Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Main Forum - Topic #5306 - rs nsr of derbi?
|
Pagina 4 van 5
|
Dit topic is 3344 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Martijn |
31-8-2002?19:07 |
Posts: 10000 |
Quote: khoefde alleen maar het poeder te betalen
?ha...van die praktijken :n
waarom kan ik gvd niet kwoten bij die kutreply...
|
|
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 *** |
|
jeroen |
1-9-2002?18:22 |
Posts: 15066 |
heeft iemand ervaringen met de derbi GPR?, ga nl morgen bij zon ding kijken
|
|
|
|
De Schout |
1-9-2002?18:41 |
Posts: 5327 |
ik weet nie of de nieuwe derbi blokken beter zijn, maar die ouwere van fdx enz was echt puur bagger.
|
|
tune tweak fiddle bang bummer |
|
Blukaap |
1-9-2002?18:48 |
Posts: 10006 |
Daar heb je het ook over 15/20 jaar terug ofzo .
Nieuwe derbi blokken zijn volgens mij erg goed.
En de GPR is volgens mij ook gewoon een goed ding.
|
|
Bastila is lief |
|
jeroen |
1-9-2002?19:06 |
Posts: 15066 |
bedankt, maar ik vind het ook een mooi ding, en nou maar hopen dat de financiers (pa en ma) het ook vinden, mn moeder vroeg nog wat ik met mn mtx ging doen, of ik die hield voor crossen en sleutelen enzo, vond ik wel een goed idee
|
|
|
|
Maikelhooghart |
1-9-2002?19:36 |
Posts: 38 |
Zeker een nsr kopen,
3 maanden geleden een gekocht voor 900 euro,
rijd perfect loopt perfect, is zeer mooi,
en start altijd (als er maar benzine in zit)
idd geen afgeragd ding nemen,
kijken of de verlichting werkt....
het enige nadeel van honda dat ik heb kunnen vinden is hier en daar wat roestplekjes
bij de voetsteuntjes enzo....
maar daar hebben ze hammerite voor uitgevonden
|
|
2-FAST-4-U |
|
Erik_N |
1-9-2002?19:42 |
Posts: 5360 |
Ik zou een RS nemen. Is kwa kwaliteit het beste, alleen wat minder in de electronica.
|
|
Minderjarig? Minderjarig!? Als je 29 Februari geboren bent dan ben je minder jarig, maarvoorderest zijn we allemaal even vaak jarig ja! |
|
-Zeroed in- |
1-9-2002?20:14 |
Posts: 3255 |
hummmmmm gpr en rs zijn equally goed voornaam.
voor gpr zijn er alleen wat minder onderdelen.
Quote: ik weet nie of de nieuwe derbi blokken beter zijn, maar die ouwere van fdx enz was echt puur bagger.
die nieuwe derbi blokken zijn UBERgoed.
je kan gerust zeggen dat ze 1 van de beste zijn.
|
|
|
|
NSR JunK |
1-9-2002?20:20 |
Posts: 2339 |
zou zon derbi blok onder mn NSR passen 6bak,carterinlaat en retesnel, lijkt me wel wat
|
|
|
|
MB50TUNED |
1-9-2002?20:23 |
Posts: 1054 |
RS zou ik niet kopen, ik heb al eens eerder iemand zien vliegen doordat de remmen te veel happen. Bij zelfs 40 km/h rem je jezelf zonder moeite over de kop. Dan kan je zeggen dat het goede remmen zijn, idd, voor op het circuit maar niet voor op straat. Mocht je echt in een situatie komen waarin het weinig scheelt of je hebt een ongeluk heb je te weinig tijd om goed te doseen, dan is het vol in de remmen.
Ik ken 2 mensen met een rs en allebei hadden ze alleen maar gezeik met de versnellingsbak. Tuurlijk kan het ook anders, maar die bakken staan erom bekend dat ze veel gezeik geven.
Ik zou voor een gpr/nsr gaan. Maar als je voor een nsr gaat, koop dan geen afgeracht ding, maar een die goed onderhouden is en waar niet nog van ales aan moet gebeuren.
|
|
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many). |
|
e van kalsbeek |
1-9-2002?20:32 |
Posts: 354 |
gewoon als je een buikschuiver wilt
dit zijn de beste merken
1motorhispania(mooiste uitelijk) voordeelen sterke kappen die gaan veel mindersnel kappot (brekken enzo) als die van andere nadeelen het blok is goed maar niet het best
2derbi gpr (wel nieuwste) beste grip en stuurt het best door bochten (beste bestendig teggen alle weers typen), helmruimte en is mooi afgewerkt nadeel door de helmruimte is de echte opslag plek van de bezine goed tezien en dit staat toch wat minder mooi
3. aprilia rs, voordelen goedblok uiterlijk is mooi, vol op allemaal onderdelen voor te krijgen
nadelen wienig opslagruimte
4. nsr, blok redlijk goed uiterlijk anders (minder buikschuiver uiterlijk = geen + of -)
veel verschillende moddelen tekrijg
nadeel minder makkelijker door bochten ect
|
|
RS VAN AF 99 GEZOCHT MAIL ME ALS JE ER 1 TEKOOP HEBT |
|
jeroen |
1-9-2002?20:59 |
Posts: 15066 |
een mh wil ik sowieso niet, vind ze niet zo vreseljik mooi, en teveel problemen nog. En die bezine opslag van die gpr valt best nog wel mee, 7,25 liter, das bijna 2 keer zo veel als de gemiddelde pleepot, die hebben ongeveer 4 liter tank
|
|
|
|
SkaBla [Pim] |
1-9-2002?21:36 |
Posts: 4659 |
Quote: Originally posted by: Martijn Ts?...
Quote: khoefde alleen maar het poeder te betalen
?ha...van die praktijken :n
waarom kan ik gvd niet kwoten bij die kutreply...
jah waarom kan niemand me kwooten? dor me naam? die ---> " ofzo?
|
|
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D |
|
-Zeroed in- |
1-9-2002?22:15 |
Posts: 3255 |
Quote: Originally posted by: rs/nsr?
gewoon als je een buikschuiver wilt
dit zijn de beste merken
1motorhispania(mooiste uitelijk) voordeelen sterke kappen die gaan veel mindersnel kappot (brekken enzo) als die van andere nadeelen het blok is goed maar niet het best
2derbi gpr (wel nieuwste) beste grip en stuurt het best door bochten (beste bestendig teggen alle weers typen), helmruimte en is mooi afgewerkt nadeel door de helmruimte is de echte opslag plek van de bezine goed tezien en dit staat toch wat minder mooi
3. aprilia rs, voordelen goedblok uiterlijk is mooi, vol op allemaal onderdelen voor te krijgen
nadelen wienig opslagruimte
4. nsr, blok redlijk goed uiterlijk anders (minder buikschuiver uiterlijk = geen + of -)
veel verschillende moddelen tekrijg
nadeel minder makkelijker door bochten ect
dat van die mh is dus precies het tegenover gestelde he...
die kappen zijn stink maar het blok is juist wel goed
|
|
|
|
Nick - Administrator |
1-9-2002?22:18 |
Posts: 4967 |
Quote: jah waarom kan niemand me kwooten? dor me naam? die ---> " ofzo?
Jep...
|
|
|
|
Dit topic is 3344 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 4 van 5
|
|