zijstandaard |
5-11-2008 9:18 |
Posts: 1117 |
hpi en pvl is meer voor de race en niet voor de cross
|
|
Stuur pm als je Honda mt/mb onderdelen zoekt |
|
dokocrosser |
5-11-2008 9:25 |
Posts: 1433 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: zijstandaard
hpi en pvl is meer voor de race en niet voor de cross
En waar basseer jij dat op?
Bijna iedereen met de cross rijdt met hpi of pvl
Ik wil het verschil en niet of het er voor is.
|
|
|
|
ikkejw |
5-11-2008 9:26 |
Posts: 9886 |
pvl digitaal is het snelste geloof ik.
verder maakt het weinig uit, zolang je met een goed afgedicht vliegwielkapje rijdt gaan ze niet zomaar stuk.
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|
bulteman |
5-11-2008 10:27 |
Posts: 1956 |
ik denk dat je beter naar rikkers in heelweg kunt gaan,
die kunnen je het beste de voor en na delen zeggen, en ze verkopen ze ook bijde voor een lage prijs
|
|
Als het regent in September, valt kerst in December. |
|
Hamster |
5-11-2008 10:41 |
Posts: 14 |
Hpi heeft vaak te weinig massa in de rotor. Niet handig om we te komen, dus voor de cross niet ideaal.
|
|
|
|
dokocrosser |
5-11-2008 10:52 |
Posts: 1433 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: bulteman
ik denk dat je beter naar rikkers in heelweg kunt gaan,
die kunnen je het beste de voor en na delen zeggen, en ze verkopen ze ook bijde voor een lage prijs
Ik wou het daar wel kopen maar mischien dat mensen hier ervaring hebben met beide en weten wat het best is dan hoef ik dat daar niet meer na te vragen. Want bij een bromboer heb ik het idee dat je altijd naar de producten geleid wordt waar de meeste winstmarche op zit voor hun.
|
|
|
|
PRO TUNING |
5-11-2008 14:25 |
Posts: 4000 |
*
Dit bericht is gewijzigd door PRO TUNING op 9-7-2018 om 17:48 uur.
|
|
|
|
steven 50cc cross |
5-11-2008 15:15 |
Posts: 685 |
Bij hpi wil de cdi nog wel eens kapot gaan met 8 uurscross
|
|
no farmers no food |
|
derbi-dude |
5-11-2008 15:22 |
Posts: 163 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: zijstandaard
hpi en pvl is meer voor de race en niet voor de cross
oja want een goede gasreactie ed is natuurlijk erg slecht voor crossers
|
|
|
|
dokodriver |
5-11-2008 15:25 |
Posts: 181 |
meestal gaat de cdi kapot of door een slechte massa aan het frame of door de vele trillingen die er op het frame komen omdat het cdi kastje aan het fram zit gemaakt. als we binnen kort dan hpi of pvl hebben dan zetten we de cdi tog vast met speciaale boutien met rubber er tussen die deze trillingen tegen gaan. en we zitten er zovizo aan te denken er ook een dubbele aarde op te zetten voor als we overtoeren rijden dat hij dan nog steeds genoeg aarde heeft.
oja als je een opmaat laat berekenen maakt het dan verschil of je hem op hpi of orginele ontsteking laat berekenen
|
|
soavonds kearl sochtends kater |
|
grasmaaier89 |
5-11-2008 15:52 |
Posts: 14412 |
cr80 een lichtere vliegwiel dan een standaard brommertje
dus echt onnodig is t het niet helpt je enorm bij een crosser..
maar als je moest kiezen tussen een pvl of hpi?
meeste mensen gaan voor HPI, maar een pvl is aan te raden meer betrouwbaarder heb ik mensen horen zeggen.
|
|
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon |
|
dokocrosser |
5-11-2008 18:04 |
Posts: 1433 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING
[...]
Als ik bij Rikkers op de site kijk staat er digitale ontsteking voor ยค 165,00 maar er staat een analoge op de foto ??
Ik zie tenminste geen ECU.
Gelet op de prijs is het denk ik een analoge.
Een binnen rotor ontsteking kan goed tegen vocht, maar zeer slecht tegen warmte boven de 80 Gr. C.
Ik zou alleen niet weten hoe warm de ontsteking kan worden.
En wat is er nou beter? HPI of PVL?
|
|
|
|
Royal Club |
5-11-2008 18:09 |
Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: dokocrosser
[...]
Ik zou alleen niet weten hoe warm de ontsteking kan worden.
En wat is er nou beter? HPI of PVL?
pvl digitaal.
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
Mt5_grolsch |
5-11-2008 18:35 |
Posts: 2014 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: dokodriver
meestal gaat de cdi kapot of door een slechte massa aan het frame of door de vele trillingen die er op het frame komen omdat het cdi kastje aan het fram zit gemaakt. als we binnen kort dan hpi of pvl hebben dan zetten we de cdi tog vast met speciaale boutien met rubber er tussen die deze trillingen tegen gaan. en we zitten er zovizo aan te denken er ook een dubbele aarde op te zetten voor als we overtoeren rijden dat hij dan nog steeds genoeg aarde heeft.
oja als je een opmaat laat berekenen maakt het dan verschil of je hem op hpi of orginele ontsteking laat berekenen
hoezo heeft dat wat te maken met overtoeren?
en zon binnenrotor is niks voor mij want je moet altijd goede aarde hebben maar ik ben regelmatig met de brommer voor een paar seconden van de aarde wat kan ik hier tegen doen?
|
|
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat |
|
-simon- |
5-11-2008 18:55 |
Posts: 8211 |
waarom ga je voor een hpi of pvl en niet voor iets anders?
puur de prijs of zijn deze beter voor met de cross.
want ik wil over een tijdje mischien ook een binnerotor op mijn senda gaan zetten en kwam duur de gunstige prijs ook bij die 2 uit.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|