Een systeem met paar sensors en 1 servo zou je ook je benzine kraan kunnen me laten regelen zo dat je bij het optrekken ff wat minder krijgt zo dat die sneller op trekt.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Malaguti RST
Een systeem met paar sensors en 1 servo zou je ook je benzine kraan kunnen me laten regelen zo dat je bij het optrekken ff wat minder krijgt zo dat die sneller op trekt.
god wat dom , dan moet je de buffer van je vlotterbak er ook uit halen , en is eigenlijk gewoon met gasnaald te regelen..
het systeem met 2 carb's bestond al voor citta's en vespa's (2x 13mm)
die werden dan tegelijkertijd gebruikt (dus niks omschakeling van de een naar de ander)
van belang is dan wel dat beide carb's exact hetzelfde staan afgesteld en eenzelfde afstand hebben tot de inlaat van je blok
al gok ik erop dat het simpeler is om 1 32mm carb te gebruiken zal qua afstellen een stuk makkelijker zijn
al zie ik er niet echt het nut van in zo'n overkill te plaatsen op een cillinder onder de 125cc of een op een laag aantal cc's zonder drukvulling
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Aquamaniac
het systeem met 2 carb's bestond al voor citta's en vespa's (2x 13mm)
die werden dan tegelijkertijd gebruikt (dus niks omschakeling van de een naar de ander)
van belang is dan wel dat beide carb's exact hetzelfde staan afgesteld en eenzelfde afstand hebben tot de inlaat van je blok
al gok ik erop dat het simpeler is om 1 32mm carb te gebruiken zal qua afstellen een stuk makkelijker zijn
al zie ik er niet echt het nut van in zo'n overkill te plaatsen op een cillinder onder de 125cc of een op een laag aantal cc's zonder drukvulling
32mm carb is veel en veel groter dan 2x16mm carb hoor.