Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Suzuki tsx dubbele carburator?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1195 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #52992 - Suzuki tsx dubbele carburator?
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1917 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

RoelTrachsler 2-11-2008 12:12 Print reply
Posts: 141
een 14mm is voor snel optrekken
een 24mm is voor topsnelheid

je kan dus wegrijden op je 14 en overschakelen naar de 24

2 carbs tegelijkertijd gebruiken heeft weinig zin en
is een ramp om af te stellen

dat je dax bizar veel koppel heeft, heeft meer te maken met cc's en het feit dat hij viertakt is


 
Malaguti RST 2-11-2008 12:14 Print reply

Posts: 1668


Groen en rood zijn de klepen

Dit bericht is gewijzigd door Malaguti RST op 2-11-2008 om 12:14 uur.
 
[[-]] (()) [[\]] [[)) //-\\
Malaguti RST 2-11-2008 12:17 Print reply

Posts: 1668
Een systeem met paar sensors en 1 servo zou je ook je benzine kraan kunnen me laten regelen zo dat je bij het optrekken ff wat minder krijgt zo dat die sneller op trekt.
 
[[-]] (()) [[\]] [[)) //-\\
crossgek - Forum en Sales Moderator 2-11-2008 12:18 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Malaguti RST
Een systeem met paar sensors en 1 servo zou je ook je benzine kraan kunnen me laten regelen zo dat je bij het optrekken ff wat minder krijgt zo dat die sneller op trekt.


god wat dom , dan moet je de buffer van je vlotterbak er ook uit halen , en is eigenlijk gewoon met gasnaald te regelen..

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Malaguti RST
afbeelding

Groen en rood zijn de klepen

Dit bericht is gewijzigd door Malaguti RST op 2-11-2008 om 12:14 uur.


de kleppen bij de filterbak kun je gerust weglaten.

en de bovenste 2 kleppen kun je een schuif met 1 gat voor gebruiken .

Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 2-11-2008 om 12:21 uur.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 2-11-2008 12:57 Print reply

Posts: 17929
Aquamaniac 2-11-2008 13:59 Print reply

Posts: 882
het systeem met 2 carb's bestond al voor citta's en vespa's (2x 13mm)
die werden dan tegelijkertijd gebruikt (dus niks omschakeling van de een naar de ander)
van belang is dan wel dat beide carb's exact hetzelfde staan afgesteld en eenzelfde afstand hebben tot de inlaat van je blok

al gok ik erop dat het simpeler is om 1 32mm carb te gebruiken zal qua afstellen een stuk makkelijker zijn
al zie ik er niet echt het nut van in zo'n overkill te plaatsen op een cillinder onder de 125cc of een op een laag aantal cc's zonder drukvulling

 
er gaat niks boven luchtkoeling
Viertakt 2-11-2008 14:16 Print reply

Posts: 3586
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aquamaniac
het systeem met 2 carb's bestond al voor citta's en vespa's (2x 13mm)
die werden dan tegelijkertijd gebruikt (dus niks omschakeling van de een naar de ander)
van belang is dan wel dat beide carb's exact hetzelfde staan afgesteld en eenzelfde afstand hebben tot de inlaat van je blok

al gok ik erop dat het simpeler is om 1 32mm carb te gebruiken zal qua afstellen een stuk makkelijker zijn
al zie ik er niet echt het nut van in zo'n overkill te plaatsen op een cillinder onder de 125cc of een op een laag aantal cc's zonder drukvulling



32mm carb is veel en veel groter dan 2x16mm carb hoor.
 
Viertakt uber alles.
Aquamaniac 2-11-2008 17:39 Print reply

Posts: 882
ik had daar even niet bij nagedacht maar dan nog zag dat die brom op een 50cc staat dan is dubbel 16 denk ik ook te veel

 
er gaat niks boven luchtkoeling

Dit topic is 1917 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved