Ik heb het volgende.
Mijn tsx liep wel, kon er toch wel fatsoenlijk mee rijden.
Probleem was datie steeg in toeren als je de koppeling indrukte.
Dit was enkel als je dat deed boven 7000 toeren, als je daaronder de koppeling indrukte dan zakte het toerental gewoon. ALs hij koud was dan stotterde hij ook als een gek bij de 6000-7000 toeren,, waar de brommer dan bijna niet doorheen trok. Maar als hij koud was was de brommer wel op zn felst, die powerband die sloeg in als een kanon
Wat ook was is dat ik hem gewoon níet stationair kreeg, hij bleef óf hangen bij 3500 toeren(en hoger), óf hij sloeg af.
Dus toen heb ik er sproeiertje 78 ingedaan ipv 80. Hij deed hetzelfde, alleen startte moeilijk.
Totdat ik gister ff de gasnaald versteld had en maar eigenlijk meteen weer op de stand waar die al stond, want hij liep daar raar mee. Wat ik ook heb gedaan is om de schroefdraad waar het carburateurdeksel omheen moet een beetje teflon tape probere te frommele,, en nu (nav de resultaten) denk ik dat er misschien een stukje in de carb is geraakt:S
Wánt hij doet nu zo: hij start heerlijk, rijd zonder stotteren weg, en stijgt ook niet in toeren als ik de koppeling indruk. Ook looptie heerlijk 1500 toeren stationair. Máár na 100 meter rijdne ofzow dan begintie bij vol en half gas gruwelijk te verzuipe en dan moet ik aan de choke hengste(trekchoke) om ermee die 100 meter terug naar huis te rijden. Dan ruiktie maar raar, maar na ff w88 rijdie weer 100 meter normaal,, enzovoorts.
Weet iemand ofdit aan de teflontape ligt, of aan iets anders? En als het de teflontape zou zijn,, moet ik dan in de carburateur gaan zoeken,, of in het membraan?
Oja btw het 'verzuip' effect doet me ook een beetje denken aan het schokken als ik de tank op reserve moet zetten,, maar dan zou dit geen verzuipen zijn.
Gr erik
Dit bericht is gewijzigd door Twizz op 31-10-2008 om 8:06 uur.