Ik tank nu steeds brommix.
Volgens mij zit daar gewoon supergoedkope olie in.
Daarom rookt ie heel veel en kolen steeds mijn fluitpoorten dicht.
Nu ben ik van plan de oliepomp weer aan te sluiten
Alleen daar is heel veel onenigheid over.
Sommige zeggen van dat moet je niet doen is onbetrouwbaar
andere zeggen van kan wel
gaat om een honda mb
ik maak max 5500 toeren
topsnelheid zonder koolaanslag 55
setup getunde ori hm166
13mm keihin sproeier 75
ori pijp
ik wou graag jullie mening horen
Dit bericht is gewijzigd door rik hulkenberg op 26-10-2008 om 12:02 uur.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: rik hulkenberg
Ik tank nu steeds brommix.
Volgens mij zit daar gewoon supergoedkope olie in.
Daarom rookt ie heel veel en kolen steeds mijn fluitpoorten dicht.
Nu ben ik van plan de oliepomp weer aan te sluiten
Alleen daar is heel veel onenigheid over.
Sommige zeggen van dat moet je niet doen is onbetrouwbaar
andere zeggen van kan wel
gaat om een honda mb
ik maak max 5500 toeren
topsnelheid zonder koolaanslag 55
setup getunde ori hm166
13mm keihin sproeier 75
ori pijp
ik wou graag jullie mening horen
Dit bericht is gewijzigd door rik hulkenberg op 26-10-2008 om 12:02 uur.
Wat voor cil heb je op die MB dat ie fluiters heeft? / Wat heb je met die cil gedaan?
Dit bericht is gewijzigd door BIET op 26-10-2008 om 12:03 uur.
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Quote:Oorspronkelijk gepost door: zijstandaard
je kan het beter niet doen omdat je de kans hebt dat je je cilinder verneukt
edit: ow laat maar is een originele cilinder
Dit bericht is gewijzigd door zijstandaard op 26-10-2008 om 12:03 uur.
stfu man. Ik heb nooit problemen gehad met de oliepomp op mijn tsx en MT, het zijn simpele pompjes en als er iets verneukt raakt is het altijd de schuld van degene die em afgesteld heeft.
Gewoon afstellen zoals het hoort en fatsoenlijke olie erin. Evt nieuwe pomp erop als ie 10jaar droog heeft gedraaid ofzo, en sowieso eventjes je slangetje los laten bungelen om te zien of er olie komt na 20km rijden.
dan op je cilinder douwen, brandstof aanlengen met pure benzine zodat je de mengverhouding in de tank afbouwt.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Aquamaniac
[quote[Sommige zeggen van dat moet je niet doen is onbetrouwbaar
andere zeggen van kan wel
als dit zo onbetrouwbaar was waarom zitten die krengen er dan op ?
m'n dt80lc2 draait 10k en draait perfect (nu na 41.000km)
en gewoon de oliepomp op originele farbrieksafsteling
hoor heel veel reacties van mensen dat die oliepompjes het steeds begeven
kan mischien komen omdat ze echt opgevoerd rijden