Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 34

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 936 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #52834 - "kleine vragen" topic - deel 34
Pagina 14 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 92400 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

MarTijn tzr 27-10-2008 16:36 Print reply

Posts: 6970
heuj,

ik heb nu sinds gister een powerfilter van twinair.(zit in ori luchtfilterbox)

netjes ingeolied en nu weet ik niet wat voor sproeier er in moet.

hij lijkt te veel te krijgen, maar op andere momenten ook weer niet.

toen ik vanmiddag de brug op ging reed ik ongeveer 70 en begon hij daar te stotteren.

is dit nouw een te grote of een te kleine sproeier

stotter is soms voor de powerband en soms middenin?

wie weet het?

btw stottert niet altijd? alleen als die een bult op moet ofzo

Dit bericht is gewijzigd door MarTijn tzr op 27-10-2008 om 16:38 uur.
 
minder blauw op straat zorgt ervoor dat ik harder gaat!
Banaan 27-10-2008 16:48 Print reply

Posts: 5725
veel roken, slecht op toeren komen, te grote sproeier?
 
koekie - Administrator 27-10-2008 16:51 Print reply

Posts: 12588
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Banaan
veel roken, slecht op toeren komen, te grote sproeier?


kan
 
Haaks de hoek om!
RS2Racer91 27-10-2008 16:57 Print reply

Posts: 1540
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MarTijn tzr
heuj,

ik heb nu sinds gister een powerfilter van twinair.(zit in ori luchtfilterbox)

netjes ingeolied en nu weet ik niet wat voor sproeier er in moet.

hij lijkt te veel te krijgen, maar op andere momenten ook weer niet.

toen ik vanmiddag de brug op ging reed ik ongeveer 70 en begon hij daar te stotteren.

is dit nouw een te grote of een te kleine sproeier

stotter is soms voor de powerband en soms middenin?

wie weet het?

btw stottert niet altijd? alleen als die een bult op moet ofzo

Dit bericht is gewijzigd door MarTijn tzr op 27-10-2008 om 16:38 uur.

zit je vlotterbak dan niet te vol?
 
Banaan 27-10-2008 18:32 Print reply

Posts: 5725
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koekie
[...]


kan


en wat kan t nog meer zijn?
 
MarTijn tzr 27-10-2008 18:34 Print reply

Posts: 6970
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Banaan
[...]


en wat kan t nog meer zijn?


ligt eraan wat voor rook.

blauw of wit?
 
minder blauw op straat zorgt ervoor dat ik harder gaat!
markhispania3 27-10-2008 18:38 Print reply

Posts: 1971
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Banaan
[...]


en wat kan t nog meer zijn?


lekke krukaskeering, te veel olie in je benzine.
 
Banaan 27-10-2008 18:40 Print reply

Posts: 5725
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MarTijn tzr
[...]


ligt eraan wat voor rook.

blauw of wit?


tis luchtkoeling.. (dacht temisnte dat witte rook van kvs kwam)

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: markhispania3
[...]


lekke krukaskeering, te veel olie in je benzine.


keerringen zijn nieuw, brommer heeft dr 50km mee gereden, toen 2jaar stil gestaan, maar wel geowon met genoeg olie in t blok, dus ik neem aan dat die keerring dan nog gewoon goed is?
 
Joel_koningslust 27-10-2008 18:41 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Banaan
[...]


tis luchtkoeling.. (dacht temisnte dat witte rook van kvs kwam)

[...]


keerringen zijn nieuw, brommer heeft dr 50km mee gereden, toen 2jaar stil gestaan, maar wel geowon met genoeg olie in t blok, dus ik neem aan dat die keerring dan nog gewoon goed is?



kan heel goed

die keering droogt uit en word hard als er een tijd niet mee gereden is. al zit er olie int blok.

en daarbij zit je krukaskeering deels boven olienivea

Dit bericht is gewijzigd door Joel_koningslust op 27-10-2008 om 18:42 uur.
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Banaan 27-10-2008 18:46 Print reply

Posts: 5725
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]



kan heel goed

die keering droogt uit en word hard als er een tijd niet mee gereden is. al zit er olie int blok.

en daarbij zit je krukaskeering deels boven olienivea

Dit bericht is gewijzigd door Joel_koningslust op 27-10-2008 om 18:42 uur.


mm, heb je wel gelijk in, das kut
 
jimbob 27-10-2008 20:08 Print reply

Posts: 635
Klopt het dat een Yamaha DT50SM (de nieuwe dus) een tubeless band heeft?

En er zit een gat in de achterbind, best wel in het midden, kan hier dan een prop in worden geschoten?
 
kenny77 27-10-2008 21:02 Print reply

Posts: 29286
Heeft iemand misschien de maten van de honda mt/mb 8 keering, van het blok.
Ik heb gezocht maar er was een topic waar alleen de lager maten bijstonden maar niet de keerringen.

Al vast bedankt.
 
-simon- 27-10-2008 21:07 Print reply

Posts: 8211
weet iemand de breedte van de achterwiel bus van een derbi senda?
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Matthijsar50 27-10-2008 21:14 Print reply

Posts: 1029
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jimbob
Klopt het dat een Yamaha DT50SM (de nieuwe dus) een tubeless band heeft?

En er zit een gat in de achterbind, best wel in het midden, kan hier dan een prop in worden geschoten?


op de band staat "tubeless" of "tubetype".. als er tubeless staat heb je geen binnenband.. en ja als er een gat in het midden van de band zit kan hij worden gemaakt met een prop (als het gat niet te groot is)..
 
Peugeot 106 rallye ph2!
-simon- 27-10-2008 21:16 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jimbob
Klopt het dat een Yamaha DT50SM (de nieuwe dus) een tubeless band heeft?

En er zit een gat in de achterbind, best wel in het midden, kan hier dan een prop in worden geschoten?


die hebben gewoon binnenband.
met een normaal spaakwiel kun je ook geen tubeles rijden dan lekt de lucht langs de spaak nippels weg.
op de band staat het wel vaker maar dan kun je hem ook tubeles gebruiken in een gietwiel.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed

Dit topic is 92400 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 14 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved