Quote:Oorspronkelijk gepost door: Intenso
heb bij mijn kawasaki kx125 toen ook gehad.
die had er een scheur in van bijna 2 cm toen heb ik het van binnen en buiten vet vrij gemaakt en aan de buitenkant een dun laagje kneedbaar staal erop gedaan en had laten worden en weer een laagje en zo iets van 5 laagjes en toen het blok er weer onder gehangen en vol gegooit met olie en 3 dagen laten staan maar hij was toen helemaal dicht en heeft niet weer gelekt
ik denk dat je het beter niet kunt lassen gewoon kneedbaar staal of van dat bison 2 componenten aluminium
dat is inderdaad veiliger dan lassen. maar het netste is natuurlijk gewoon een setje carterhelften. dan weet je zeker dat je goed zit en het ziet er mooier uit
ik heb een derbi senda gehad met een scheur in het onderste gedeelte van het carter (onder de versnellingsbak) en dat is toen professioneel gelast, zat alleen een las op, verder zag je er niks van, en is ook weer netjes afgevlakt. lekte niet meer.
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
een vriend van me hat het ook en hebben het laten lassen kos ongeveer 15 euro ofzo ze moesten het blok niet uitelkaar te halen alleen uit het vreem en ze moesten het vetvrij maken en het was klaar.
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
Quote:Oorspronkelijk gepost door: zwarte-beuner
beter gewoon ff andere carter helft(en). is het beste
wel carterhelften..
beter neem je geen 1 carterhelft om die op de andre te doen.. gewoon 2 carterhelften omdat je anders 2 verschillende producties op elkaar wil maken.. zul je zien dat er ok verschil in het 1e gat zit ten opzichte van het andere gat. waardoor asjes krom/vast gaan zitten....
maar het risico valt wel te nemen opzich.. alleen de kans ís aanwezig.. of het ook gebeurt