Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 110cc setup sneller wat te doen?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 552 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #52962 - 110cc setup sneller wat te doen?
Pagina 4 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 10940 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mrgforce 1-11-2008 9:44 Print reply

Posts: 572
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: flip_nsr_80cc
6kleps membraam ma dies voor de malossi keenie of die in de athena past

hoeveel toeren maak je???

weet je zekker dat je een 110cc hebt

lijk mij dat het dik 120+ moet blaze

is je 28 wel goed afgesteld en zijn je zuigerveren niet op?

kun je met je duim kikken zegm:P?




heb een 4 kleps membraam.

en het is gewoon een 110cc 55mm idd.

me carb. is aardig goed afgesteld! kan nog een sproeier kleiner maar denk dat ie dan niet veel beter gaat lopen.

Me zuiger veren zijn niet op want het kikken gaat zwaar zat en met de hand kikken is niet fijn en de compressie is ook goed! heb je heir trouwens een druk meter voor? iets van een compressor klokje dr op schroeven?
 
Gilera Gsm 1-11-2008 11:34 Print reply

Posts: 2376
Pak eens een iets groter vtw. 15 of 16. Dan ga je al wat harder, maar verwacht geen wereldrecord. Voor cr luchtgekoelde ontsteking inbox me.
 
mrgforce 3-11-2008 17:28 Print reply

Posts: 572
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: grasmaaier89
heb je enig filmmateriaal?
kunnen we ook horen wat tie doet


Bij deze een filmpje! je ziet niet veel had hem in me helm gestopt :p en op het eind was me benzine op en moest ik over naar reserve vandaar stotter.




en tandwiel verhouding kan ik nog ook wel proberen! zat te denken aan 16-17/45 ??

Maar die CDI is die nou orgineel? en is ie begrenst? wat dat kan ik ook als 1ste veranderen!?

 
Menu2t 3-11-2008 17:43 Print reply

Posts: 2815
ding maakt veel te weinig toeren volgens mij. Weet je wel zeker dat je een proma 80 bocht hebt? ik zou een andere pijp proberen.
 
NSR Supersprint special!
Endymion 3-11-2008 17:59 Print reply

Posts: 1583
trek eens door.. je schakelt bij 8duizend toeren ?
 
As your agent, I am beyond death
mrgforce 3-11-2008 18:11 Print reply

Posts: 572
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Endymion
trek eens door.. je schakelt bij 8duizend toeren ?



heb geen toerenteller maar ik schakel over pas als ie niet meer doortrekt! dus kan ik gas langer inhouden maar doet ie niet veel meer! en die pijp heb ik bij honda-m-shop gekocht. had die gozer opgebeld en zei dat ik opzoek was naar een mtx80r uitlaat. en die had ie en die heeft ie opgestuurt. nu heb ik hem vergeleken met me oude pijp en die proma80 was in de bocht een stuk dikker! dus zal het niet zo weten...
 
-wokkel- 3-11-2008 18:13 Print reply

Posts: 1129
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mrgforce
[...]



heb geen toerenteller maar ik schakel over pas als ie niet meer doortrekt! dus kan ik gas langer inhouden maar doet ie niet veel meer! en die pijp heb ik bij honda-m-shop gekocht. had die gozer opgebeld en zei dat ik opzoek was naar een mtx80r uitlaat. en die had ie en die heeft ie opgestuurt. nu heb ik hem vergeleken met me oude pijp en die proma80 was in de bocht een stuk dikker! dus zal het niet zo weten...


oude pijp er onder? en mischien toch een te grote sproeier?

 
mrgforce 3-11-2008 18:27 Print reply

Posts: 572
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wokkel mtx
[...]


oude pijp er onder? en mischien toch een te grote sproeier?




die oude pijp was juist een stuk dunner dan die ik nu heb! en kan ook nog een kleinere sproeier nemen! maar is me twv niet te ligt?
 
skeijve 3-11-2008 18:31 Print reply

Posts: 1643
naar mijn idee maakt hij idd weinig toeren, als je gas lot laat lijkt het alsof je motor afslaat
 
Hop Hop
mrgforce 3-11-2008 18:40 Print reply

Posts: 572
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: skeijve
naar mijn idee maakt hij idd weinig toeren, als je gas lot laat lijkt het alsof je motor afslaat


maar dat doet ie niet! maar wat kan het dan zijn als ie volgens jullie weinig toeren maakt?
 
skeijve 3-11-2008 18:45 Print reply

Posts: 1643
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mrgforce
[...]


maar dat doet ie niet! maar wat kan het dan zijn als ie volgens jullie weinig toeren maakt?



verkeerde uitlaat? zuiger? cilinder nog goed? slecht afgesteld
 
Hop Hop
Timx 3-11-2008 19:02 Print reply

Posts: 949
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wokkel mtx
[...]


oude pijp er onder? en mischien toch een te grote sproeier?


dat was een 70 dus gata niet werken
 
fox-power 3-11-2008 19:18 Print reply

Posts: 834
miss dat de cdi dan toch op toeren is begrenst?
 
Endymion 3-11-2008 19:22 Print reply

Posts: 1583
ik denk verkeerde pijp eronder.
gianelli of promo eronder.
of een snelle onderlangse.

mijn mtx doet met 95cc ori cil. en gianelli 80 120km/u (echte)

dus die van jou zou dat minstens moeten halen.

heb je dan een origineel 80 pijp ?
dat zou verklaren dat hij onderin wel vorruit komt maar boven dood is.

ik zou een ander uitlaatje proberen.
tenzij je zeker weet dat deze wel voor 80 cc is
(gianelli 80,proma 80)

wat voor luchtfilter heb je ?


Dit bericht is gewijzigd door Endymion op 3-11-2008 om 19:26 uur.
 
As your agent, I am beyond death
Timx 3-11-2008 19:22 Print reply

Posts: 949
kijk even of je ontsteking optijd staat
 

Dit topic is 10940 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved