Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Snelste uitlaat voor derbi gpr 2008

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1056 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #53026 - Snelste uitlaat voor derbi gpr 2008
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 8889 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

MarTijn tzr 3-11-2008 15:37 Print reply

Posts: 6970
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Guus-iej
yasuni heeft geen seatpipes volgens mij idd. Zijn er mensen die de ervaring met die pro race goed kunnen omschrijven? wat ik tot nu toe gelezen hebt gaat alleen over de topsnelheid van je vriendje etc, maar ik zou wel ns willen weten wat een goede uitlaat is, met een mooie top, maar vooral ook een brede powerband. die gianelli is naar mijn mening erg hoogtoerig. Een maat heeft hem in combinatie met 21 dellorto. Dat ding begint pas te trekken rond de 8000 toeren als een gek, waardoor gewoon rustig rijden erg moeilijk wordt omdat die uitlaat in lage toeren niet egt lekker presteert? ( overigens vind ik gianellis ook erg hol en knetterend klinken, maar dit is natuurlijk persoonlijk )

Dit bericht is gewijzigd door Guus-iej op 3-11-2008 om 15:35 uur.


ding heeft een powerband van 7000 tot 11000 geloof ik.

machtig mooi zwaar geluid.
in de lagere toeren is die niet zenuwwachtig. maar mooi rustig
 
minder blauw op straat zorgt ervoor dat ik harder gaat!
Guus-iej 3-11-2008 15:37 Print reply
Posts: 33
indeed, wat betreft de jolly, ze zijn miss knetterduur, maar ze zijn wel berekend voor 50cc, 70cc 80 etc, ik zou dn denken dat deze uitlaten prima presteren ivt zo'n gianelli of leovince.
volgens mij is die gianelli conti ook meer 70cc, die leovince is veel smaller qua conussen

bedankt voor die mening heirboven, hier heb ik wat aan.

Dit bericht is gewijzigd door Guus-iej op 3-11-2008 om 15:38 uur.
 
derbi-dude 3-11-2008 15:37 Print reply
Posts: 163
wil je breede powerband neem een leovinci v6

niet te hooegtoerig, brede powerband en lekker geluid
maar daarom ook weer niet veel sneller als ori,

vind je gianelli niet klinken
neem een malossi mhr replica klink echt mooi
 
d.m. 3-11-2008 15:38 Print reply
Posts: 1390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Guus-iej
yasuni heeft geen seatpipes volgens mij idd. Zijn er mensen die de ervaring met die pro race goed kunnen omschrijven? wat ik tot nu toe gelezen hebt gaat alleen over de topsnelheid van je vriendje etc, maar ik zou wel ns willen weten wat een goede uitlaat is, met een mooie top, maar vooral ook een brede powerband. die gianelli is naar mijn mening erg hoogtoerig. Een maat heeft hem in combinatie met 21 dellorto. Dat ding begint pas te trekken rond de 8000 toeren als een gek, waardoor gewoon rustig rijden erg moeilijk wordt omdat die uitlaat in lage toeren niet egt lekker presteert? ( overigens vind ik gianellis ook erg hol en knetterend klinken, maar dit is natuurlijk persoonlijk )

Dit bericht is gewijzigd door Guus-iej op 3-11-2008 om 15:35 uur.


dat heeft bijna elke uitlaat (behalve standaar ofzo) dat hij bij hogere toeren begint.

@matijn, merkt die kill nog iets van zijn powerband met die pro race uitlaat? aangezien bij ongeveer 11 begint bij pr
 
Derbi Senda X-treme Pro
MarTijn tzr 3-11-2008 15:39 Print reply

Posts: 6970
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: d.m.
[...]


dat heeft bijna elke uitlaat (behalve standaar ofzo) dat hij bij hogere toeren begint.

@matijn, merkt die kill nog iets van zijn powerband met die pro race uitlaat? aangezien bij ongeveer 11 begint bij pr


begint bij 7k
 
minder blauw op straat zorgt ervoor dat ik harder gaat!
Guus-iej 3-11-2008 15:39 Print reply
Posts: 33
naja wie ben ik om dat te zeggen, ik vergelijk het met yoshi
maar voor een std gpr zou die pro race dus een optie zijn, die gianelli vind ik te onregelmatig ( mijn ervaring, weet niet of iemand tegendeel kan bewijzen? )
 
d.m. 3-11-2008 15:40 Print reply
Posts: 1390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MarTijn tzr
[...]


begint bij 7k


hmm ga mijn pro race eens onder standaard cilinder zetten :P kijken wat er gebeurd
 
Derbi Senda X-treme Pro
Guus-iej 3-11-2008 15:41 Print reply
Posts: 33
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: d.m.
[...]


dat heeft bijna elke uitlaat (behalve standaar ofzo) dat hij bij hogere toeren begint.

@matijn, merkt die kill nog iets van zijn powerband met die pro race uitlaat? aangezien bij ongeveer 11 begint bij pr

ja dat snap ik wel, maar als je elke dag gewoon in druk verkeer naar school rijd heb je toch liever een brede powerband, dan 1 die bovenin ligt.

laat maar ff horen hoe die pro race onder std cil presteert

Dit bericht is gewijzigd door Guus-iej op 3-11-2008 om 15:41 uur.
 
ronaldt 3-11-2008 15:41 Print reply

Posts: 2735
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MarTijn tzr
[...]


begint bij 7k


vast wel
 
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.>
derbi-dude 3-11-2008 15:42 Print reply
Posts: 163
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ronaldje dt50x
[...]


vast wel


hij bedoelt dat die brommer al 7k km heeft gereden voor hij eindelijk in zn powerband komt
en over die afstand haalt hij dan ook de 110 echte

Dit bericht is gewijzigd door derbi-dude op 3-11-2008 om 15:43 uur.
 
Torque 3-11-2008 15:44 Print reply

Posts: 736
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Guus-iej
indeed, wat betreft de jolly, ze zijn miss knetterduur, maar ze zijn wel berekend voor 50cc, 70cc 80 etc, ik zou dn denken dat deze uitlaten prima presteren ivt zo'n gianelli of leovince.
volgens mij is die gianelli conti ook meer 70cc, die leovince is veel smaller qua conussen

bedankt voor die mening heirboven, hier heb ik wat aan.

Dit bericht is gewijzigd door Guus-iej op 3-11-2008 om 15:38 uur.


conti is super voor 50cc
 
gaat ie dat zeggen
MarTijn tzr 3-11-2008 15:45 Print reply

Posts: 6970
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: derbi-dude
[...]


hij bedoelt dat die brommer al 7k km heeft gereden voor hij eindelijk in zn powerband komt
en over die afstand haalt hij dan ook de 110 echte

Dit bericht is gewijzigd door derbi-dude op 3-11-2008 om 15:43 uur.


dan niet jongeuh....


 
minder blauw op straat zorgt ervoor dat ik harder gaat!
Guus-iej 3-11-2008 15:45 Print reply
Posts: 33
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Torque
[...]


conti is super voor 50cc


gaat ie dat zeggen..

ff helemaal tegen iedereen in rijd jij ermee?
kun je t wat nader omschrijven
 
Ice Ap rs50 3-11-2008 15:46 Print reply

Posts: 7149
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MarTijn tzr
http://www.josdijkma...od&productId=484

deze is zeer goed.

maat van me rijd er 110 echte kmu mee.

hij heeft verder alles origineel.

alleen een andere tandwielverhouding en sproeier


ja echt nuttig een 70cc Hoogtoerige uitlaat op een volledig ori setup

gianelli haalt ook de 108km/u wel met ori setup

Dit bericht is gewijzigd door Ice Ap rs50 op 3-11-2008 om 15:46 uur.
 
GTI - GTD - BMW
Guus-iej 3-11-2008 15:47 Print reply
Posts: 33
die mk pro race is dus een 70cc pijpje?
 

Dit topic is 8889 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved