ik weet je twv niet
maar als jij met die setup dmv je twv te verandere 60-65 wil rijde, rijd dat echt vreselijk kut!
je rijd dan met dikke overtoeren en bent continu aan het schakelen
mijn broertje rijd met een gelijke setup met twv 13-52. Op de teller is de 100 gehaald.
Als jij hem 60 wil laten lopen dmv twv veranderen dan zat het niet fijn rijden. Dikke overtoeren. Beter begrens je hem dan.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: kees_tsx
mijn broertje rijd met een gelijke setup met twv 13-52. Op de teller is de 100 gehaald.
Als jij hem 60 wil laten lopen dmv twv veranderen dan zat het niet fijn rijden. Dikke overtoeren. Beter begrens je hem dan.
begrenzen in uitlAat
dan twv 12-52
als je em rond 75 laat gaan rijd hij lekker (met wel veel toeren(geen overtoeren trouwens))
zonder begrenzen die snelheid halen lukt je never ooit
dan maaktie zoveel toeren datje blok spontaan zelfmoord pleegt
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda
begrenzen in uitlAat
dan twv 12-52
als je em rond 75 laat gaan rijd hij lekker (met wel veel toeren(geen overtoeren trouwens))
zonder begrenzen die snelheid halen lukt je never ooit
dan maaktie zoveel toeren datje blok spontaan zelfmoord pleegt
UItlaat is nu begrenst ,aar trek voor geen meter door rij een brug op in me 1 of 2.
met zijn 2 haalt ie het net in me 4 en zakt dan weer af dat weer naar 3 moet
begrensd rijde is gewoon zwaar kut
(heb nu twv 13-52 ligge.)
UItlaat is nu begrenst ,aar trek voor geen meter door rij een brug op in me 1 of 2.
met zijn 2 haalt ie het net in me 4 en zakt dan weer af dat weer naar 3 moet
begrensd rijde is gewoon zwaar kut
(heb nu twv 13-52 ligge.)
opnieuw afstellen na het begrenzen he, en je tandwiel verhouding kan nog wel wat lichter.