Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 34

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 889 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #52834 - "kleine vragen" topic - deel 34
Pagina 3 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 91139 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Royal Club 24-10-2008 17:29 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stephan777
[...]


Koop hem dan niet dan kan je niet eens normaal rijden ik denk dat je hem dan snel verveeld. 100km/h is niet hard voor een motor.


komen wel akra kitjes voor
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Vuile Beunkoe 24-10-2008 18:26 Print reply

Posts: 6114
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


komen wel akra kitjes voor


ja jippie dan kost het je honderden euro;s en ga je alsnog 130 :')
 
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*]
Royal Club 24-10-2008 18:30 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Vuile Beunkoe
[...]


ja jippie dan kost het je honderden euro;s en ga je alsnog 130 :')


gaat om het idee
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Woutjuh 24-10-2008 18:31 Print reply

Posts: 4422
Heey, een vraagje.

Mijn carburateur werkt niet echt naar behoren.

De benzine stroomt gewoonweg uit het onderste overloopje.

Het vlotter blijft niet hangen, werkt gewoon prima.

Wat is dit
 
veel MT spul te koop!
Royal Club 24-10-2008 18:32 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Woutjuh
Heey, een vraagje.

Mijn carburateur werkt niet echt naar behoren.

De benzine stroomt gewoonweg uit het onderste overloopje.

Het vlotter blijft niet hangen, werkt gewoon prima.

Wat is dit


ongesteld...
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Baron 24-10-2008 18:34 Print reply
Posts: 232
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rickerty
wat vinden jullie van de yamaha YZF R125?
mooie beginners motor lijkt mij toch?
alleen is hij 4T is dat wel lekker rijden met een 125 cc?
afbeelding
hier is wat info
http://www.yamaha-mo...5.jsp?view=techspecs

en kan je deze motor dan ook wat opvoeren? want 11 kw is wel weinig vind ik

Dit bericht is gewijzigd door rickerty op 24-10-2008 om 14:44 uur.




Kun je beter nieuwe kawa kopen,

plaatje: http://betoska29.fil...i_ninja_250_r_02.jpg

250cc 4-takt, 25kW en eventueel op te voeren naar 33 kW!
 
hoi
J_oram 24-10-2008 18:38 Print reply
Posts: 247
Ik had laatst aan de brommerboer gevraagt of ik me brommer anders kon begrenzen dan met prop omdat dan de hele powerband weg is, hij zei iets dat ik een extra koppakking moest gebruiken zodat de compressie kleiner werd alleen weet ik niet of hij nou bedoelde dat ik dan zonder prop zachter rij maar nog wel de powerband behouw of met prop en dan de powerband terug krijg? iemand hier ervaring mee?
 
aprilia rs50
Razor 24-10-2008 18:38 Print reply

Posts: 1554
ik wilde net de massa van mijn brommer even bepalen voor een proef voor school. (rekenen aan de vering..)

Echter ging de weegschaal maar tot 125 kg. Ikzelf weeg 84 kg en ik kon mijn Rieju RR optillen, dus analoog wijzertje stond tot op de 125.. de max dus.

Drooggewicht Rieju RR 2001 = 88 kg (volgens internet)

Maar er zat momenteel geen blok onder (droog 16 kg gemeten met alu cilinder), geen olietank, geen ketting, geen luchtfilter, geen uitlaat + demper, wél +- 2,5 liter benzine, geen KVS, geen cockpitje, geen oliepomp, geen kettinggeleider.

Als ik dit allemaal een beetje inschat kom ik om en nabij de 64 kg uit.


We hadden ook even gemeten eerst het voorwiel (30 kg) en daarna het achterwiel (31kg) Samen 61 kg.



Mag je zo meten, eerst het voorwiel en dan het achterwiel?
Of mag dat wel, maar moet je dan een bepaalde formule toepassen?

Vind het frappant dat ze redelijk dicht bij elkaar liggen.

Dit bericht is gewijzigd door Razor op 24-10-2008 om 18:40 uur.
 
blowdown en een powerband te koop!
crossgek - Forum en Sales Moderator 24-10-2008 18:40 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Razor
ik wilde net de massa van mijn brommer even bepalen voor een proef voor school. (rekenen aan de vering..)

Echter ging de weegschaal maar tot 125 kg. Ikzelf weeg 84 kg en ik kon mijn Rieju RR optillen.

Drooggewicht Rieju RR 2001 = 88 kg (volgens internet)

Maar er zat geen blok onder (droog 16 kg gemeten met alu cilinder), geen olietank, geen ketting, geen luchtfilter, geen uitlaat + demper, +- 2,5 liter benzine, geen KVS, geen cockpitje, geen kettinggeleider.

Als ik dit allemaal een beetje inschat kom ik om en nabij de 64 kg uit.


We hadden ook even gemeten eerst het voorwiel (30 kg) en daarna het achterwiel (31kg)Samen 61 kg.



Mag je zo meten, eerst het voorwiel en dan het achterwiel?
Of mag dat wel, maar moet je dan een bepaalde formule toepassen?

Vind het frappant dat ze redelijk dicht bij elkaar liggen.


als hij gewoon recht staat is asdruk voor + asdruk achter je totaal ..
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Derbi-Olaf 24-10-2008 18:41 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: J_oram
Ik had laatst aan de brommerboer gevraagt of ik me brommer anders kon begrenzen dan met prop omdat dan de hele powerband weg is, hij zei iets dat ik een extra koppakking moest gebruiken zodat de compressie kleiner werd alleen weet ik niet of hij nou bedoelde dat ik dan zonder prop zachter rij maar nog wel de powerband behouw of met prop en dan de powerband terug krijg? iemand hier ervaring mee?

lichter vertanden, maar dan ga je overtoeren maken
begrenzen hou juist in dat 'ie bij een bepaald toerental stopt. (minder toeren = minder snelheid)
vaak licht dat gebied idd nog onder je powerband, daar is niks aan te doen
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
J_oram 24-10-2008 18:45 Print reply
Posts: 247
lichter vertanden kan niet (A) zit al lichtste vertanding op rijd nog steeds +-85 echte kilometers met een super powerband. Met prop rijd die nog steeds 70 echte kilometers alleen niks geen optrekken meer dus saai top maakt me helemaal niet.. 70 is hard zat. jammer dat er geen toerenbegrenzers zijn die niet slecht zijn voor de ontsteking!
 
aprilia rs50
yamaha rd50 mx 24-10-2008 18:48 Print reply

Posts: 748
weet iemand mischien de hoogte breedte en lengte van het blok van een puch z-one

 
On the road again!
Mike-MTX 24-10-2008 19:18 Print reply

Posts: 943
passen deze op mijn usd ( senda )

http://link.marktplaats.nl/198935686
 
Ariej 24-10-2008 19:27 Print reply

Posts: 3685
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Razor
ik wilde net de massa van mijn brommer even bepalen voor een proef voor school. (rekenen aan de vering..)

Echter ging de weegschaal maar tot 125 kg. Ikzelf weeg 84 kg en ik kon mijn Rieju RR optillen, dus analoog wijzertje stond tot op de 125.. de max dus.

Drooggewicht Rieju RR 2001 = 88 kg (volgens internet)

Maar er zat momenteel geen blok onder (droog 16 kg gemeten met alu cilinder), geen olietank, geen ketting, geen luchtfilter, geen uitlaat + demper, wél +- 2,5 liter benzine, geen KVS, geen cockpitje, geen oliepomp, geen kettinggeleider.

Als ik dit allemaal een beetje inschat kom ik om en nabij de 64 kg uit.


We hadden ook even gemeten eerst het voorwiel (30 kg) en daarna het achterwiel (31kg) Samen 61 kg.



Mag je zo meten, eerst het voorwiel en dan het achterwiel?
Of mag dat wel, maar moet je dan een bepaalde formule toepassen?

Vind het frappant dat ze redelijk dicht bij elkaar liggen.

Dit bericht is gewijzigd door Razor op 24-10-2008 om 18:40 uur.


vind het frappant dat je wielen 30 kg wegen, klopt die weegschaal van je wel?
 
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken
Ariej 24-10-2008 19:28 Print reply

Posts: 3685
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Woutjuh
Heey, een vraagje.

Mijn carburateur werkt niet echt naar behoren.

De benzine stroomt gewoonweg uit het onderste overloopje.

Het vlotter blijft niet hangen, werkt gewoon prima.

Wat is dit



het is de vlotternaald die blijft hangen
 
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken

Dit topic is 91139 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved