ik heb nu al een poosje een mtx-sh en heb daar zelf dus een mbx80 blok met een 110cc athena/eurocilindro maar volgens mij moet dit harder kunnen.
110cc athena/ eurocilindro watergekoeld onbewerkt
4kleps membraam
28mm mrd carb. sproeier 140
mallossi spruitstuk - orginele luchtbox
orginele onsteking ( niks aan gedaan)
bosh bougie. hitte graad??
twv 14-45
proma mtx80r bocht met een proma demper ( lekt iets bij de cilinder omdat de flens niet helemaal aansluit op cilinder. ringpakking zit wel mooi in cilinder maar niet in de uitlaat. ringpakking zelfde dia. als uitlaat ( flens))
loopt nu schat ik rond de 95km
powerwheelie's moet ik ook doen maar doet ie niet. wat moet ik nog doen om het sneller te laten lopen?
originele ontsteking houd erg in eventueel wat afdraaien
tandwiel verhouding is ook aan de lichte kant (ik heb 17-38 en maak overtoeren op top)
dus jij zal zoeits ook wel kunnen hebben
voila foto's van me cdi. weet niet welke het is...
ik zal wel ff een filmpje maken. als ie gewoon stationair loopt of rijdend?
Heb lang gedaan voordat ik hem redelijk had afgesteld maar heb altijd met een iets te grote sproeier gereden en toen ik hem in moest rijden af en toe beetje syntethische olie dr bij ( dopje bij volle tank) de bromboer zei dat dat beter was! en hij loopt netjes!
hij trekt ook niet helemaal lekker door in z'n 6! ben van de week ff wezen crossen en daar deed ie het monsters! toen reed ik weer naar huis en kon hem toen wel lekker door trekken in z'n 6! toen ging ie goed hard!
en is je vliegwiel afdraaien veel werk? heb zelf geen draaibank..
Dit bericht is gewijzigd door mrgforce op 31-10-2008 om 15:01 uur.
ik zal wel ff een filmpje maken. als ie gewoon stationair loopt of rijdend?
Heb lang gedaan voordat ik hem redelijk had afgesteld maar heb altijd met een iets te grote sproeier gereden en toen ik hem in moest rijden af en toe beetje syntethische olie dr bij ( dopje bij volle tank) de bromboer zei dat dat beter was! en hij loopt netjes!
hij trekt ook niet helemaal lekker door in z'n 6! ben van de week ff wezen crossen en daar deed ie het monsters! toen reed ik weer naar huis en kon hem toen wel lekker door trekken in z'n 6! toen ging ie goed hard!
en is je vliegwiel afdraaien veel werk? heb zelf geen draaibank..
Dit bericht is gewijzigd door mrgforce op 31-10-2008 om 15:01 uur.
rijdend natuurlijk
vliegwiel ga jij dus niet afdraaien. Tis wel te doen opzich, maar daar gaat tie niet aanzienlijk voelbaar harder van optrekken en meer topsnelheid van krijgen
Bter regel je een HPI, ben je gelijk van je trekkracht/snelheidprobleem af.
owja, als er op cdi HM staat, istie origineel
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
vliegwiel ga jij dus niet afdraaien. Tis wel te doen opzich, maar daar gaat tie niet aanzienlijk voelbaar harder van optrekken en meer topsnelheid van krijgen
Bter regel je een HPI, ben je gelijk van je trekkracht/snelheidprobleem af.
owja, als er op cdi HM staat, istie origineel
zie nergens op me cdi HM staan. maar een HPI maakt dat dan zoveel uit? want heb geen zin om nog is 200+ uit te geven... moet toch nog iets anders zijn dan me onsteking lijkt mij?
Zal zo is een filmpje maken. maar waarschijnlijk ben ik zaterdag of zondag avond weer thuis... maar dat komt wel goed! hij rijd netjes. als ie koud is al filmen of warm? koud ( stotteren) warm ( loopt lekker soepel)
ik zal wel ff een filmpje maken. als ie gewoon stationair loopt of rijdend?
Heb lang gedaan voordat ik hem redelijk had afgesteld maar heb altijd met een iets te grote sproeier gereden en toen ik hem in moest rijden af en toe beetje syntethische olie dr bij ( dopje bij volle tank) de bromboer zei dat dat beter was! en hij loopt netjes!
hij trekt ook niet helemaal lekker door in z'n 6! ben van de week ff wezen crossen en daar deed ie het monsters! toen reed ik weer naar huis en kon hem toen wel lekker door trekken in z'n 6! toen ging ie goed hard!
en is je vliegwiel afdraaien veel werk? heb zelf geen draaibank..
Dit bericht is gewijzigd door mrgforce op 31-10-2008 om 15:01 uur.
vliegwiel ga jij dus niet afdraaien. Tis wel te doen opzich, maar daar gaat tie niet aanzienlijk voelbaar harder van optrekken en meer topsnelheid van krijgen
Bter regel je een HPI, ben je gelijk van je trekkracht/snelheidprobleem af.
owja, als er op cdi HM staat, istie origineel
jezus wat ben jij dom,
lichter vliegwiel trekt juist harder op... waarom denk je dat een binnenrotor harder optrekt ? top word er juist lager van
Quote:Oorspronkelijk gepost door: stoeptegel
Zou het eerder in je carb zoeken, duw er eens een goede nette 24 mm mikuni onder. Denk dat je dan van al het gezeik af bent