Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - beste yasuni uitlaat am6?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 528 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #52894 - beste yasuni uitlaat am6?
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 9686 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

w0ut3r 26-10-2008 23:18 Print topicpost

Posts: 1350
ff een stomme vraag misschien maar wat is nou de beste yasuni uitlaat voor een am6? R1 R2 of R3? ik heb al een leuke R3 gezien...

Dit bericht is gewijzigd door w0ut3r op 26-10-2008 om 23:18 uur.
 
www.TheGreenBoxz.nl

gprnick 26-10-2008 23:21 Print reply

Posts: 3360
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: w0ut3r
ff een stomme vraag misschien maar wat is nou de beste yasuni uitlaat voor een am6? R1 R2 of R3? ik heb al een leuke R3 gezien...

Dit bericht is gewijzigd door w0ut3r op 26-10-2008 om 23:18 uur.


dit hangt egt totaal van je setup af:S

een r1 is voor 50cc

een r2 voor 50 en 70 cc

een r3 voor snelle 70cc zoals pro race, manston oid

voor de rest kunnen ze allemaal op een am6 blok
 
stephan777 26-10-2008 23:23 Print reply

Posts: 7259
yasuni hrm/2 loopt goed op een 50cc en een 70cc(niet te hoogtoerige 70cc)
 
w0ut3r 26-10-2008 23:24 Print reply

Posts: 1350
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gprnick
[...]


dit hangt egt totaal van je setup af:S

een r1 is voor 50cc

een r2 voor 50 en 70 cc

een r3 voor snelle 70cc zoals pro race, manston oid

voor de rest kunnen ze allemaal op een am6 blok


oke, dus ik met mijn standaart setupje (50cc) kan beter niet die r3 nemen?
 
www.TheGreenBoxz.nl
stephan777 26-10-2008 23:25 Print reply

Posts: 7259
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: w0ut3r
[...]


oke, dus ik met mijn standaart setupje (50cc) kan beter niet die r3 nemen?



nee zal niet lekker lopen. doe dan de r1 of hmr/2
 
w0ut3r 26-10-2008 23:29 Print reply

Posts: 1350
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stephan777
[...]



nee zal niet lekker lopen. doe dan de r1 of hmr/2


hmm, en R2 wordt ook niks?
Ik kan namelijk goedkoop aan een R3 of R2 komen
 
www.TheGreenBoxz.nl
grasmaaier89 26-10-2008 23:31 Print reply

Posts: 14412
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: w0ut3r
[...]


hmm, en R2 wordt ook niks?
Ik kan namelijk goedkoop aan een R3 of R2 komen



r2 is wel te doen ik ken iemand die reedt 90/100 km/h ermee, en had geen enkel probleem.
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
w0ut3r 26-10-2008 23:34 Print reply

Posts: 1350
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: grasmaaier89
[...]



r2 is wel te doen ik ken iemand die reedt 90/100 km/h ermee, en had geen enkel probleem.


oke, mooi Maar qua prestatie zal het dan niet uitmaken? R1 of R2? (met 50cc)
 
www.TheGreenBoxz.nl
gprnick 26-10-2008 23:35 Print reply

Posts: 3360
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: w0ut3r
[...]


oke, mooi Maar qua prestatie zal het dan niet uitmaken? R1 of R2? (met 50cc)


een r2 zal iets hoogtoeriger zijn denk ik en dus ook wat sneller.
 
grasmaaier89 26-10-2008 23:39 Print reply

Posts: 14412
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: w0ut3r
[...]


oke, mooi Maar qua prestatie zal het dan niet uitmaken? R1 of R2? (met 50cc)



prestatie voel je wel. R2 is toerenbeuker dus je gaat wel wat sneller. En je powerband is beter.
R1 daarintegen is wat voor simpel straatgebruik. Maar verschil is er wel.
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
gprnick 26-10-2008 23:40 Print reply

Posts: 3360
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: grasmaaier89
[...]



prestatie voel je wel. R2 is toerenbeuker dus je gaat wel wat sneller. En je powerband is beter.
R1 daarintegen is wat voor simpel straatgebruik. Maar verschil is er wel.


kortom als ik jou was zou ik voor de r2 gaan, aangezien ik ook vaker van mensen hoor dat nadat ze een r1 hadden aangescahft ze het jammer vonden niet een r2 gekocht te hebben...
 
Error1991 27-10-2008 0:01 Print reply

Posts: 939
r1 heeft een iets fellere powerband maar de powerband van de r2 is wat breder. r2 is zeker een aanrader icm een iets grotere carb.
 
jan-dx11 27-10-2008 7:58 Print reply

Posts: 4931
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gprnick
[...]


kortom als ik jou was zou ik voor de r2 gaan, aangezien ik ook vaker van mensen hoor dat nadat ze een r1 hadden aangescahft ze het jammer vonden niet een r2 gekocht te hebben...

ik heb geen spijt van de r1 hoor, egt een super paip, wheely's zijn een makkie met twv 12-48, en een top van onge 85 op een redelijk goed kloppende teller
 
Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden.
Rick Russchenberg 27-10-2008 8:36 Print reply
Posts: 13
Ik reed met een yasuni HMR/2 en het reed zeer goed. Mijn TZR trok op als een gek.

Mazzel
 
bulteman 27-10-2008 12:57 Print reply

Posts: 1956
Als ik vragen mag:

hoe loopt een spr3 dan?? daar hoor je ook wel veel over,, of is dat alleen voor 70cc's ?

 
Als het regent in September, valt kerst in December.
Torque 27-10-2008 12:58 Print reply

Posts: 736
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bulteman
Als ik vragen mag:

hoe loopt een spr3 dan?? daar hoor je ook wel veel over,, of is dat alleen voor 70cc's ?



is zelfde als hmr/2

 
gaat ie dat zeggen

Dit topic is 9686 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved