7-2009 18:42 Print reply
Posts: 1713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
ik moet hem eerst eens afstellen, kijken wat hij dan doet.


ja dat zowieso maar je doet die 26mm er wel weer op??
en wat voor een membraam was het ook alweer wat je erin pas hebt gemaakt?? van een NSR?

 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
kenny77 26-7-2009 18:44 Print reply

Posts: 29286
26mm weet ik niet, vind het ook wel prima zo lopen met die 20mm.
Misschien als ik zin heb om sproeiers te halen voor de 26mm en een luchtvilter heb gevonden die past.

Membraan was van een nsr50 ja.
 
yamahadt1986 26-7-2009 18:47 Print reply
Posts: 1713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
26mm weet ik niet, vind het ook wel prima zo lopen met die 20mm.
Misschien als ik zin heb om sproeiers te halen voor de 26mm en een luchtvilter heb gevonden die past.

Membraan was van een nsr50 ja.



was het een beetje makkelijk om dat pas te maken?
zou trouwens een mallosi nsr50 4kleps membraam erin passen of is die hetzelfde als die orginele membramen?
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
kenny77 26-7-2009 18:49 Print reply

Posts: 29286
malossi 4 kleps heb ik nog nooit in mijn handen gehad, dus dat weet ik niet.

Ik heb het membraanhuis een beetje groter gemaakt en een ophoog plaatje gemaakt van 1cm dik.
 
yamahadt1986 26-7-2009 19:00 Print reply
Posts: 1713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
malossi 4 kleps heb ik nog nooit in mijn handen gehad, dus dat weet ik niet.

Ik heb het membraanhuis een beetje groter gemaakt en een ophoog plaatje gemaakt van 1cm dik.


oke want ik ben vanplan om er een mallosi 4 kleps in te bouwen voor net wat meer prestatie
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
kenny77 26-7-2009 19:02 Print reply

Posts: 29286
Ik denk niet dat een 4 kleps malossi meer prestatie geeft dan een nsr50 membraan .

De vorige eigenaar heeft mijn nsr op de testbank gehad met een 6 kleps malossi en het mebraan wat ik nu heb, maar zat geen verschil in.

misschien ben je dan goedkoper uit.
 
yamahadt1986 26-7-2009 19:06 Print reply
Posts: 1713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Ik denk niet dat een 4 kleps malossi meer prestatie geeft dan een nsr50 membraan .

De vorige eigenaar heeft mijn nsr op de testbank gehad met een 6 kleps malossi en het mebraan wat ik nu heb, maar zat geen verschil in.

misschien ben je dan goedkoper uit.


ik kan hem kopen voor 5 euro dusja hij is namelijk van me neefje met die MB dan weet je wel wie ik bedoel denk ik met die blauwe die hem zwart met rood maakte.

 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
kenny77 26-7-2009 19:08 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yamahadt1986
[...]


ik kan hem kopen voor 5 euro dusja hij is namelijk van me neefje met die MB dan weet je wel wie ik bedoel denk ik met die blauwe die hem zwart met rood maakte.




dat kan je het inderdaad proberen.

Wie BTST?
 
yamahadt1986 26-7-2009 19:09 Print reply
Posts: 1713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]



dat kan je het inderdaad proberen.

Wie BTST?

nee nico ennik
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
kenny77 26-7-2009 19:11 Print reply

Posts: 29286
aha deze dus: http://www.brommerforum.nl/user/17693

Ja ik heb wel eens door het profiel geblaadert.
 
yamahadt1986 29-7-2009 16:51 Print reply
Posts: 1713
me cilinder is nu verrot zuiger in 10 duizend stukken
de cillinder kan niet tegen 11500 toeren dus houd het snel op
maar het blok moest toch nog los voor de HPI dus ja maar had het liever niet gehad.
ik ben nu het yz50 blokje enz eraan het inbouwen.
en als me andere blokje dan gereviseerd is dan zet ik die er weer in.

mare dan ga ik hem er pas weer inbouwen als ik een 50cc eurocillindro heb gevonden.
en als dat weer zo snel verrot gaat dan bouw ik er een andere cilinder op pas.
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
kenny77 29-7-2009 16:54 Print reply

Posts: 29286
Dat is minder. :-(

Maar yz50 blok lijkt me leuker.

Of ipv een andere cilinder een yz80 blok eronder.
 
yamahadt1986 29-7-2009 16:59 Print reply
Posts: 1713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Dat is minder. :-(

Maar yz50 blok lijkt me leuker.

Of ipv een andere cilinder een yz80 blok eronder.



is ook mooi

maar ik wil een zo snel mogelijk DT50mx blokje hebben maar dan wel 50cc en dat is veel zeldzamer dan een 70cc enz.

 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!

Dit topic is 38078 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 12 van 19
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 17, 18, 19Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved