Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 110cc setup sneller wat te doen?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 721 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #52962 - 110cc setup sneller wat te doen?
Pagina 8 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 10943 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

grasmaaier89 4-11-2008 22:56 Print reply

Posts: 14412
lijkt eerder op een 70 bocht

btw, je koppakking is lek toevallig teveel compressie en zijn je pakkingen gaan scheuren?? Zo maar een pure gok

als dat t is, dan houd je uitlaat gwn in... en raad ik je aan een onderlangs te zoeken of je wilt of niet

Dit bericht is gewijzigd door grasmaaier89 op 4-11-2008 om 22:57 uur.
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
honda tim 4-11-2008 22:58 Print reply
Posts: 92
check je inbox is je hebt pm
 
honda tim 4-11-2008 23:01 Print reply
Posts: 92
ik heb een proma 80 te koop en heb ook een gianelli 80 voor mtx r2 liggen die kun je wel testen. wil je wel helpen met een spietje in je krukas leggen en je onsteking op tijd zetten.
koppakkking ziet er idd niet zuiver uit. cilinder is vochtig dus das ook niet lekker lijkt me.
ding moet aardig blazen met die setup. zelf als je een 70cc uitlaatje erop hebt zitten. dit ding maakt gewoon geen toeren dsu ik ddenk dat je onsteking wel een heel stukje vroeger mag
 
mrgforce 5-11-2008 15:32 Print reply

Posts: 572
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: grasmaaier89
lijkt eerder op een 70 bocht

btw, je koppakking is lek toevallig teveel compressie en zijn je pakkingen gaan scheuren?? Zo maar een pure gok

als dat t is, dan houd je uitlaat gwn in... en raad ik je aan een onderlangs te zoeken of je wilt of niet

Dit bericht is gewijzigd door grasmaaier89 op 4-11-2008 om 22:57 uur.



uhm heb dr al 3 koppakingen ondergehad en bleef idd lekken dus dacht miss gaat het vanzelf dicht. dus dat kan idd te veel compressie zijn door foute uitlaat!

maar ik vind het ook zo raar dat de flens van die uitlaat niet past ( klein) kan dr een ringpakking van een 70cc in stoppen. maar een ringpakking van een 80cc past niet. zal dit ook een kenmerk zijn?

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda tim
ik heb een proma 80 te koop en heb ook een gianelli 80 voor mtx r2 liggen die kun je wel testen. wil je wel helpen met een spietje in je krukas leggen en je onsteking op tijd zetten.
koppakkking ziet er idd niet zuiver uit. cilinder is vochtig dus das ook niet lekker lijkt me.
ding moet aardig blazen met die setup. zelf als je een 70cc uitlaatje erop hebt zitten. dit ding maakt gewoon geen toeren dsu ik ddenk dat je onsteking wel een heel stukje vroeger mag



heb je een pm terug gestuurd! maar t zal wel fijn zijn als je me met wat dingetjes kon helpen en testen!

Dit bericht is gewijzigd door mrgforce op 4-11-2008 om 23:04 uur.


heb vandaag me vliegwiel los gehaald en zo is tie....



is nie goed!

Nu zat ik te denken om de boel los te schroeven en dat dan meteen op een snelle grondplaat schroef! of gaat dit niet werken dit leek mij een goed idee....
 
De Schout 5-11-2008 15:49 Print reply
Posts: 5327
zo loopt tie idd niet meer nee snelle grondplaat heeft naar mijn idee niet echt veel nut. ik heb zelf altijd zonder spie gereden zodat ik het vlieg wiel kon verstellen. moet je wel ff bougiestop hebben of inproviseren, zodat je weer hoeveel je verstelt.


 
tune tweak fiddle bang bummer
mrgforce 5-11-2008 15:50 Print reply

Posts: 572
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: De Schout
zo loopt tie idd niet meer nee snelle grondplaat heeft naar mijn idee niet echt veel nut. ik heb zelf altijd zonder spie gereden zodat ik het vlieg wiel kon verstellen. moet je wel ff bougiestop hebben of inproviseren, zodat je weer hoeveel je verstelt.




maar ik kan dan toch de componenten over zetten naar een andere grondplaat?
 
De Schout 5-11-2008 15:57 Print reply
Posts: 5327
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mrgforce
[...]


maar ik kan dan toch de componenten over zetten naar een andere grondplaat?


ja, dat zeker.
 
tune tweak fiddle bang bummer
mrgforce 5-11-2008 20:21 Print reply

Posts: 572
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: De Schout
[...]


ja, dat zeker.



oke dan moet dat wel goed komen. maar nu is was het schroefdraad van me vlieg wiel niet mooi. de vliegwieltrekker ging dr ook scheef in. dus denk dat iemand voor mij het niet netjes heeft gedaan.... kreeg hem wel dr af en het schroefdraad van me vliegwieltrekker is niet beschadigd! bestaan er taps voor die maat? of gewoon lekker laten zitten....?? en zal ook dat de rand van de magneet in het vliegwiel iets beschadigd is. maakt dit veel uit?
 
De Schout 6-11-2008 13:15 Print reply
Posts: 5327
fototje van de binnenkant van t vliegwiel? als ik jou was zou ik ook ineens een ander vliegwiel scoren voor ¤10. pas op, wel een vliegwiel zoals je nu hebt, voor nsr/mbx/sh anders gaat tie (nog) slechter lopen.
 
tune tweak fiddle bang bummer
mrgforce 6-11-2008 16:53 Print reply

Posts: 572
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: De Schout
fototje van de binnenkant van t vliegwiel? als ik jou was zou ik ook ineens een ander vliegwiel scoren voor ¤10. pas op, wel een vliegwiel zoals je nu hebt, voor nsr/mbx/sh anders gaat tie (nog) slechter lopen.



van de binnekant. als je goed kijkt zie je bij de rand dat er iets kapot is.


en het schroefdraad. gaat eerst scheef en daarna weer recht!


 
Timx 6-11-2008 17:07 Print reply

Posts: 949
dat is zeker een boosdoener, zelfde probleem gehad,
 
mrgforce 6-11-2008 17:12 Print reply

Posts: 572
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Timx
dat is zeker een boosdoener, zelfde probleem gehad,


zo'n butsje uit de binnekant maakt dat zoveel uit?
 
mtxrijder 6-11-2008 17:44 Print reply
Posts: 338
snelle grondplaat zijn tog gewoon de gaten verder &#180;gevijlt&#180;
waarom doen mensen dat niet zelf..of is er nog meer aan..en ik wil mischien gewoon die gaten verder vijlen,is dit slim of dom?
 
mrgforce 8-11-2008 14:11 Print reply

Posts: 572
vandaag is honda-tim langs geweest! dingen wat anders afgesteld. andere hele grondplaat dr op ontsteking goed gezet en andere sproeier dr in! loopt al stukken beter! maar als nog geen powerwheelie's waar kan dit aan liggen? ontsteking tog nog wat vroeger zetten ( gaten iets uitveilen) of is die uitlaat tog niet goed. hij had ook dezelfde proma 80 mee en nog een giannellie voor mtx-r2! deze paste prima alleen demper stak een heel eind uit! ( maar kan wel) nu was die bocht van die giannellie80 veeeel dikker dan die proma 80. maar allebei dr onder gehad en heel veel verschil was er niet. ietsjes feller maar viel opzich mee. maar heb wel de originele CDI zal deze dan nog veel inhouden? of wat anders??
 
Tombrom 8-11-2008 14:59 Print reply

Posts: 15925
je hebt te hoge verwachtingen
 

Dit topic is 10943 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 8 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved