Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - linker krukaskering

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1177 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #52911 - linker krukaskering
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1579 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mtx-motard 28-10-2008 20:06 Print reply

Posts: 14947
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vespa_hein
krijg je bij je linker krukaskering geen blauwe rook? want er zaten trouwens ook druppels olie op mn uitlaat?????


volgens mij staat je brommer gewoon te rijk, of ff een ander mengolie gebruiken
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
erwinko 28-10-2008 20:06 Print reply

Posts: 1012
bij de linker krijg je geen last van extra roken in ieder geval..

daar kan hij inprinciepe alleen valse lucht trekken.

bij de rechter keerring zuigt hij olie uit de versnellingsbak de verbrandings ruimte in. gevolg is dat hij extra gaat roken.

heb je niet toevallig een andere olie gemengt oid?
of blijft de choke hangen?
 
vespa_hein 1-11-2008 13:28 Print reply

Posts: 466
mijn brommer doet het nu weer maar nu hoor ik geratel in mijn blok:S ik heb nog wel evenveel vermogen als eerst dus dan zijn het niet de zuigerveren denk ik. zouden mijn krukaslagers gaar zijn?:(
 
grasmaaier89 1-11-2008 13:35 Print reply

Posts: 14412
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vespa_hein
mijn brommer doet het nu weer maar nu hoor ik geratel in mijn blok:S ik heb nog wel evenveel vermogen als eerst dus dan zijn het niet de zuigerveren denk ik. zouden mijn krukaslagers gaar zijn?:(


je zuigerveren?
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
vespa_hein 1-11-2008 13:51 Print reply

Posts: 466
jah maar dan krijg je toch ook minder vermogen?
 

Dit topic is 1579 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved