Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - membraan en schakelas

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 874 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #52972 - membraan en schakelas
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 567 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mtx_owned 31-10-2008 22:55 Print topicpost

Posts: 2183
He,

Moet ik voor een mt8 blok nou een korte of een lange schakelas hebben?

En een adige membraan, past dat in een 125cc athena cilinder zonder zo'n ophoogblokje?
 
Vrijheid is een volgetankte Mercedes

honda fryslan 1-11-2008 9:48 Print reply

Posts: 1914
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx_owned
He,

Moet ik voor een mt8 blok nou een korte of een lange schakelas hebben?

En een adige membraan, past dat in een 125cc athena cilinder zonder zo'n ophoogblokje?


vraag 1 durf ik niet te zeggen. is het zelfde als een 50cc blok iig.

vraag 2 ja
 
2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 Nederlandskampioen Brommersprint Automatenklasse
Sypie_Honda 1-11-2008 9:55 Print reply

Posts: 13830
schakel as maakt niks uit welke je neemt.

die langere zaten ori op MTX-ot's omdat die wat een breder frame als MT hebben moest daar een iets langere schakel als in, om ver genoeg buiten het frame te komen met het pookje.

maar het scheel miss een cm oid. ik had ook altijd een MTX80 blok onder mijn MT, maar ik heb nooit last van dat langere asje gehad.

mja als je de keus hebt, en je rijd MT, zou ik gewoon een korte pakken.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.

Dit topic is 567 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved