Derbi-Olaf |
2-11-2008 17:07 |
Posts: 14999 |
je krijgt de lengte van de conus, de begin diameter en de einddiameter, zo krijg je het per cone.
meer weet ik iig ook niet ben zelf wel benieuwd ga binnenkort daar een pijpje laten berekenen dus
edit:
Dit bericht is gewijzigd door Derbi-Olaf op 2-11-2008 om 17:09 uur.
Dit bericht is gewijzigd door Derbi-Olaf op 2-11-2008 om 17:09 uur.
|
|
Heeft een SOHC in z'n broek! |
|
Mt5_grolsch |
2-11-2008 17:09 |
Posts: 2014 |
ja dat wil ik dus ook maar zit er dan nog verschil met een onderlangse of bovenlangse pijp?
|
|
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat |
|
Derbi-Olaf |
2-11-2008 17:09 |
Posts: 14999 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Mt5_grolsch
ja dat wil ik dus ook maar zit er dan nog verschil met een onderlangse of bovenlangse pijp?
nop, de bochten moet je zelf erin weten te krijgen
|
|
Heeft een SOHC in z'n broek! |
|
De Schout |
2-11-2008 17:11 |
Posts: 5327 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Mt5_grolsch
ja dat wil ik dus ook maar zit er dan nog verschil met een onderlangse of bovenlangse pijp?
bovenlangse is alleen veeel meer werk om te maken. nog meer werk:P onderlangse is ook wel een paar uurtjes knutselen
|
|
tune tweak fiddle bang bummer |
|
Mt5_grolsch |
2-11-2008 17:14 |
Posts: 2014 |
je krijgt dus zeg maar de berekening voor een helemaal rechte uitlaat?
|
|
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat |
|
Derbi-Olaf |
2-11-2008 17:16 |
Posts: 14999 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Mt5_grolsch
je krijgt dus zeg maar de berekening voor een helemaal rechte uitlaat?
ja!
|
|
Heeft een SOHC in z'n broek! |
|
Mt5_grolsch |
2-11-2008 17:17 |
Posts: 2014 |
|
|
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat |
|
jan-dx11 |
2-11-2008 17:18 |
Posts: 4931 |
ik ben ook wel benieuwd.
Wie heeft er ervaring met luc foekema?? en wie met wouter solten??
En wat zijn de kosten en moet je weten voor de berekening??
|
|
Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden. |
|
Derbi-Olaf |
2-11-2008 17:19 |
Posts: 14999 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Mt5_grolsch
[...]
wat betekend dat lengte cum?
geen flauw idee, en @ jan, kijk eens op de site van luc, daar staat alles op _
|
|
Heeft een SOHC in z'n broek! |
|
YZ50crosser |
2-11-2008 17:19 |
Posts: 2241 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: jan-dx11
ik ben ook wel benieuwd.
Wie heeft er ervaring met luc foekema?? en wie met wouter solten??
En wat zijn de kosten en moet je weten voor de berekening??
woute scholten kost 185 euro zonder demper. maar ze zeggen dat die midner geod presteerd als van michel kapers
|
|
www.bxteamlg.tk |
|
jan-dx11 |
2-11-2008 17:21 |
Posts: 4931 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MT5_Bartjuh
[...]
woute scholten kost 185 euro zonder demper. maar ze zeggen dat die midner geod presteerd als van michel kapers
ja, dat is een complete pijp, en als je hem zelf aflast kost het 130.
Maar ik bedoel alleen de berekening, ik heb hem al gemaild, eergisteren ofzo, maar nog geen andwoord.
|
|
Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden. |
|
Mt5_grolsch |
2-11-2008 17:23 |
Posts: 2014 |
kweet niet of wouter wel alleen berekening weg geeft
|
|
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat |
|
Mt5_grolsch |
2-11-2008 17:26 |
Posts: 2014 |
maar is het nog een zeer groot werk om die conussen alleemaal in een hoek te krijgen zodat de pijp bovenlangs loopt?
of is daar ook nog een goed programma voor?
|
|
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat |
|
Joel_koningslust |
2-11-2008 17:29 |
Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Mt5_grolsch
maar is het nog een zeer groot werk om die conussen alleemaal in een hoek te krijgen zodat de pijp bovenlangs loopt?
of is daar ook nog een goed programma voor?
autocad
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Mt5_grolsch |
2-11-2008 17:31 |
Posts: 2014 |
maar als je nou bij cone layout de in en uit hoek instelt dan krijg je hem tog ook in een bocht zeg maar?
of is dat ook juist de bedoeling:P
|
|
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat |
|