MarTijn tzr |
3-11-2008 15:37 |
Posts: 6970 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Guus-iej
yasuni heeft geen seatpipes volgens mij idd. Zijn er mensen die de ervaring met die pro race goed kunnen omschrijven? wat ik tot nu toe gelezen hebt gaat alleen over de topsnelheid van je vriendje etc, maar ik zou wel ns willen weten wat een goede uitlaat is, met een mooie top, maar vooral ook een brede powerband. die gianelli is naar mijn mening erg hoogtoerig. Een maat heeft hem in combinatie met 21 dellorto. Dat ding begint pas te trekken rond de 8000 toeren als een gek, waardoor gewoon rustig rijden erg moeilijk wordt omdat die uitlaat in lage toeren niet egt lekker presteert? ( overigens vind ik gianellis ook erg hol en knetterend klinken, maar dit is natuurlijk persoonlijk )
Dit bericht is gewijzigd door Guus-iej op 3-11-2008 om 15:35 uur.
ding heeft een powerband van 7000 tot 11000 geloof ik.
machtig mooi zwaar geluid.
in de lagere toeren is die niet zenuwwachtig. maar mooi rustig
|
|
minder blauw op straat zorgt ervoor dat ik harder gaat! |
|
Guus-iej |
3-11-2008 15:37 |
Posts: 33 |
indeed, wat betreft de jolly, ze zijn miss knetterduur, maar ze zijn wel berekend voor 50cc, 70cc 80 etc, ik zou dn denken dat deze uitlaten prima presteren ivt zo'n gianelli of leovince.
volgens mij is die gianelli conti ook meer 70cc, die leovince is veel smaller qua conussen
bedankt voor die mening heirboven, hier heb ik wat aan.
Dit bericht is gewijzigd door Guus-iej op 3-11-2008 om 15:38 uur.
|
|
|
|
derbi-dude |
3-11-2008 15:37 |
Posts: 163 |
wil je breede powerband neem een leovinci v6
niet te hooegtoerig, brede powerband en lekker geluid
maar daarom ook weer niet veel sneller als ori,
vind je gianelli niet klinken
neem een malossi mhr replica klink echt mooi
|
|
|
|
d.m. |
3-11-2008 15:38 |
Posts: 1390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Guus-iej
yasuni heeft geen seatpipes volgens mij idd. Zijn er mensen die de ervaring met die pro race goed kunnen omschrijven? wat ik tot nu toe gelezen hebt gaat alleen over de topsnelheid van je vriendje etc, maar ik zou wel ns willen weten wat een goede uitlaat is, met een mooie top, maar vooral ook een brede powerband. die gianelli is naar mijn mening erg hoogtoerig. Een maat heeft hem in combinatie met 21 dellorto. Dat ding begint pas te trekken rond de 8000 toeren als een gek, waardoor gewoon rustig rijden erg moeilijk wordt omdat die uitlaat in lage toeren niet egt lekker presteert? ( overigens vind ik gianellis ook erg hol en knetterend klinken, maar dit is natuurlijk persoonlijk )
Dit bericht is gewijzigd door Guus-iej op 3-11-2008 om 15:35 uur.
dat heeft bijna elke uitlaat (behalve standaar ofzo) dat hij bij hogere toeren begint.
@matijn, merkt die kill nog iets van zijn powerband met die pro race uitlaat? aangezien bij ongeveer 11 begint bij pr
|
|
Derbi Senda X-treme Pro |
|
MarTijn tzr |
3-11-2008 15:39 |
Posts: 6970 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: d.m.
[...]
dat heeft bijna elke uitlaat (behalve standaar ofzo) dat hij bij hogere toeren begint.
@matijn, merkt die kill nog iets van zijn powerband met die pro race uitlaat? aangezien bij ongeveer 11 begint bij pr
begint bij 7k
|
|
minder blauw op straat zorgt ervoor dat ik harder gaat! |
|
Guus-iej |
3-11-2008 15:39 |
Posts: 33 |
naja wie ben ik om dat te zeggen, ik vergelijk het met yoshi
maar voor een std gpr zou die pro race dus een optie zijn, die gianelli vind ik te onregelmatig ( mijn ervaring, weet niet of iemand tegendeel kan bewijzen? )
|
|
|
|
d.m. |
3-11-2008 15:40 |
Posts: 1390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MarTijn tzr
[...]
begint bij 7k
hmm ga mijn pro race eens onder standaard cilinder zetten :P kijken wat er gebeurd
|
|
Derbi Senda X-treme Pro |
|
Guus-iej |
3-11-2008 15:41 |
Posts: 33 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: d.m.
[...]
dat heeft bijna elke uitlaat (behalve standaar ofzo) dat hij bij hogere toeren begint.
@matijn, merkt die kill nog iets van zijn powerband met die pro race uitlaat? aangezien bij ongeveer 11 begint bij pr
ja dat snap ik wel, maar als je elke dag gewoon in druk verkeer naar school rijd heb je toch liever een brede powerband, dan 1 die bovenin ligt.
laat maar ff horen hoe die pro race onder std cil presteert
Dit bericht is gewijzigd door Guus-iej op 3-11-2008 om 15:41 uur.
|
|
|
|
ronaldt |
3-11-2008 15:41 |
Posts: 2735 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MarTijn tzr
[...]
begint bij 7k
vast wel
|
|
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.> |
|
derbi-dude |
3-11-2008 15:42 |
Posts: 163 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ronaldje dt50x
[...]
vast wel
hij bedoelt dat die brommer al 7k km heeft gereden voor hij eindelijk in zn powerband komt
en over die afstand haalt hij dan ook de 110 echte
Dit bericht is gewijzigd door derbi-dude op 3-11-2008 om 15:43 uur.
|
|
|
|
Torque |
3-11-2008 15:44 |
Posts: 736 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Guus-iej
indeed, wat betreft de jolly, ze zijn miss knetterduur, maar ze zijn wel berekend voor 50cc, 70cc 80 etc, ik zou dn denken dat deze uitlaten prima presteren ivt zo'n gianelli of leovince.
volgens mij is die gianelli conti ook meer 70cc, die leovince is veel smaller qua conussen
bedankt voor die mening heirboven, hier heb ik wat aan.
Dit bericht is gewijzigd door Guus-iej op 3-11-2008 om 15:38 uur.
conti is super voor 50cc
|
|
gaat ie dat zeggen |
|
MarTijn tzr |
3-11-2008 15:45 |
Posts: 6970 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: derbi-dude
[...]
hij bedoelt dat die brommer al 7k km heeft gereden voor hij eindelijk in zn powerband komt
en over die afstand haalt hij dan ook de 110 echte
Dit bericht is gewijzigd door derbi-dude op 3-11-2008 om 15:43 uur.
dan niet jongeuh....
|
|
minder blauw op straat zorgt ervoor dat ik harder gaat! |
|
Guus-iej |
3-11-2008 15:45 |
Posts: 33 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Torque
[...]
conti is super voor 50cc
gaat ie dat zeggen..
ff helemaal tegen iedereen in rijd jij ermee?
kun je t wat nader omschrijven
|
|
|
|
Ice Ap rs50 |
3-11-2008 15:46 |
Posts: 7149 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MarTijn tzr
http://www.josdijkma...od&productId=484
deze is zeer goed.
maat van me rijd er 110 echte kmu mee.
hij heeft verder alles origineel.
alleen een andere tandwielverhouding en sproeier
ja echt nuttig een 70cc Hoogtoerige uitlaat op een volledig ori setup
gianelli haalt ook de 108km/u wel met ori setup
Dit bericht is gewijzigd door Ice Ap rs50 op 3-11-2008 om 15:46 uur.
|
|
GTI - GTD - BMW |
|
Guus-iej |
3-11-2008 15:47 |
Posts: 33 |
die mk pro race is dus een 70cc pijpje?
|
|
|
|